Facebook peliaddiktio (Facebook Gameroom)

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Olenko ainut jolla on pakko käydä monta kertaa päivässä pelaamassa jotain Facebookissa olevaa peliä ja aina pelien välissä päivittämässä selainta onko tullut uusia viestejä tähän foorumiin?

Itse käytän Facebook Gameroom sovellusta, ettei tarvitse avata siksi naamakirjaa.

Itse olen koukussa peleihin: UNO, Royal Dice, Bubles IQ, Fruit Land ja Solitaire Tournaments.

Fruit Lands pelissä olen jo menossa tasolla 2641 ja UNOssa olen tienannut kolikoita reilut 90 000.

Usein peleissä on myös mikromaksut, joista voisi myös keskustella.

EDIT: Kaikista koukuttavampia pelejä ovat ne, jossa voi pelata livenä toisia vastaan, kuten esim. UNO ja siinä voi heitellä kananmunia ja öristä jos vituttaa :D
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Periaattessa olisi kiinnostanut, onneksi ei ole toistaiseksi ollut aikaa perehtyä. Tabletop simulator on toinen joka on ollut "todo" listalla jo ainakin pari vuotta. Ovatko nuo pelit parempia kuin mobiiliversiot vai suoria käännöksiä? Tiedä vaikka jotain tuotosta vielä julkaisisi tuonne gameroomiin jossain välissä. :D
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
No siis samat pelit, jotka saa avattua Facebookista, mutta Gameroomista kivempi pelata ja ei lagaa selaimessa.

Pari kertaa olen joutunut mikromaksaamaan kun ollut jumissa jossain levelissä viikon, mutta tosi harvinaista nykyään.

UNO on niin huippu peli, että suosittelen edes kokeilemaan. Siinä on toi GO WILD pelimuoto joka koukuttaa ja voi peleissä valita pelaatko yksin vai parin kanssa kimpassa, jossa ainakin itse olen voittanut eniten.

Varmaan monia voi pelata myös mobiilisti, mutta itselläni puhelin on ollut vain puhumista varten.

UNO.PNG
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Unoa tulee kyllä pelattua ihan perheen kesken himassa ja loistavaa hupia.. ehkä tuota vois koittaakin.. (pirulle pikkusormi jne.) :D
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Unoa tulee kyllä pelattua ihan perheen kesken himassa ja loistavaa hupia.. ehkä tuota vois koittaakin.. (pirulle pikkusormi jne.) :D
Pelaan kanssa paljon lapsieni kanssa ihan oikeilla korteilla, mutta tuossa GO WILD pelimuodossa on yksi erikoiskortti, jolla saa vaikka kaikki punaiset kädessä olevat kortit kerralla pois.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 380
Viestejä
4 216 036
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom