Facebook pystyssä osittain jo..
Messenger ja Whatsapp toimii.
ja Instagram
Dns tietueet paskottu
Tämän twiitin mukaan olisi vaikeuksia päästä edes sisällä rakennuksiin
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Facebook pystyssä osittain jo..
Messenger ja Whatsapp toimii.
ja Instagram
Dns tietueet paskottu
Dns tietueet paskottuMielenkiintoista mitä siellä on tapahtunut, tuon kuitenkin pitäisi olla sen verran hajautettu, että ei ihan pienestä luulisi koko palvelun kippaavan.
Dns tietueet paskottu
Facebook on omista hommistaan vastuussa, eli moka on fb:nKuka on maapallon dns-ylläpitäjä joka siis päättää näistä "puhelinluetteloista"![]()
Kiva olla se kaveri joka paino entteriä.
no eikös se Mark.Z isoimpana pomona äkkiä tuon korjaa ja käy painamassa entteriäJos itsellä välillä tuntuu että tekee paskaa IT-duunia tai että on huono päivä töissä, niin ei kuitenkaan koskaan näin huono
No, siellä on nyt varmaan muutama tuhatta johtajaa ja manageria huutamassa että jonkun pitää korjata jotain.
"Miljardi ihmistä tarvitsee näitä palveluita, mutta minä en joten toivottavasti pysyvät alhaalla"Toivottavasti pysyis alhaalla.
Vähän hassu sana tuo "tarvitsee". Vai onko ihmiskunta tosiaan siinä tilassa, ettei ilman Naamakirjaa voi noin moni elää?"Miljardi ihmistä tarvitsee näitä palveluita, mutta minä en joten toivottavasti pysyvät alhaalla"
Facebookin kaatuminen ei itseä haittaa, vaikka sitä käytänkin. Sekin on tosin varsinkin yrityksille tärkeä väline.Vähän hassu sana tuo "tarvitsee". Vai onko ihmiskunta tosiaan siinä tilassa, ettei ilman Naamakirjaa voi noin moni elää?
Kyllähän tuo Whatsapp ihan kätevä on isompien porukoiden yhteydenpitoon, mutta vaihtoehtojakin toki on. Edellisen kohun aikaan ei suuri massa sitä nähtävästi hylännyt, ehkä tämmöisiä katkoksia jos alkaa olemaan useampia, alkaa porukka oikeasti etsiä muita pikaviestimiä tilalle.
Toivottavasti pysyis alhaalla.
Ihan terveellinen muistutus miten yksi yhtiö on hallitsemassa kaikkien päivittäistä elämää."Miljardi ihmistä tarvitsee näitä palveluita, mutta minä en joten toivottavasti pysyvät alhaalla"