Tää vaikuttaa hyvältä idealta. Toivottavasti saavat toteutettua loppuun asti. Eli huumorilla höystetty intti simulaatio. linkki peliin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vuonna 2011 oli ainakin vielä ihan yleisesti käytössä...olikohan "Vanha lähtee, paska jää, paskasta nousee mopon pää" myös tuota wanhaa aikaa?
Ainakin kaks viikkoa sitten tullu kuukausittainen päivitys.Ei tainnut tulla sutta eikä sekundaa edes. Finnish Army Simulator
Öö eisk tuolla lue et lopetettu? Mitä en taas ymmärrä?Ainakin kaks viikkoa sitten tullu kuukausittainen päivitys.
Sivun mukaan Indiegogo-kampanja on lopetettu, koska -->Öö eisk tuolla lue et lopetettu? Mitä en taas ymmärrä?
Tulossa siis Steamiin ensi vuonna. Videon perusteella en kyllä laittaisi tuohon senttiäkään.It's time for us to finally close the Indiegogo campaign now that the alpha testing is just about to start. That means you can no more buy the game through Indiegogo. The game will be purchasable on Steam in 2022.
Our current best estimate for the alpha testing is November 2021. We want to make sure there's enough content that you can give feedback on. Some critical pieces are still missing. Also, we'd like to build some analytics support so we know better what you guys are doing in the game.
Vaikka kaikkia ei voikaan miellyttää, niin mieluusti kuulisin, että mitä haluaisit(te) nähdä tulevassa pelissä? Graafisesti paljoa parempaan ei tällä porukalla pystytä, mutta huumoriin pelissä on panostettu senkin edestä. Yleisimpiä inttiläppiä / -sanastoa / jne. koitetaan toki saada toteutettua parhaamme mukaan.Tulossa siis Steamiin ensi vuonna. Videon perusteella en kyllä laittaisi tuohon senttiäkään.
Asset flipistä peli on kaukana sillä luonnollisesti inttipeli vaatii paljon inttiin liittyviä 3D-malleja. Muutamia rakennuksia ja kasvustoa ollaan ostettu "valmiina", mutta käytännössä kaikki varusteet, hahmot jne. ovat itse toteutettuja.Vähän unity assetti flipiltä näyttää, mutta sittepä nähään vuonna 2022 tai millon nyt on valmis
Asset flipistä peli on kaukana sillä luonnollisesti inttipeli vaatii paljon inttiin liittyviä 3D-malleja. Muutamia rakennuksia ja kasvustoa ollaan ostettu "valmiina", mutta käytännössä kaikki varusteet, hahmot jne. ovat itse toteutettuja.
Tarviitteko testajaa? Koneena olis amd 5950x, amd 6900xt, 32 gt muistia. Microsoft win 11 ja sillekkin olin jonkinlaisessa koehenkilönä.
The 1st Early Access version contains 4 weeks of military service, meaning over 20 hours of scripted gameplay content!
Voi veljet, voikohan tässä käydä antenniturvakoulutuksen uudelleen läpi virtuaalisesti.Tämä lämmittää mieltä kun on joskus tullut oltua tekemisissä tuollaisen kanssa.
Ei kai näin ripulin näkösestä tekeleestä voi olla muut innoissaan kun inttijonnet joille ny kelpaa mikä tahansa mikä edes etäisesti haiskahtaa intiltä.
Mutta toisaalta, mä nyt en ymmärrä Tiktokin suosiotakaan joten voi olla että olen vaan vanha.
No mutta, nyt on mahdollista hakeutua oikeisiin tutkamies töihinkin.
Tuoltahan se näyttää oikeasti.
Toivottavasti tässä pelissä tulee myös kipeäksi kuten jokainen jossain vaiheessa asepalvelista. Kun pääset lääkärin juttusille, joka tilanteeseen määrätään buranaa. Oli kuumetta tai käsi poikki, aina buranaa.