- Musiikin tallennusta en kokeillut koskaan. Käytän Spotifyta puhelimen kautta.
- Lataus oli ehkä joka toinen päivä loppuaikoina. Minulla on myös jatkuva sykemittaus aina päällä ja kello kädessä yöllä.
- Kun ottaa maksu ominaisuuden käyttöön niin on pakko määritellä pin koodi. Sitä ei maksun yhteydesssä erikseen kysytä, vaan silloin jos ottaa kellon pois ranteesta ja yrittää kayttää ( hiplaa näyttöä tai painaa nappia) tai silloin kun laittaa ranteeseen ja yrittää käyttää ominaisuuksia ensimmäistä kertaa. Kannattaa toki tsekata onko Fitbit Pay tuki oman pankin korteille. Minulla on nykyisessä kelllossa sekä Nordean mastercard että Bank Norwegian Visa. Versa 2:ssa minulla oli pikavalintana maksu, eli kun painaa sitä ainoata nappia pitkään niin tuli kortin kuva näyttöön ja voi maksaa. Lyhyt painallus avaa valikon josta voi myös maksun avata.
Versa 3 käyttis on uudempaa versiota niin en nyt varmuudella osaa kaikkia ominaisuuksia eritellä mitkä toimivat molemmissa.
Versa 2:ssa oli vaan Amazon Alexa tuki, käytin sitä kyllä. Välillä muistaakseni joutui puhellin sovelluksella uudestaan yhdistämään Fitbitin ja Alexan. Se kyllä ajan mittaan taisi tulla ohjelmapäivitysten myötä varmemmaksi. Versa 3:ssa myös Google assistant, nykyisin käytän sitä.
Muistinkin juuri että en suoraan päivittänyt, vaan ensin hankin Huawei watch GT 2 Pro:n. Oli näyttävämpi kello ainakin kuvissa, siinä oli ainakin viikon verran akku kestoa, mutta muuten oli äly ominaisuuksiltaan vaatimattomampi ja pahin pettymys oli sykemittauksen epätarkkuus suoritusten alussa, kun sitä vertasi sykevyön tuloksiin. Joten hommasin versa 3;n tilalle, toki tätäkin saa nyt ladata 10kk käytön jälkeen 2-3 päivän välein.
Versa 2 ja Versa 3 sykemittaus on tarkka. Maksimi ja keskisyke eroaa yleensä ehkä 1-2 bpm verrattuna sykevyön tulokseen.
Tuossa Garmin vivoactive 3:ssa näyttää olevan myös Garmin pay ominaisuus.