Miks fortnite crashaa melkein joka viikko noin 1-2 kertaa? koneessa ryzen 7 5700x ja radeon rx 7600, ja pelaan performance asetuksilla eli lowilla ja lämmötkin pysyy aina normaalina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kone vakio vai ei?No en oo ainakaa ite mitää tehny, mut eli jos ne on vakiona nii onks se parempi vai huonompi
Millä tapaa vakioOnko kone vakio vai ei?
Oon päivittäny ja ei oo mitää noita lisäominaisuuksia päälpäivitä ajurit ja kokeile ilman noita radeon ominaisuuksia anti lag sun muut jos auttaa.
aa joo ihan vakio on, ja joo oon itekki miettiny et toi uus seasoni varmaa vaikuttaa kans koska nyt eritysesti on kaatunu peli ku toi uus seasoni tuliettei ole mitään säätöjä tehtynä esim alivoltitettu, ylikellotettu tai muita "optimointeja"
onhan tuolla konsoli pojatkin valittelemassa että fortniten uusin season kaatuilee satunnaisesti Reddit | FortNiteBR - Constant crashing since new season
Joo mul käy toi sama, kuva pysähtyy ja sit menee työpöydälle, fortilta tulee ens viikolla päivitys niin saa nähä korjaantuuko noi kaatuilutNo mulla poika rupes pelaa forttii täl sigu koneel. tänään se crässäs silleen et forttin kuva pysähty ja hiirikään ei toiminut. sit vähän ajan päästä meni työpöydälle ja tuli ilmoitus että fortti on kaatunut. sit peli uudelleen käyntiin niin toimi ihan ok.
Voiko tälläinen johtua kelloista vai ihan itse pelistä. konetta ei siis tarvitse käynnistää uudelleen.