Joo, AI kuski, asfalttikisa ja vesisade. Ne pinkoo kuin kuivalla kelillä ja ainkaan itse en millään pysy perässä.
AI tasojen välillä on myös iso turhan iso ero. Mikäköhän mulla nyt on, above average tms. vai siitä seuraava? Kisat voittaa aivan ylivoimasesti, siis 10+s erolla.
Nostat yhden tason niin saa olla hyvää tuuria siinä tönimisessä että pääsee sijalle 8.
Mieluummin pelaisin niin että joka kerta en varmasti voita, mutta turha tota on pelata seuraavalla tasolla jos sijoitus ei ikinä ole edes top 5.