Myyty Fanatec Podium Racing Wheel F1 (PC, PS4 & PS5 tuki sekä Xbox:lle valmius) #Porvoo

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 458
Fanatec Podium Racing Wheel F1, Direct Drive (DD)

- ostettu 7.5.2019
- takuu kolme (3) vuotta Base Station:illa sekä kaksi (2) vuotta ratilla
- virheettömässä kunnossa, 10/10
- käyttötunnit, alle 100h (oma arvio)
- kaikki mukaan mitä alkuperinkin toimitettu
- alkuperäiset pakkauslaatikot tallessa, säilytetty sisätilassa
- kuitti löytyy sähköisenä
- rattia käytetty vain ajohanskojen kera
Nouto Porvoo tai postitus ostajan kustantamana

HP: 1499€ > 1399€ >1299€

Ei vaihto tarvetta.

Maksutavat: tilisiirto & MobilePay

Toistaiseksi virheettömän käyttäjäpalautteen voit tarkistaa huuto.net sivustolta: (Vision73 / Palaute: 185/185 positiivista kauppaa), kymmeniä kauppoja tehneenä myös IO Tech:issa sekä murossa.

Kuvia: Fanatec Podium Racing Wheel F1

The Podium Racing Wheel F1: Podium Racing Wheel F1®

PS5 toimivuus varmistettu: PS4 wheels compatible to PS5!

Edit. 28.11.2020, lisätty myös huuto.net

3ACB79E7-5130-4224-B7DE-BA4922D138AC.jpeg

.. F1-kuski jota en kuvasta tunnista, ajaa siviilissä myös tällä setillä.

PRW_preview_2_600x600.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 458
Viikko nosto, tästä 300€ + pkt halvemmalla kuin suoraan Fanatecilta.

Tämä on allekirjoittaneen kolmas DD-ratti ja omasta mielestäni paras siinäkin mielessä, että hain PlugPlay settiä ja sen sain AccuForcen & SimuCuben jälkeen.

Myyn koska asunto suunnitelmien vuoksi pelaaminen on mahdollista aikaisintaan ehkä kesällä/syksyllä 2021.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 458
Et myisi DD-basea erikseen?
Minkä arvioisit basen hinnan olevan ?

Base kun sisältää tarvittavan PS4/PS5 securitychipin kun taasen Xbox tuen tapauksessa chipit ovat rateissa eli toisin sanoen tämä base on arvokkaampi kuin pelkkä DD1 base.

Olen lukenut että tätä sinistä rattia on myyty esim. ebayssa ja parhaimmillaan siitä on saatu yli 700$ mutta se vaatisi aina sen ostajan.
 
Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
508
No minulle tuolla Playstation yhteensopivuudella ei valitettavasti ole arvoa, kun pelkästään PC:llä nykyään pelaan. Uusi DD1 - jossa täydet 3 vuotta takuuta jäljellä - maksaa sen 1199 EUR, joten hinnan tulisi tietysti olla selvästi alle tuon. Tyyliin 800 EUR, niin harkitsen vakavasti. Yli 900 EUR ei missään nimessä.
 

Swamper1337

Bolsun #1 Tuuletin
BANNED
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
37
Toi on Alonso vlei eli ei ees mikää F1 kuski tällä hetkellä!
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 458
No minulle tuolla Playstation yhteensopivuudella ei valitettavasti ole arvoa, kun pelkästään PC:llä nykyään pelaan. Uusi DD1 - jossa täydet 3 vuotta takuuta jäljellä - maksaa sen 1199 EUR, joten hinnan tulisi tietysti olla selvästi alle tuon. Tyyliin 800 EUR, niin harkitsen vakavasti. Yli 900 EUR ei missään nimessä.
Ymmärrän toki ettei pc-pelaajana sinulle ole ole PS-tuesta lisäarvoa.

Toivottavasti ymmärtänet myös sen, etten voi myydä basea mainitsemaasi hintaan mutta kiitos kuitenkin kiinnostuksestasi :)
 
Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
508
Juu, tuollaisen vastauksen oletinkin saavani :D. No problem.

