• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Fjällräven Keb Trousers vaellushousut 139,90€

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 461
Tuote: Fjällräven Keb Trousers
Tarjoushinta: 139,30€
Normaalihinta: 199,00€
Kauppa: Savenmaa
Voimassa: Toistaiseksi
Linkki: https://www.savenmaa.fi/fjallraven-keb-trousers-m-reg-dark-navy-uncle-blue/p/7323450500252/

Kommentti tarjouksesta: Siitä loistavat housut halvalla vaikka vaellukseen tai kaupunkiin. Hyvin harvoin saa tähän hintaan, muistaakseni olen joskus saanut 150€ hintalapulla ostettua. OVH useassa paikassa 200€, myydään kuitenkin useimmiten hintaan 189€. Löytyy hyvin kokoja väreistä Black, Dark Navy-Uncle Blue sekä Deep Forest. Myös Fjällräven Keb Agile malli tarjousessa, hieman enemmän joustava malli kuin Keb Trousers. Savenmaalta olen itse muutaman kerran tilannut tavaraa, ilman ongelmia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 461
Väri Black myyty loppuun ja Deep Forest-Laurel Greenissä jäljellä enää koko 54. Tätä kirjoittaessa kaikkia kokoja saatavissa värissä Dark Navy-Uncle Blue, korjattu linkki aloituspostaukseen.

Myös naisten curved mallit tarjouksessa muutaman euron kovemmalla hinnalla, kaikkia kokoja saatavilla välillä 34-44. Siitä vaikka puolisolle housut syksyn reissuihin.

 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 908
Viestejä
4 213 318
Jäsenet
70 979
Uusin jäsen
Nivustaive

Hinta.fi

Ylös Bottom