Farming Simulator 17

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Onkohan täällä ketään kiinnostunut farming simulator 17 pelistä?
En löytänyt ketjua nopealla selailulla.
Esim.courseplay modi on mielenkiintoinen,ja tuo peliin hienoja toimintoja.
On myös paljon erilaisia mappeja ja myös modeja on lukematon määrä.
Myös multiplayer on valittavana .
Itse ostin pelin vasta äsken,joten peli on vielä opettelu vaiheessa.
Youtubessa muvex on tehnyt esim. uittola mapin kotitilastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 563
Niin mikä? FS ei varsinaisesti ole lyhenne, jonka varmaan pitäisi olla ihmisille kovin tuttu?
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
Itsekin Farming Simulator 17 oon pelaillu ekana tämän pelityypin edustajana ja kyllä pakko myöntää että jotain viehätystä siinä on, tullut jo joku kymmenen tuntia siellä traktoreilla peltoja viljeltyä, jotenkin rentouttavaa vaan tollasta yksinkertaista peliä pelailla joka ei paljon vaadi pelaajalta. Alussa cheattasin rahaa, jotta sai heti ostettua useamman peltotilkun ja työkoneita niille niin tekemistä pelissä on heti alussa enemmän (save gamessa filuissa on rahamäärä ihan txt editorilla muutettavissa helposti).

Nyt maaliskuussa pitäisikin ilmestyä sitten jo uusi kilpailija tälle, kun Pure Farming 2018 peli pitäisi ilmestyä. Ei mitään tietoa itselläni ainakaan onko laadukas peli vai jotain täyttä kuraa kuten nuo jotkut saksalaisten julkaisijoiden "simulator" sarjan pelit.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Pure vaikuttais oikeinkin pätevältä. Selvästi parempi graafisesti, tekee uran uudella tavalla jne.
Peliä testanneet olleet ihan positiivisia mietteissään.

Itsellä tilattuna jo hyvän ajan ja ihan positiivisin ajatuksin odottelen ainakin.
Real Farming taas oli viimevuonna kautta historian huonoin ostos jonka olen tehnyt.
 

apeaapina

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
348
Itsekin Farming Simulator 17 oon pelaillu ekana tämän pelityypin edustajana ja kyllä pakko myöntää että jotain viehätystä siinä on, tullut jo joku kymmenen tuntia siellä traktoreilla peltoja viljeltyä, jotenkin rentouttavaa vaan tollasta yksinkertaista peliä pelailla joka ei paljon vaadi pelaajalta. Alussa cheattasin rahaa, jotta sai heti ostettua useamman peltotilkun ja työkoneita niille niin tekemistä pelissä on heti alussa enemmän (save gamessa filuissa on rahamäärä ihan txt editorilla muutettavissa helposti).

Nyt maaliskuussa pitäisikin ilmestyä sitten jo uusi kilpailija tälle, kun Pure Farming 2018 peli pitäisi ilmestyä. Ei mitään tietoa itselläni ainakaan onko laadukas peli vai jotain täyttä kuraa kuten nuo jotkut saksalaisten julkaisijoiden "simulator" sarjan pelit.
Pure Farming -sarja on kuraa.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
Pure Farming 2018 ilmestyi tänään, joten jos ketjusta joku jo ehtinyt ostamaan ja pelaamaan niin laittakaa ehdottomasti kokemuksia ja vertailua otsikon FS17:een jos mahdollista?

Steam arvostelut vähän mixed, mutta pelitunnitkin luonnollisesti jokaisella luokkaa puoltuntia-2h, joten ei noihin vielä oikein tiedä luottaa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Pure Farming 2018 ilmestyi tänään, joten jos ketjusta joku jo ehtinyt ostamaan ja pelaamaan niin laittakaa ehdottomasti kokemuksia ja vertailua otsikon FS17:een jos mahdollista?

Steam arvostelut vähän mixed, mutta pelitunnitkin luonnollisesti jokaisella luokkaa puoltuntia-2h, joten ei noihin vielä oikein tiedä luottaa.
Ite nyt pelaan vain PS4 Pro:lla ja siinä tekninen toteutus on pelikelvoton..
Mutta vaikka unohdan ne, tässä ei ole mitään miksi peliä olisi järkevä ostaa. FS17 vie kaikilta osin kuin pässiä narussa.

Juuri itseasiassa tein plussista ja miinuksista videon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Ite nyt pelaan vain PS4 Pro:lla ja siinä tekninen toteutus on pelikelvoton..
Mutta vaikka unohdan ne, tässä ei ole mitään miksi peliä olisi järkevä ostaa. FS17 vie kaikilta osin kuin pässiä narussa.