Tuo pleikkaversio on vähän marginaalituote. DD vermeitä ostaa yleensä vain tosiharrastajat ja tosiharrastajat taasen pelaa yleensä PC:llä. Juuri kukaan konsolipelaaja ei raaski sijoittaa peliohjaimiin 5 kertaista hintaa verrattuna itse konsolin hintaan.

Tietty PS5:n kanssa tuo on kuitenkin se halvin tapa päästä nauttimaan huippuratista lähes PC tasoisen grafiikan kera.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 458
Juu, tuollaisen vastauksen oletinkin saavani :D. No problem.

Tuo pleikkaversio on vähän marginaalituote. DD vermeitä ostaa yleensä vain tosiharrastajat ja tosiharrastajat taasen pelaa yleensä PC:llä. Juuri kukaan konsolipelaaja ei raaski sijoittaa peliohjaimiin 5 kertaista hintaa verrattuna itse konsolin hintaan.

Tietty PS5:n kanssa tuo on kuitenkin se halvin tapa päästä nauttimaan huippuratista lähes PC tasoisen grafiikan kera.
Ihan oikeassa olet marginaalituotteen suhteen, myyntilukemat eivät ilmeisesti ole julkisia mutta eri foorumeiden aktiivisuuden mitä tulee juuri tähän settiin, on ilmeistä kuitenkin, että settiä on myyty aika "runsaasti", varsinkin alussa kun DD1 myytiin loppuun ja hinnat olivat halvempia.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
Tuo pleikkaversio on vähän marginaalituote. DD vermeitä ostaa yleensä vain tosiharrastajat ja tosiharrastajat taasen pelaa yleensä PC:llä. Juuri kukaan konsolipelaaja ei raaski sijoittaa peliohjaimiin 5 kertaista hintaa verrattuna itse konsolin hintaan.
Minä olen se "juuri kukaan" ;)
Tosin ostin PC:n sitten vähän sen jälkeen.

Jos ei PS yhteensopivuudella ole merkitystä, niin sitähän saa uutena vastaavalla ratilla Fanatecilta:
Podium Racing Wheel Formula for Xbox One & PC

Käytettynä näitä ei vaan juuri koskaan ole myynnissä, kertonee tuotteesta.
Ihan loistava ostos oli tuolla 1800eur:n hinnallakin!
 
Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
508
Minä olen se "juuri kukaan" ;)
Tosin ostin PC:n sitten vähän sen jälkeen.
Sinulla lähtikin simuiluun liittyvät ostokset jo heti alkuun ihan lapasesta :D

Jos ei PS yhteensopivuudella ole merkitystä, niin sitähän saa uutena vastaavalla ratilla Fanatecilta:
Podium Racing Wheel Formula for Xbox One & PC
Minulla on jo Formula V2 ratti, mutta aion myydä sen pois, kun se ei jotenkin vain ole minun makuun.

Käytettynä näitä ei vaan juuri koskaan ole myynnissä, kertonee tuotteesta.
Ihan loistava ostos oli tuolla 1800eur:n hinnallakin!
Joo, ei näy Fanatecin DD-härveleitä käytettynä juuri laisinkaan myynnissä. Ilmeisesti siis hyviä laitteita. Yritän tässä perustella itselleni, että miksi ostaisin sellaisen uutena ja jahkailen DD1 ja DD2 mallin välillä...

Ja pahoittelut myyjälle jonninjoutavasta keskustelusta, mutta saitpahan ainakin muutaman ilmaisen uppauksen :D
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 458
Kiitokset kaikille osallistujille "ilmaisista" nostoista :) ja itseäni ei siis "ylimääräinen" keskustelu haittaa laisinkaan vaikkakin säännöt ilmeisesti sanovatkin toista.

Hintaa viilattu hieman alaspäin 100€:lla.

Mistään pakkomyynnistä ei tosiaan ole kyse, myyn jos vain löytyy sopiva ostaja ehdokas joka ymmärtää myös Playstation 4/5 tuen arvon.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 458
Tästä vielä Jouluksi kotiin yli 500€ halvemmalla kuin uusi Fanatecilta.

Toimii siis tulevassa Gran Turismo 7 :)

 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 454
Jäsenet
70 773
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom