- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 902
Viikonloppuna taisi löytyä ensimmäinen oikea bugi. Tokion saaresta, se missä on kontteja yms halleja, on pituushyppy missä loikataan veden yli kaupunkiin. Se bugaa ainakin Xboxilla niin että ilmassa on läpinäkyvä seinä talojen kohdalla. Useamman kerran kokeilin, mutta aina pamahti korkealla ilmassa läpinäkyvään seinään. Koitin vaihtaa jopa ulkokuvaan että näkisi mihin osuu mutta ei ole mitään. Kuvakulma heittää jotenkin oudosti ilmassa niin ei myöskään näe osunko tien kohdalle vai talon kohdalle kun seinään loppuu meno ja tulee fail. Mietin jo että kuvitteleeko peli talojen olevan äärettömän korkeita ja ainoa oikea kohta on osua talojen väliin olevalle kapeelle tielle?
Onko muut huomanneet saman?
Onko muut huomanneet saman?