Juuri itseasiassa tein plussista ja miinuksista videon.
Konsolifinissä seurasin juttuja ja videoitasi aiheesta ja täytyy sanoa että säästit minulta juuri sen ~36 euroa millä Gigantti tuota PS4:lle ja Xonelle mainosti. :D
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Konsolifinissä seurasin juttuja ja videoitasi aiheesta ja täytyy sanoa että säästit minulta juuri sen ~36 euroa millä Gigantti tuota PS4:lle ja Xonelle mainosti. :D
Sinällään mulle on se ja sama jos joku tästäkin pelistä tykkää esim pc:llä, missä grafiikka/fps on jotain muuta. Mutta tällä kertaa olen kyllä oikeasti tyytyväinen jos saan jonkun jättämään tän kauppaan.
Sama juttu Real Farmin kanssa.

FS17 on modeineen jo niin älyttömän laaja ja tekee perus asiat niin paljon paremmin, että ei tälläistä firmaa kannata tukea.
Viimeiset 10v on ollut selvää mitä FS sarja kaipaisi. Eivät kuitenkaan tee mitään, vaan kopioivat vanhaa uusiksi.
Silti tän 10v aikana kilpailijat ei oo tehneet elettäkään tehdäkseen hyvää peliä, yrittävät kopioida FS kaavaa pienillä jutuilla höystettynä. Mutta eivät osaa kopiointia edes välttävästi.

Mun mielestä on oikeasti tosi sääli millä tasolla Farming pelit on edelleen, kun vertaa esim spintiresiin. Tässä ei saada edes peltoihin mitään uutta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
7
Tuota olen itsekin miettinyt että jos saisi Spintiresin maanmylläyksen mukaan farmipeliin, hiukan parempaa/luonnollisemman näköistä grafiikkaa ja yleisesti vaan parempaa fysiikkamallinnusta niin avot. Monipuolisia karttoja ja viljeltävää löytää jo modeista joten on ollut pettymys kuinka vähän noi peruspelit on muuttuneet viime vuosina. Eivät oikeastaa juurikaan. On vain tuotu uusina featureja, jotka on jo olleet modeina. Jotain kevyttä rakenteluaspektiakin voisi olla kuten latojen, hallien jne. asettelua mailleen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
Tuli tämä eilen napattua steamista.. - 50% hintalapulla rapiat 12€
Itse en ole ikinä fs sarjaa pelannut, niin saattaa tovi tämän kanssa kuluakin.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
FS17 on modeineen jo niin älyttömän laaja ja tekee perus asiat niin paljon paremmin, että ei tälläistä firmaa kannata tukea.
Viimeiset 10v on ollut selvää mitä FS sarja kaipaisi. Eivät kuitenkaan tee mitään, vaan kopioivat vanhaa uusiksi.
Silti tän 10v aikana kilpailijat ei oo tehneet elettäkään tehdäkseen hyvää peliä, yrittävät kopioida FS kaavaa pienillä jutuilla höystettynä. Mutta eivät osaa kopiointia edes välttävästi.

Mun mielestä on oikeasti tosi sääli millä tasolla Farming pelit on edelleen, kun vertaa esim spintiresiin. Tässä ei saada edes peltoihin mitään uutta.
Jep potentiaalia olisi, liekö tarkoituksellista että pelityyppi pysyy noin alkeellisena (saavat myytyä FS18, 19, ym. kausipäivityksiä), vai eikö vaan oo firmalla rahkeita kehittää uutta ja parempaa engineä....

Sinä tunnut FS17 modeista hyvin tietävän ja käyttävän niin pistätkö jotain listaa tärkeimmistä ja parhaista mitä mieleen tulee ja mitä meidän muidenkin kannattaisi käyttää?
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
Oon nyt aktiivisesti seuraillut Pure Farmingin steam sivuja ja ainakin pelinkehittäjät tuntuu olevan siellä aktiivisia vastailemassa porukalle ja lupailemassa fixejä ja päivityksiä toivottuihin asioihin että ehkä tossa vielä on toivoa. En kyllä itse vielä oo ostamassa mutta ehkä Steamin Summer alesta ostan jos puoleen hintaan saisi jo.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Oon nyt aktiivisesti seuraillut Pure Farmingin steam sivuja ja ainakin pelinkehittäjät tuntuu olevan siellä aktiivisia vastailemassa porukalle ja lupailemassa fixejä ja päivityksiä toivottuihin asioihin että ehkä tossa vielä on toivoa. En kyllä itse vielä oo ostamassa mutta ehkä Steamin Summer alesta ostan jos puoleen hintaan saisi jo.
Ei hassummalta vaikuta,voi ehkä tullakin jotain joskus ?
Itse kylläkin pitäydyn fs17 mustavedessä ja vanhoissa mapeissa muutenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 678
Viestejä
4 188 615
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom