• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Fiskars.fi - kesäle jopa -60 %, 16.7 asti

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Pienoinen pettymys, mm. kirveet, raivaussakset, oksasakset, pensassakset ja quikfitit jätetty tarjousten ulkopuolelle :sad:
 
Liittynyt
06.12.2022
Viestejä
43
Kiitos!
Olikin kirveelle työtä niin lähti sellainen tilaukseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 001
Norden kirveet ja Ergocomfort pitkävartinen pistolapio mielestäni parhaat tuotteet/alet noista.
Fiskarsin kirveellä ei yksinkertaisesti mene vikaan ja tuo pistolapio on mainio(nimenomaan pitkävartinen)
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
714
Varoituksen sana ennen kuin tilaat:

Suurin osa Fiskarsin tuotteista on tänä päivänä täyttä paskaa. Olen reklamoinut arviolta kymmenkunta tuotetta heille. Paistinpannuja, paistoastioita, haravan, kattiloita. Tuntuu ettei enää mikään tuon firman tekemä kestä vaikka hinta on ns. premiumia. Siitä plussaa, että toimittavat uuden tuotteen yleensä mukisematta tilalle. Viimeksi tosin yrittivät väittää että välittömästi käyttöönotettu paistinpannu kieroutui ettei se voi olla valmistusvirhe vaan olen tiputtanut pannun lattialle. Korvasivat viallisen tuotteen lopulta uudella, kun ilmoitin vieväni asian eteenpäin.
Ikävä kuulla. Vanhemmilla on keltaiset Fiskarsin sakset vieläkin hyvässä kunnossa vaikka ovat ostettu n. 40v sitten. Tekisi mieli ostaa identtiset, mutta vissiin sitten laadusta tingitty jos samoja vielä myyvät.
 
Liittynyt
21.05.2020
Viestejä
26
Varoituksen sana ennen kuin tilaat:

Suurin osa Fiskarsin tuotteista on tänä päivänä täyttä paskaa. Olen reklamoinut arviolta kymmenkunta tuotetta heille. Paistinpannuja, paistoastioita, haravan, kattiloita. Tuntuu ettei enää mikään tuon firman tekemä kestä vaikka hinta on ns. premiumia. Siitä plussaa, että toimittavat uuden tuotteen yleensä mukisematta tilalle. Viimeksi tosin yrittivät väittää että välittömästi käyttöönotettu paistinpannu kieroutui ettei se voi olla valmistusvirhe vaan olen tiputtanut pannun lattialle. Korvasivat viallisen tuotteen lopulta uudella, kun ilmoitin vieväni asian eteenpäin.
Juuri näin! Olen jo vaihtunut pari paistinpannua ja piti palauttaa kirveksen sillä sen reuna meni vinoon pikku-oksan jälkeen. Sakset toistaiseksi kestävät.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2022
Viestejä
150
Varoituksen sana ennen kuin tilaat:

Suurin osa Fiskarsin tuotteista on tänä päivänä täyttä paskaa. Olen reklamoinut arviolta kymmenkunta tuotetta heille. Paistinpannuja, paistoastioita, haravan, kattiloita. Tuntuu ettei enää mikään tuon firman tekemä kestä vaikka hinta on ns. premiumia. Siitä plussaa, että toimittavat uuden tuotteen yleensä mukisematta tilalle. Viimeksi tosin yrittivät väittää että välittömästi käyttöönotettu paistinpannu kieroutui ettei se voi olla valmistusvirhe vaan olen tiputtanut pannun lattialle. Korvasivat viallisen tuotteen lopulta uudella, kun ilmoitin vieväni asian eteenpäin.
Heh, itselläni on onneksi valurautapannu, useammat sakset, kirves ja harava kaikki kestäneet kovaa käyttöä. Tuollaisen hard face -teflonpannun erehdyin ostamaan ja se ei kyllä kestänyt yhtäkään vuotta. Tuntui myös olevan keskeltä kupru jo unboxaus-vaiheessa mutten antanut sen häiritä.

Olen myös huomannut että hinnat on nousseet vuosien mittaan ja Fiskars tuntuu tavoittelevan sitä Premium-statusta. Kunhan laatu vastaa hintaa niin ei ongelmaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
Pannut ainakin aika paskaa, niistä kuluu pinnoitteet tosi nopeasti pois vaikka kuinka hellävaraisesti ja oikeaoppisesti käyttää. Pari pannua jo reklamoinut ja uusi saatu tilalle mutta taas alkaa olla reilu vuoden vanha pannu vaihtokunnossa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
778
En tiedä noitten nykylaadusta mutta itselläni ollu 90-luvulta asti oranssit sakset ja koskaan ei ole tarvinnu teroittaa ja leikattu kaikkea mm muovia, johtoja ym kovempaa matskua ja vielä on täydessä tikissään.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
620
sakset != paistinpannu

Hyvä ilmoitus näistä paisto- ja muista kokkausvehkeistä, että hinta ei vastaa laatua.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 079
Kyllä ainakin Rotisser-pannut ovat tuon alehinnan arvoisia, vaikka esim 24 cm pannun hinta näyttää nousseen alen alusta aika rutkasti.
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Pannut ainakin aika paskaa, niistä kuluu pinnoitteet tosi nopeasti pois vaikka kuinka hellävaraisesti ja oikeaoppisesti käyttää. Pari pannua jo reklamoinut ja uusi saatu tilalle mutta taas alkaa olla reilu vuoden vanha pannu vaihtokunnossa.
Ei liity Fiskarsin tuotteisiin, mutta itse kyllästyin noihin pinnoitettuihin pannuihin, ja ostin teräspannun. Ei ole sen vaikeampi käyttöinen kun ottaa huomioon pari asiaa, eli lämpötilaa hieman alemmas ja rasvaa enemmän.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 303
Viestejä
4 214 060
Jäsenet
71 034
Uusin jäsen
Perskutarillaa

Hinta.fi

Ylös Bottom