Fargo (FX, HBO Nordic)

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 338
Mitä ihmettä, katsoin enkä yhtään tajunnut Ewaniksi. :)
On tämä kyllä erikoinen sarja, hienoa vaihtelua . :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 338
Täytyy vielä sanoa että Mary Elizabeth Winsteadia katsoo kyllä mielellään...
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
153
Toka kausi oli ihan sairaan hyvää tv-viihdettä ja aika iso tasonnosto ekasta kaudesta jolle en jaksanu oikein lämmetä. Eka jakso tuli nyt kolmatta kautta katsottua ja hyvältä vaikuttaa tämäkin. En tosin tajunnut miten Maurice löyti sinne skouden muijan kämppään, ehkä missasin jotain tai se selitetään myöhemmin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
658
Hyvältä vaikuttaa ekan jakson perusteella. Tykkäsin myös ekasta ja tokasta kaudesta.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Itse tykkäsin ensimmäisestä kaudesta kuin hullu puurosta. Häpeäkseni minun on myönnettävä, että tämä sarja tuli ihan tyhjästä, ilman ennakkotietoja vastaan. Ja se iski päin naamaa. Aivan mahtavaa. Ahmin ensimmäisen kauden parissa yössä.

Toinen kausi vaikuttikin sitten totaalisen tylsältä. Ei vaan iskenyt, mutta onneksi olen jaksanut kahlata läpi, sillä nyt kun kaksi jaksoa on jäljellä, meno on varsin mallikasta. Perhanan hyvä sarja.

Mitä IMDB:sta olen mulkaissut, niin 3. kauden jaksot ovat saaneet keskiarvoltaan heikoimmat arvosanat, mutta ei minua luultavastikaan pysäytä.

Mukavaa löytää jotain näin laadukasta, ja näin myöhään :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
557
Kaikki kaudet on hyviä. Eka ja toinen kausi kuitenkin parhaita. Kolmas kausi on ihan hyvää jatkumoa vaikka ei ihan yllä edellisten kausien tasolle. Kaikki kaudet löyhästi liittyy toisiinsa. Elokuva kannattaa myös katsoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
20
Fargon uuden 5. kauden ensimmäinen jakso katsottavissa HBO Maxissa, lisäksi edelliset kaudet tuli myös sinne saataville.

Mikähän logiikka tuossa on, että tänne Pohjolaan saatiin vaan tuo eka jakso kun Ameriikoissa tuli aamuyöstä ensimmäiset kaksi ulos? Toki siellä ei tule telkkarista HBO:lla vaan FX:llä.
Mahdetaanko nyt sitten olla jatkossa pysyvästi viikon perässä, kun ainakaan Maxin Facebook-sivulle laitetussa aikataulussa ei näy enempää Fargoa tälle viikolle.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Pöh, no pitää odotella että kaikki on julkaistu ennen kuin viitsin alkaa katsomaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Oi jakso per viikko old school -tyylillä. Olen oppinut tykkäämään taas näistä.
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
205
Ensimmäinen jakso oli ihan hyvä ja mielenkiintoinen, jännä nähdä mihin tarina kehittyy. Mutta pisti kyllä jotenkin silmään että kuvanlaatu oli todella huono (LG oled 65" natiivi HBO appis). Olen katsellut joitain vanhoja sarjoja esim. Weeds ja mielestäni siinäkin on parempi kuva kuin tuossa Fargossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 896
Nuo tarinat pitäisi perustua tositapahtumiin,onko kellään laittaa linkkiä mihin tapahtumaan tuo 5 tuotantokausi perustuu,yritin etsiä mutta on oikeat hakusanat hukassa enkä löytänyt ?
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
232
Nuo tarinat pitäisi perustua tositapahtumiin,onko kellään laittaa linkkiä mihin tapahtumaan tuo 5 tuotantokausi perustuu,yritin etsiä mutta on oikeat hakusanat hukassa enkä löytänyt ?
Ymmärtääkseni se "based on a true story" on tehokeino/vitsi ainakin sarjassa. Elokuvassa pari juttua oli tosielämän rikostapauksien inspiroimia, sarjassa ei, lukuunottamatta toki ajatusta, että niin voisi olla. Lisätietoja vaikkapa tuosta jutusta: Is Fargo A True Story? How The Movie & Show Tricks (& Mocks) You
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 008
Nuo tarinat pitäisi perustua tositapahtumiin,onko kellään laittaa linkkiä mihin tapahtumaan tuo 5 tuotantokausi perustuu,yritin etsiä mutta on oikeat hakusanat hukassa enkä löytänyt ?
Luulin että tämä tositapahtumajuttu on/oli ihan tuulesta temmattu markkinointikikka. Ihan toimiva sellainen kyllä. Itsekin muistan joskus googletelleeni tuota samaa ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 896
Olisihan tuo pitänyt arvata,tosin nykyisessä maga kultuurissa en kyllä yhtään ihmettelisi vaikka olisi ollut tottakin.Mutta siitä huolimatta oli kyllä ihan katsomisen arvoinen koko sarja.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 008
Mulla on muuten mökillä makuukammarissa tämä kehystettynä. Tiedostan kyllä nyt, että on todella junttia ripustaa joku tv-sarjajuttu seinälle, mutta puolustuksekseni sanon että siitä on lähemmäs kymmenen vuotta aikaa ja siihen on jo vähän kiintynyt :p
71xrSkC+oSL.jpg
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
927
Tää tais olla itelle eka Fargo-kausi, joka tuntui siltä että jättäisin kesken. Ei vaan maistunu.
Witt ansaitsi parempaa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
557
Olisihan tuo pitänyt arvata,tosin nykyisessä maga kultuurissa en kyllä yhtään ihmettelisi vaikka olisi ollut tottakin.Mutta siitä huolimatta oli kyllä ihan katsomisen arvoinen koko sarja.

Siinä 90-luvun elokuvassa oli tuo juttu, josta ne on sitten kopioineet tuohon sarjan alkuun. Syytä en tiedä miksi se laitettiin silloin elokuvaan. Viimeisin kausi oli ihan ok.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 008
Oli eilen tarkoitus katsoa max kaksi ekaa jaksoa tätä uusinta. Kuudennen jakson jälkeen oli pakko mennä nukkumaan. Hyvä kausi kuuden jakson perusteella. Ehkä vähän suoraviivaisempaaa saisi tarinan eteneminen olla, mutta jo katsotun perusteella vahva 4/5

e. tähän tahtiin kun kertyy noita ruumita, niin eihä tämä paljoa suoraviivaisempi tarina oikein voisi ollakaan :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 809
Viestejä
4 204 377
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom