Fanatec CSL Elite pedaali/potentiometri ongelma

Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
22
Moi!
Mahtaako kukaan olla löytänyt otsikon mukaisen pedaaliin kaasu/kytkin polkimen potentiometriä mistään esim.elektroniikka liikkeestä?
Kaikki mitä itse olen löytänyt ovat väärän kokoisella akselilla.
Fanatecilta olen yrittänyt kysellä pariin kertaan potikkaa tai koko kaasupoljinta,mutta ei sieltä ole vaivauduttu vastaamaan.
Kohta on hätä kädessä kun vaihdoin jo kytkimen potikan kaasupolkimelle ja nyt sekin alkaa pätkimään.
Kyse ei ole kalibroinnista tai vastaavasta,on mittaamalla todettu että katkoo yhteyttä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
199
Perusteellinen putsaus on ilmeisesti tehty? Joku karva potikassa aiheutti itelle pätkimistä silloin tällöin kunnes meni potikka oikeasti rikki. Sain kyllä Fanalta tilattua uuden kuten moni muukin on saanut. Yritä sitkeästi vaan.
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
2 081
Minkä kokoinen akseli potikassa on ?
Jos paksu niin tilalle voi aina laittaa ohuemman ja väliin holkin.
Vähän koosta ja asennustilasta riippuen paksunkin voi ohentaa sopivilla työvälineillä...

Tärkeintähän on että löytyy vastusarvoltaan oikean kokoinen.
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
211
Ebay. Siellä tullut vastaan moisia. Ja jostain netin uumenista kaivoin sen potikan numeronkin. Ei enää muista eikä ole linkkiä.
 
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
22
P160KNP-0FC15B10K
Tuossa potikan numero mikä sinne pitäsi sopia.
Kiitos vastauksista ja vinkeistä,sain kun sainkin vihdoin Fanatekilta tilattua potikat ja tuli ihmeen nopeasti perille vielä,maanantaina maksoin ja perjantaina oli potikat kädessä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 690
Viestejä
4 189 113
Jäsenet
70 781
Uusin jäsen
JohannesP.P.

Hinta.fi

Ylös Bottom