Firefox 56.0 (64-bit) - Bookmarks import -vaikeuksia

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Kun yritän tuoda kirjanmerkit bookmarks.html-tiedostosta Firefoxiin, niin tällainen ilmoitus pompsahtaa ruudulle suhteellisen tasaisin väliajoin:

A script on this page may be busy, or it may have stopped responding. You can stop the script now, or you can continue to see if the script will complete.

Script: chrome://browser/content/places/editBookmarkOverlay.js:1110
Aika monta kertaa olen painanut Continue, mutta sillä ei tunnu olevan mitään(?) vaikutusta.

bookmarks.html -tiedostolla on kokoa noin 21MT.

Käyttöjärjestelmänä on Windows 10 64-bit.

Huom. Ennen v56 asennusta, poistin Firefox 55.03 -asennuksen ja kaikki Firefoxiin liittyvät tiedostot ja rekisteriavaimet.

Kokeiltua:

- Firefox Safe mode
- Windows safe mode
- Uuden profiilin luonti
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
90
Kun yritän tuoda kirjanmerkit bookmarks.html-tiedostosta Firefoxiin, niin tällainen ilmoitus pompsahtaa ruudulle suhteellisen tasaisin väliajoin:


Aika monta kertaa olen painanut Continue, mutta sillä ei tunnu olevan mitään(?) vaikutusta.

bookmarks.html -tiedostolla on kokoa noin 21MT.

Käyttöjärjestelmänä on Windows 10 64-bit.

Huom. Ennen v56 asennusta, poistin Firefox 55.03 -asennuksen ja kaikki Firefoxiin liittyvät tiedostot ja rekisteriavaimet.

Kokeiltua:

- Firefox Safe mode
- Windows safe mode
Mulla tekee samaa. Päivityksiä odotellaan.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 649
Tekeeko saman uudella profiililla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Tekeeko saman uudella profiililla?
Tekee.

Kuten aloitusviestissä mainitsin, tein täydellisen asennuksen poiston ennen v56 asennusta, mikä pitäisi vastata uuden profiilin luontia. Kokeilin siitä huolimatta vaikuttako uuden profiilin luonti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 945
Tekee.

Kuten aloitusviestissä mainitsin, tein täydellisen asennuksen poiston ennen v56 asennusta, mikä pitäisi vastata uuden profiilin luontia. Kokeilin siitä huolimatta vaikuttako uuden profiilin luonti.
Tuo poisto ei mielestäni poista ohjelman perusasetuksia. Ainakaan Google Chromen asetukset ei poistu. Asetukset voi poistaa (nollata) palauttamalla asetukset perusasetuksiin.
Koska en käytä Firefoxia, en osaa kertoa, mistä tuo palautus perusasetuksiin tehdään.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 649
Tekee.

Kuten aloitusviestissä mainitsin, tein täydellisen asennuksen poiston ennen v56 asennusta, mikä pitäisi vastata uuden profiilin luontia. Kokeilin siitä huolimatta vaikuttako uuden profiilin luonti.
Firefox ei poista käyttöprofiilia uninstallissa ainakaan minun tietääkseni. Se pitää Mozilla omien ohjeiden ja oman kokemuksen mukaan deletoida käsin koneesta.

Uninstall Firefox from your computer | Firefox Help
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Se pitää Mozilla omien ohjeiden ja oman kokemuksen mukaan deletoida käsin koneesta.
Juuri tuon mainitsin aloitusviestissä. Kun poistin kaikki Firefoxiin liittyvät tiedostot, siinä poistui myös profilii-kansio.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 649
Juuri tuon mainitsin aloitusviestissä. Kun poistin kaikki Firefoxiin liittyvät tiedostot, siinä poistui myös profilii-kansio.
Ok, tämä selvä. Sain alkuperäisestä viestistä käsitykset, että ohjelma oli uninstalloitu ja ohjelmakansiot plus rekisteriavaimet tuhottu. Siitä sai kuvan, että profiili oli edelleen jäljellä.

EDIT: Jos joku vanhempi versio saa importattua ne tiedot, niin voisit kokeilla asentaa vanhemman version, tehdä importin ja sitten päivittää se Firefox uusimpaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Oletko varma, että sait poistettua kaiken Windowsin rekisteristä myös?
Olen, ja kun käynnistin Firefox 56.0:n ensimmäisen kerran se näytti täsmälleen samalta kuin jos olisin luonut uuden profiilin, eli kaikki oli alkuperäisasetuksilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 945
Olen, ja kun käynnistin Firefox 56.0:n ensimmäisen kerran se näytti täsmälleen samalta kuin jos olisin luonut uuden profiilin, eli kaikki oli alkuperäisasetuksilla.
Aika vaikeaa tuota ulkomuodosta on päätellä, mitä rekisterissä on ohjelmasta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 163
Viestejä
4 193 408
Jäsenet
70 869
Uusin jäsen
Arttu1345

Hinta.fi

Ylös Bottom