Ihme ulinaa taas Ukkolalta. Ainoat oikeasti raflaavat esimerkit oli jonkun kummin kaiman ehkä kuulemasta aamunavauksesta jossa ehkä oltiin sanottu että tytöt ovat älykkäämpiä ja loogisempia kuin pojat (mulla on omat epäilykseni miten tuo oikeasti on mennyt), se että sukupuolten välisestä epätasa-arvosta ei oltu löydetty yhtään esimerkkiä siitä miten miehiäkin voidaan sortaa (missä on ARMEIJA?!?).
Ja se joku kajahtanut HY:n vierailijaluennoitsija.
Mä ehkä voisin vielä jotenkin sulattaa tuon anglismikritiikin pronomineistä ja poceista (siis OMG!!!), mutta vai että jotain ottaa päähän että koulussa tuputetaan sellaisia asioita kuin tasa-arvo tai ettei jengiä saa syrjiä, tai (hyvä tavaton) ympäristönsuojelua
Tai että goddamnit, vanhojen tansseissa ei voi sanoa naista mieheksi, kun miehet (kts. se syrjintäkohta) on niin paskoja ettei niitä pääse lukioon tarpeeksi että saataisiin mies-nais -tanssiparit niinkuin silloin vanhoina aikoina kun oli kunnollista, ja tytöt sitten tanssii keskenään...
Ja vielä kaikkien lemppari, PORTTITEORIA!!! Kohta ollaan kaikki naimisissa koiran kanssa
Mutta näinhän se maailma makaa... Toi vitun uskontokeissikin oli raivostuttava. Joku hihhuliopettaja järjesti (ihan tarkoituksella) hihhulitilaisuuksia (kukaan ei edes yrittänyt kiistää niiden tunnustuksellisuutta) ilman ennakkovaroitusta tai mahdollisuutta jäädä pois, sai varoituksen, jatkoi siitä huolimatta hommaa, jonka jälkeen joltain hc-ateistivanhemmalta paloi käpy ja kunta sai sakot (itse en ihan ymmärrä tuota hihhuloinnin pelkoa, jos noihin ei kerran usko niin ihan samaa shittiä kun jotkut tonttu-ukot ja Halloweenit - hauska että Päivi Räsänenkin rinnasti nuo fiktiot - mutta joillekin selvästi herkkä aihe, läheisiä uskontojen uhreina tms). Ja sitten joku toinen joko panikoi tai trollasi (tietääkö joku kummasta oli kyse?) ja veti Händelit boikottiin...
Ilmeisesti säännöstö jossa uskonnollinen sisältö on sallittua jos kyseessä ei ole tunnustuksellisesta toiminnasta vaan esm. kulttuurihistoriasta (SUVIVIRSI!!!) on ihan liian haastava ymmärrettävä nykyihmiselle - tällaiset pitää olla joko-tai.