Final Fantasy XV Benchmark - Windows (DirectX 11)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -SD-
  • Aloitettu Aloitettu
a7862c224ebaca9e667b3029cd8b1c1a.png


vaikutti kyllä hyvinkin bugiselta ja keskeneräseltä kun kattelin muitten tuloksia. Käsittämätöntä stutterointia myös scenen vaihtuessa.
 
6084 näyttis ilman kelloja

6297 +150 core ja +200 muistit

i7 7700HQ, GTX 1070

Ihme nykimistä kyllä oli havaittavissa, eikä graffatkaan oikein vakuuttanut vrt. PS4.
 
Viimeksi muokattu:
Joo ja eihän tossa ees 1440p resoa ole, 720p, 1080p ja 2160p vaan vaihtoehtoina :D
 
Testin perusteella peliinkään ei ole odotettavissa SLI/CF-tukea, vai kuinka?:grumpy:
 
Testit omalla kokoonpanolla:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Lite ja standard välille menisi.
 
Muutin Redditin käyttäjän ohjeiden mukaan "testin" resoluutiota omaksi natiiviksi 1440p.

Eli tein pikakuvakkeen ja lisäsin tuon rimpsun ffxv.exe jälkeen.

--graphicsIni config\GraphicsConfig_BenchmarkHigh.ini -f --displayResolution 2560 1440 --renderingResolution 2560 1440 --locale=en

Silti Buginen bench ja rasittaa kaikkia näytönohjaimia väärin esim. renderöimällä tavaraa mitä et nää.. lähteenä mm. gamersnexus onneksi editoimalla pääsee hienosäätämään että saa todenmukaisemman kuvan gpu:sta.
 
On kyllä niin vasemmalla kädellä tehty benchmark että huh huh. Kaikkea sitä kehdataan julkaista.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 394
Viestejä
4 929 200
Jäsenet
79 355
Uusin jäsen
Erkki69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom