Firmojen ym. järjestämät ilmaiset arpajaiset

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 643
Tuli ilmaistavara-ketjusta alle lainatusta viestistä mieleen että olisiko tilausta ketjulle jossa kerrotaan arpajaisista. Niitähän näkyy joulukalenteri-muodossa usein ja naamakirjassa liikkuu suht säännöllisesti linkkejä joten olisiko niitä tarpeeksi taajaan jotta ketju pysyy hengissä. Jotta todennäköisyys sille että arpajaiset ovat sellaiset että niissä voi oikeasti voittaa esitelty palkinto eikä kyse ole huijauksesta niin pitäydytään kotimaisten tahojen järjestämissä tempauksissa.

Eli aloituksena Hoffmannin ilmaistavara-ketjuun linkkaama arvonta:
Laitetaan tänne kun ei "hyvät tarjoukset" ketjuunkaan oikeen kuulu (siirretään muualle jos parempi ketju löytyy). Eli arvonnasta kyse ja vaatii rekisteröitymisen Kotipizzan Kotijoukkoihin. Pizzapyörän ilmaispyöräytykset tarjolla vain tänään lauantaina 22.5. Suomen MM avauspelin kunniaksi:

Kotipizza tarjoaa "kolme ilmaista bonuspyöräytystä kotijoukkolaisille" joissa voi voittaa "rahanarvoisia herkkuja". Kuvasta päätellen tarjolla ainakin 5e/10e etukuponkeja, jäätelöä ja limpparia.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 643
Turun mestaripalvi arpoo naamakirjassa tuotepaketin (joka noudetaan tehtaanmyymälästä).
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 116
Firmathan näitä tekee jotta saavat yhteistietoja, joille markkinoida puhelun kautta tuotettaan. Itse olen muutamaan arvontaan osallistunut ja kaikista on kohta soitettu perään.

Olisi erittäin hyvä juttu lisätä näihin tiedot että minkälaista yhteydenottoa on odotettavissa jos osallistuu. Siis ihan tänne ketjuunkin linkin yhteyteen.

Mitä luokkaa täällä ihmisten mielestä palkinnon pitäisi olla jotta osallistuisitte, vaikka tietäisi siitä aiheutuvan ylimääräistä vaivaa?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 643
Firmathan näitä tekee jotta saavat yhteistietoja, joille markkinoida puhelun kautta tuotettaan. Itse olen muutamaan arvontaan osallistunut ja kaikista on kohta soitettu perään.
Eihän noissa naamakirjassa järjestettävissä arvonnoissa saada yhteystietoja? Niissähän osallistutaan vastaamalla kilpailusta kertovaan viestiin?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 643
Io-Tech tietotekniikkasivusto järjestää potkupallokisojen kunniaksi arvonnan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 993
Viestejä
4 209 179
Jäsenet
71 000
Uusin jäsen
Jebbels

Hinta.fi

Ylös Bottom