Firefoxin Android-versio tukee nyt yli 450 lisäosaa

Liittynyt
20.05.2022
Viestejä
9
Firefoxin Android-versio tukee nyt virallisesti yli 450 lisäosaa. Tuki lisäosille löytyy viimeisimmästä versiosta, joka on 120.1.1.

Aiemmin käyttäjät pystyivät asentamaan vain tiettyjä lisäosia Mozillan luomasta kokoelmasta.
Mikäli halusi asentaa muita lisäosia kuin Mozillan kokoelmassa olevia, täytyi käyttää Beta- tai Nightly-versiota ja luoda oma kokoelma ja lisätä siihen lisäosat, jotka halusi käyttöön. Tämän jälkeen kokoelma tuli ottaa käyttöön avaamalla debug menu ja syöttää oman kokoelman nimi ja kokoelman omistajan ID.

Tällä hetkellä Androidilla lisäosia tukevat Firefoxin lisäksi Kiwi Browser ja Lemur Browser.

Lähteet:
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 444
Itse käytän vallan firefox selainta tabletissa erityisesti youtube videoiden katseluun kun nykyinen appi on täysin käyttökelvoton mainosten takia.
Ymmärän pari mainosta mutta kun vähintään 5 mainosta 20min aikana on jo aivan liikaa.
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
129
Itse käytän vallan firefox selainta tabletissa erityisesti youtube videoiden katseluun kun nykyinen appi on täysin käyttökelvoton mainosten takia.
Ymmärän pari mainosta mutta kun vähintään 5 mainosta 20min aikana on jo aivan liikaa.
Itse käytän luurissa Brave selainta. Osaa suorilta blockia mainokset ja tukee background play eli ruutu sammuksissa tai sovellus taustalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.03.2022
Viestejä
4
Itse käytän vallan firefox selainta tabletissa erityisesti youtube videoiden katseluun kun nykyinen appi on täysin käyttökelvoton mainosten takia.
Ymmärän pari mainosta mutta kun vähintään 5 mainosta 20min aikana on jo aivan liikaa.
Itse käytän luurissa Brave selainta. Osaa suorilta blockia mainokset ja tukee background play eli ruutu sammuksissa tai sovellus taustalla.
Githubista Revanced Androidille niin ei mainokset häiritse :thumbsup:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 409
Itse piti alkaa firefoxia kännykässä(S10) käyttämään kun Chrome vaan alkoi jumittamaan sivujen auetessa niin että oli käyttökelvoton.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 540
Itse piti alkaa firefoxia kännykässä(S10) käyttämään kun Chrome vaan alkoi jumittamaan sivujen auetessa niin että oli käyttökelvoton.
Jumiminen on todennäköisesti johtunut jostain muusta asiasta kuin Chromesta itsestään. Ei Chrome ole juurikaan hitaampi tai jumisempi kuin Firefox. Viimeksi kun Firefoxia puhelimella kokeilin niin se oli hitaampi sivujen lataamisessa kuin moni muu selain.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 558
Viestejä
4 203 959
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom