• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Fiskars Essential veitsisetti 24.99

Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
66
Kenelläkään kokemusta? Fiskarsin fileointiveitsen erehdyin ostamaan pari vuotta sitten ja oli kyllä niin surkea veitsi että ei toista. Vahva epäilys että nämäkin taitaa olla made in China-kuraa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Kenelläkään kokemusta? Fiskarsin fileointiveitsen erehdyin ostamaan pari vuotta sitten ja oli kyllä niin surkea veitsi että ei toista. Vahva epäilys että nämäkin taitaa olla made in China-kuraa.
Itsellä on vanhemman mallin Essential veitsisetti, oletettavasti samaa "made in China-kuraa" kuten sinunkin setti. Eipä tuo paljoa maksanut ja hyvin olen ainakin itse tullut toimeen, kylkeen kun ostaa vielä veitsenteroittimen niin hoitaa tällaisen tavallisen ruuanlaittajan leikkuutarpeet varsin hyvin. Enemmän ruokaa laittavien ja harrastavien kannattanee sitten suunnata katseet johonkin ihan muuhun.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 345
Nillittäjät vois linkittää niitä parempia veitsisettejä samalla? Hinta huomioiden taitaa olla kotikäyttöön aika lyömätön. Joku 4-osainen setti muistaakseni joskus ostettu ja joitain muita yksittäisiä niin kuhan teroittelee ajoittain niin hyvin on pärjättä Fiskarsilla.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
118
Paljonko postit? Ei viitsi rekisteröityä tarkistaakseen.

Edit: ei kun näkyihän sieltä kun antoi postinron.
Halvin toimitus 5e, tiedoksi muillekin.
 
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
125
Juu voin kanssa ammattini puolesta vastata tyhjentävästi. Fiskars tekee ihan hyviä saksia.
Mikä olisi normi kuluttajalle hyvä veitsimerkki? Ostin juuri Fiskarsin Edge veitsisetin ja ne kyllä vaikutti ihan hyviltä, mutta aiempi vertauskohta onkin tokmannin 5e puukot.
 
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
39
Mikä olisi normi kuluttajalle hyvä veitsimerkki? Ostin juuri Fiskarsin Edge veitsisetin ja ne kyllä vaikutti ihan hyviltä, mutta aiempi vertauskohta onkin tokmannin 5e puukot.
Jos yhtään tykkäät tehdä ruokaa niin Satake on ihan ok merkki (puukahvat), on aina silloin tällöin tarjouksessa ,3 veitsin setti 60 €, ei tietenkään nyt.
Katso myös täältä veitsiä Keittiöveitset | Chez Marius
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
256
Ostin exälle 2018 Black Fridaysta Makujakaupasta Victorinoxin ruusupuukahvaisen 3-osaisen setin. Varmaan vastaava kuin tämä, mutta ruusupuu vaihtunut vaahteraan. Silloin oli 99,70 € ja siitä -20 % Black Fridayn extra-alea. 2019 Black Fridayssa oli vielä -10 % extraa kaikista tarjoushinnoistakin pois, mutta nykyään ei vissiin tällaisia lisäaleja ole enää ollut edes Black Fridayssa. Tänä Black Fridaynakin hinta käynyt 99 eurossa, mutta ei ole varmaan ollut siitä enää lisäalea. Veitsisetti 3 osaa puiset kahvat

En tiedä onko mitenkään erityisen hyvä veitsi, mutta todella hienon näköinen ja omaan käteen erittäin miellyttävä käyttää. Oli erittäin nautinnollisia veitsiä. Harmitellut kovasti että exä halusi pitää ne. Omat veitset (Marttiini ja Victorinoxin perus muovivartinen) eivät aiheuta itselleni mitään ihastusta.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
Nämä Fiskars Essential sarjan veitset on oikein päteviä kun hankkii samalla veitsenteroittimen. Todella teräviä aina teroituksen jälkeen eikä terä katoa hetkessä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 117
Fiskarsin veitset olleet myös omassa käytössä (kokki ja filerointi veitsiä) ja hyvin pysyvät terässä. Hoonaan myös aina välissä tuollaisella Vulkanilla, ei näillä nyt mitään karvoja tietty sheivailla, hyviä veitsiä etenkin tällä hinnalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 271
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 425
Ärsyttävää, että noita leipäveitsiä pitää tunkea vielä nykyaikanakin joka ikiseen settiin. Tällaisessa halpissetissä sen merkitys on aika vähäinen, mutta esimerkiksi tuollaisessa Victorinoxin setissä sellaisesta alkaa jo vähän tympiä maksaa.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 049
Ärsyttävää, että noita leipäveitsiä pitää tunkea vielä nykyaikanakin joka ikiseen settiin. Tällaisessa halpissetissä sen merkitys on aika vähäinen, mutta esimerkiksi tuollaisessa Victorinoxin setissä sellaisesta alkaa jo vähän tympiä maksaa.
Leipää syövänä olen todennut leipäveitset erittäin käteviksi.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 425
Leipää syövänä olen todennut leipäveitset erittäin käteviksi.
Nykyään sitä leikattavaa leipää tulee ostettua ehkä kaksi kertaa vuodessa, koska käytännössä kaikki leikattava leipä on enää nykyään höttöpullaa eikä mitään kunnon leipää. Onneksi voi valita sitten kolmesta eri settien mukana aikanaan tulleesta leipäveitsestä, joilla on jokaisella leikattu vuosien saatossa jopa neljä kertaa jotain leipää.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 049
Nykyään sitä leikattavaa leipää tulee ostettua ehkä kaksi kertaa vuodessa, koska käytännössä kaikki leikattava leipä on enää nykyään höttöpullaa eikä mitään kunnon leipää. Onneksi voi valita sitten kolmesta eri settien mukana aikanaan tulleesta leipäveitsestä, joilla on jokaisella leikattu vuosien saatossa jopa neljä kertaa jotain leipää.
Olen täysin eri mieltä. Markettien paistopisteet ovat kasvattaneet suosiotaan ja jatkuvasti tulee uusia leikattavia erinomaisia leipiä. Tulee myös ostettua suoraan leipomoilta.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 425
Olen täysin eri mieltä. Markettien paistopisteet ovat kasvattaneet suosiotaan ja jatkuvasti tulee uusia leikattavia erinomaisia leipiä. Tulee myös ostettua suoraan leipomoilta.
Joo, mutta ne leikattavat paistopisteleivät on edelleen höttöpullaa. Kyllähän ne liikkuu jollain kivoilla rustiikkinimillä ja kaurajotainnimillä, mutta todellisuudessa ne ovat vain vähän jatkojalostettuja ranskanleipiä. Täällä kun tulee lähinnä syötyä niitä valmiiksi halkaistuja 100% ruis- ja kaurapaloja niiltä paistopisteiltä nykyään, niin pärjäisi ehkä pienemmälläkin leipäveitsiarsenaalilla.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
25
Ärsyttävää, että noita leipäveitsiä pitää tunkea vielä nykyaikanakin joka ikiseen settiin. Tällaisessa halpissetissä sen merkitys on aika vähäinen, mutta esimerkiksi tuollaisessa Victorinoxin setissä sellaisesta alkaa jo vähän tympiä maksaa.
Ja kun juuri ajattelin tulla kommentoimaan, että kerrankin tuo 5 veitsen Victorinox setti järkevä. Yleensä 5 veitsen setit sisältävät aivan liian samanlaisia veitsiä (kuten tuossa Fiskarssissa), jos on vaikka 18cm ja 22cm veitset, ei niissä juuri ole eroa. Sentokukin on periaatteessa samaan tehty kuin nuo edelliset mainitsemani.

Victorinoxin setissä kun yksi hyvä iso veitsi, kätevä leipäveitsi (itse pataleipää ja esim täytekakun pohjat leikkaan mielläni tuolla), sämpyläveitsi/tomaattiveitsi, ainoastaan nuo sahalaitainen ja normaali kuorintaveitsi menevät vähän päällekäin.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 425
Ja kun juuri ajattelin tulla kommentoimaan, että kerrankin tuo 5 veitsen Victorinox setti järkevä. Yleensä 5 veitsen setit sisältävät aivan liian samanlaisia veitsiä (kuten tuossa Fiskarssissa), jos on vaikka 18cm ja 22cm veitset, ei niissä juuri ole eroa. Sentokukin on periaatteessa samaan tehty kuin nuo edelliset mainitsemani.

Victorinoxin setissä kun yksi hyvä iso veitsi, kätevä leipäveitsi (itse pataleipää ja esim täytekakun pohjat leikkaan mielläni tuolla), sämpyläveitsi/tomaattiveitsi, ainoastaan nuo sahalaitainen ja normaali kuorintaveitsi menevät vähän päällekäin.
Itse taas vaihtaisin nuo veitsisettien leipäsahat koska tahansa filettiin tai mihin tahansa ohutprofiiliseen vähän taipuisampaan veitseen, mikä noista seteistä aina puuttuu ja olisi kokkiveistä huomattavasti kätevämpi lähes kaikissa lihojen ja kalojen putsaus-, perkaus- ja fileointihommissa.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 425
Vähä OT mutta tekeekö tuolla mitään? Olen käyttänyt tuota Ekovillan sahaa varten ja siihen soiva peli.

Keittiössä mulla on puikko. Millainen kulma tuossa on ?
Fiskars ei taida kertoa missään rullateroittimensa teroituskulmaa, mutta muistelen jostain epävirallisesta lähteestä sen olevan luokkaa 24 astetta. Tuota tuskin on modattukaan Ikeaa varten. Itse teroittelen tuollaisella lähinnä retkikirvestä ja jykevämpää halkaisuveistä. Muut veitset tulee vedeltyä 16-asteisella KAI Seki Magoroku teroittimella, joka tekee mielestäni huomattavasti parempaa jälkeä kuin tuo Fiskarsin teroitin vaatimatta erityisempiä teroitustaitoja.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
25
Itse taas vaihtaisin nuo veitsisettien leipäsahat koska tahansa filettiin tai mihin tahansa ohutprofiiliseen vähän taipuisampaan veitseen, mikä noista seteistä aina puuttuu ja olisi kokkiveistä huomattavasti kätevämpi lähes kaikissa lihojen ja kalojen putsaus-, perkaus- ja fileointihommissa.
Tuossa olet täysin oikeassa, filetti olisi ehdottomasti paikallaan noissa seteissä.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 343
Bugaako muilla nuo nettisivut? Aamulla näytti 79 €, päivällä hetken 24,99 € ja nyt taas 79 €...

1671109386196.png
1671109351061.png

Kokeiltu eri selaimia eri asetuksilla, mutta en saa enää millään sitä tarjoushintaa koriin asti.

E. Nyt meni läpi ja 2 settiä tuli postikuluitta.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 350
Viestejä
4 158 026
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom