Myydään Far Cry 6 (PC Digital - Ubisoft Connect) - AMD Rewards Q4'20

Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Myytävä tuote: Far Cry 6 (PC - Ubisoft Connect) [Far Cry® 6 Standard PC Edition + In-game Items (special in-game AMD branded hat & t-shirt)]
Hinta: 40€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tullut AMD Ryzen 5000-sarjalaisen -prosessorin kylkiäisenä 2020.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa: Pelin/pelikoodin lunastaminen/aktivointi vaatii kirjautumisen ostajan Ubisoft Connect -tilille, eli ole valmis mahdollisesti vaihtamaan tilapäisesti esim. salasanasi aktivoinnin ajaksi.

Tiettyä ja valittua AMD Ryzen -prosessoria ei enää tarvita, sillä aktivointi on sen osalta hoidettu pois alta.

Lunastetaan https://www.amdrewards.com/ -sivustolla, lunastus vaatii Ubisoft Connect -kirjautumisen. Lunastettava 30.1.2021 mennessä.
Ubisoftin lisätiedot AMD Far Cry 6 PC promoon liittyen: AMD Promotion - Claiming your copy of Far Cry 6 for PC

Vaatii lunastukseen yhden alla olevista prosessoreista AMD:n infosivun mukaisesti: https://www.amd.com/en/gaming/equipped-to-win
AMD Ryzen™ 9 5950X
✓​
AMD Ryzen™ 9 5900X
✓​
AMD Ryzen™ 7 5800X
✓​
AMD Ryzen™ 9 3950X
✓​
AMD Ryzen™ 9 3900XT
✓​
AMD Ryzen™ 7 3800XT
✓​

Myynnissä myös muualla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Internet
Toimitustapa: Digitaalisesti (Ostajan Ubisoft Connect -tilille kirjautumalla)
Maksutapa: Mobilepay, Tilisiirto


Kuva(t):
farcry6pc2.PNG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
188
Voisin maksaa 35€, jos sulla on kone valmis tuommoisella suorittimella ja annan sulle mun AMD-tilin väliaikaisella salasanalla ja käyt aktivoimassa mulle sen koodin sinne ja sen jälkeen itse voin varmaankin linkittää mun Uplay-tilille sen pelin.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Voisin maksaa 35€, jos sulla on kone valmis tuommoisella suorittimella ja annan sulle mun AMD-tilin väliaikaisella salasanalla ja käyt aktivoimassa mulle sen koodin sinne ja sen jälkeen itse voin varmaankin linkittää mun Uplay-tilille sen pelin.
Ei valitettavasti ole kelvollista masiinaa kirjoitushetkellä. :sori:
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Moi, tehdäänkö kaupat 20€?
Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos.

Aiemmin tarjottiin HP:ta, mutta siinä kohtaa rigi puuttui pelin lunastukseen ja mahdolliseen aktivointiin, mutta tähän on tulossa lähiaikoina muutos, joten uskoisin yhä samanlaisen tarjouksen mahdollisuuteen.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Up! Nostellaan tätäkin välissä vaikka oma rigi aktivointia varten on edelleen tulossa-pian™ -vaiheessa.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Up! Aktivointi on nyt mahdollista, toki tarvittaessa peli jää omaankin käyttöön. :tup:
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Up! Viimeinen bumppi ennen kuin peli menee omaan käyttöön. :comp2:
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Up! Vihoviimeinen bumppi, myöhäisiltaan asti aikaa ostella poies, mutta viimeistään tänään ennen keskiyötä itse tämän lunastelen. :cigar:

Edit: Vihoviimeinen bumppi toistaiseksi, jos peliavainta ei ole pelin julkaisun yhteydessä sidottu mihinkään niin itse peli on vielä täten kaupan, koska viimeisteltyä Ubisoft-tilille aktivointia ei ole tehtynä. ;)
Aktivointi on joka tapauksessa nyt hoidettu pois alta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Pitkästä aikaa bumppia, kun peli on kerta saatu julkaistuksi ja samalla pienen tauon jälkeen paluu foorumille. :woot:
 
Liittynyt
25.01.2018
Viestejä
338
Tarjotaan tästä 25e mobilepaylla.

Perutaan, toisen myyjän kanssa kaupat maaliin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 118
Viestejä
4 196 159
Jäsenet
70 851
Uusin jäsen
JoniKaup

Hinta.fi

Ylös Bottom