Far Cry 6 Ongelma

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Makee
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
20.03.2021
Viestejä
81
Minulla on tulluttuon Ubisoft Connect Far Cry 6 pelin kanssa on tällainen ogelma olen päässyt kentään valle de oro ja sitä pitäis lähteä eteen päin - niin pelihahmoni on jämähtänyt paikalleen kiinni vaikka yritän liikuttaa eteen tai taakse päin niin ei liiku kuin vaan paikallaan vähän kummallekin sivulle ,olen poistanut - tuon pelin ja asentanut uudelleen mutta ei auttanut ja kiintolevylläkin jossa peli on m.2 ssd on 1,12Tt vapaata tilaa , pelin toimivuus ei pitäis olla koneestani ja netistä kiinni , i9 12900K MAG Z690 TOMAHAWK WIFI RAM 128 Gt NVIDIA GeForce RTX 4090 4kpl x m.2 ssd 2,0Tt , muut pelit normi / netti pelit toimivat normaalisti.
 

Liitteet

  • Ongelma kohta valle do oro Far Cry 6 pelissä.jpg
    Ongelma kohta valle do oro Far Cry 6 pelissä.jpg
    153,4 KB · Luettu: 91
  • Ongelma kohta Far Cry 6 pelissä..jpg
    Ongelma kohta Far Cry 6 pelissä..jpg
    294,5 KB · Luettu: 95
  • Internettini testi tulos, nettini 200megainen.jpg
    Internettini testi tulos, nettini 200megainen.jpg
    96 KB · Luettu: 90
Noita sanotaan bugeiksi. Ei maha mitään.

PS. korjaa toi otsikkos tai siirrä oikealle alueelle
 
Fast travelilla pois tilanteesta.

Minulla on tulluttuon Ubisoft Connect Far Cry 6 pelin kanssa on tällainen ogelma olen päässyt kentään valle de oro ja sitä pitäis lähteä eteen päin - niin pelihahmoni on jämähtänyt paikalleen kiinni vaikka yritän liikuttaa eteen tai taakse päin niin ei liiku kuin vaan paikallaan vähän kummallekin sivulle ,olen poistanut - tuon pelin ja asentanut uudelleen mutta ei auttanut ja kiintolevylläkin jossa peli on m.2 ssd on 1,12Tt vapaata tilaa , pelin toimivuus ei pitäis olla koneestani ja netistä kiinni , i9 12900K MAG Z690 TOMAHAWK WIFI RAM 128 Gt NVIDIA GeForce RTX 4090 4kpl x m.2 ssd 2,0Tt , muut pelit normi / netti pelit toimivat normaalisti.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 896
Viestejä
4 412 730
Jäsenet
73 267
Uusin jäsen
Miketti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom