• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Finnkino Femmalla leffaan 25.4.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mco
  • Aloitettu Aloitettu
Femmalla leffaan -päivän elokuvanäytöksiin liput ALKAEN 5 €..
 
Femmalla leffaan -päivän elokuvanäytöksiin liput ALKAEN 5 €..

Juu. Joihinkin Premium-saleihin tulee kolmen euron lisä esim. Luxe, Isense, 3D-näytökset(?). Näytösvalikoimasta suurimpaan osaan pääsee femmalla. Ihan hyvä tarkennus kuitenkin, jos joku ihmettelee minkä takia oma lippu kustantaakin enemmän, kuin mitä luvattiin.
 
Onpa taas aika hyvä kattaus kyseisenä päivänä. Ovat kyllä petranneet, sillä muistan kertoja, jolloin valikoima on ollut hyvin suppea.

Itse suosittelisin seuraavia. Osa elokuvista ei ole välttämättä jokaisen makuun, mutta näin edullisesti kannattaa edes kokeilla.

- Oppenheimer
- Poika ja Haikara
- Perfect Days
- Poor things
- Dyyni 2
- Myrskyluodon Maija


Itseä kiinnostavia

- The Zone of Interest
- La Chimera
- Back to Black
- Kouluvuosi Japanissa
- Siskoni

Aijai! Mitäköhän sitä ehtii käydä katsomassa!
 
Onpa taas aika hyvä kattaus kyseisenä päivänä. Ovat kyllä petranneet, sillä muistan kertoja, jolloin valikoima on ollut hyvin suppea.

Itse suosittelisin seuraavia. Osa elokuvista ei ole välttämättä jokaisen makuun, mutta näin edullisesti kannattaa edes kokeilla.

- Oppenheimer
- Poika ja Haikara
- Perfect Days
- Poor things
- Dyyni 2
- Myrskyluodon Maija


Itseä kiinnostavia

- The Zone of Interest
- La Chimera
- Back to Black
- Kouluvuosi Japanissa
- Siskoni

Aijai! Mitäköhän sitä ehtii käydä katsomassa!

Itse nautin ainakin tuosta zone of interestistä. Hyvin on saatu luotua tunnelmaa äänimaailmalla.
 
Vittu nää finnkinon sivut on naurettavat. Anno domini 2024 ja joku saatanan jonotussysteemi
 
Civil War puuttuu listalta.
Zone of Interest on todella vaikuttava.

Täytyy siis katsoa, jos ehtisi vielä Civil War -elokuvan mahduttaa huomiselle. Olin sen suhteen hieman epäileväinen, mutta nyt kiinnostaa kerta ainakin yksi peukku annettu.
 
Onpa taas aika hyvä kattaus kyseisenä päivänä. Ovat kyllä petranneet, sillä muistan kertoja, jolloin valikoima on ollut hyvin suppea.

Itse suosittelisin seuraavia. Osa elokuvista ei ole välttämättä jokaisen makuun, mutta näin edullisesti kannattaa edes kokeilla.

- Oppenheimer
- Poika ja Haikara
- Perfect Days
- Poor things
- Dyyni 2
- Myrskyluodon Maija


Itseä kiinnostavia

- The Zone of Interest
- La Chimera
- Back to Black
- Kouluvuosi Japanissa
- Siskoni

Aijai! Mitäköhän sitä ehtii käydä katsomassa!
Ei täällä ole kuin pieni osa noista elokuvista huomenna.
 
Täytyy siis katsoa, jos ehtisi vielä Civil War -elokuvan mahduttaa huomiselle. Olin sen suhteen hieman epäileväinen, mutta nyt kiinnostaa kerta ainakin yksi peukku annettu.
Ei ole niin kova kuin HS esittää mutta aika kova kuitenkin. Samaa sarjaa kuin Under Fire ja Salvador.
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 010
Viestejä
4 416 203
Jäsenet
73 282
Uusin jäsen
Maltsu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom