F1-lähetykset

Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
:)
Onko se nyt silleen, että yleensä ei tuo ostaminen VPN:n avulla toisesta maasta onnistu? Mutta nyt onnistuu ostaa 80€ hintaan? Sittenhän se kannattaisi varmaan ottaa heti. Ihmetyttää vaan, kun Redditin mukaan ei ole ollut mitään ongelmaa ostaa toisista maista. Ei se hinta tuosta ainakaan paljoa voi enää laskea.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
700
F1 TV:n asiakaspalveluun ei kannata luottaa yhtään pätkää. Minä kyselin 10.2. tuleeko F1 TV Pro saataville Suomeen, kuten aiemmin NENT oli tiedotteessaan kertonut.

Tässä vastaus:

1646759035979.png


F1 TV Pro taisi tulla saataville kaksi päivää tuon vastauksen jälkeen. :) Joko heitä oli ohjeistettu valehtelemaan tai sitten eivät todellakaan tiedä yhtään mitään firman suunnitelmista. Epäilen jälkimmäistä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 209
F1 TV Pro taisi tulla saataville kaksi päivää tuon vastauksen jälkeen. :) Joko heitä oli ohjeistettu valehtelemaan tai sitten eivät todellakaan tiedä yhtään mitään firman suunnitelmista. Epäilen jälkimmäistä.
Eiköhän se ole ihan tavallista, että firmojen helpdesk-tyypeillä ei ole mitään etukäteistietoa. Ne on palkattu auttamaan uunoja, joilla on esim. vaikeuksia käyttää palveluja. Tietävät yhtä vähän kuin Io-techin jäsen.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Minäpä taidan toimia koe-eläimenä ja yritän ostaa halvimmalla mahdollisimmalla tavalla. Ei nyt jaksa alkaa säätämään. Toki sen näkee sitten vasta kauden alettua että toimiko. Jos kerran muilla toimii ja katsominenkin toimii ilman VPN:ää niin sama koittaa.
 
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
272
Freedomen kautta Puolan reissulle ja sieltä 80e tilaus sisään. Ei mitään valituksia, vaikka laitto rekisteröitymisvaiheessa sijainnin suomeks.
Googlen storen kautta tuo maksu menikin.
Katsominen toimii ainakin tällä hetkellä ilman vpn säätöä.

Onko tuohon jo lisätty chromecast tukea? Ei ainakaan omaan puhelimeen ilmesty kuvaketta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
284
Freedomen kautta Puolan reissulle ja sieltä 80e tilaus sisään. Ei mitään valituksia, vaikka laitto rekisteröitymisvaiheessa sijainnin suomeks. Maksoin paypalilla.
Katsominen toimii ainakin tällä hetkellä ilman vpn säätöä.

Onko tuohon jo lisätty chromecast tukea? Ei ainakaan omaan puhelimeen ilmesty kuvaketta.
Teitkö tilauksen selaimella vai puhelin-sovelluksella?
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
17
Sain oman tilauksen läpi F1TV-appista iPhonella Puolalaisella VPN:llä 65€:lla. Käytin viime vuonna Androidin kuukausittaista subscriptionia jonka olin myös saanut VPN:llä kikkailtua halvemmaksi, nyt tein uuden tilin "uudella sähköpostilla" (Gmailiin sähköposti+f12022@gmail.com) ja tarjosi tätä hintaa.

Se, että mistä tuo hinta sitten loppujenlopuksi muodostui, en osaa sanoa. Puolaanhan pitäisi tarjoushinnan olla tällä hetkellä 40€.

1646809819893.png
 
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
435
Nyt tilattu Tsekin kautta hintaan 79,98€. Tsekin oikea hinta kai jotain 40€, mutta tuo 80€ sai nyt kelvata. Eli homma menee näin:

Android puhelin ja Freedome lataukseen ja sieltä Tsekki maaksi.
Sitten F1 Tv Pro appi lataukseen ja Subscribe (hinta näyttää vielä 1100 korunaa tmv)
Sitten kun siirtyy maksamaan niin hinta muuttuu 79,98€ ensimmäiseksi vuodeksi (koska varmaan Play sun muut Suomessa ja en jaksanut edes tehdä uutta käyttäjätiliä). Laita luottokortin tiedot Google Playhin, jos ei jo ole.

Sitten alkaa ongelmat, että maksu ei mene millään läpi. Siihen auttaa että vaihtaa maan taas Suomeksi Freedomessa, tai ottaa ns suojauksen pois päältä.

Eli ei ole iso vaiva jos haluaa muutaman kympin säästää. Toki olisi kelvannut tuo 40€ kuussa, mutta ei jaksanut availla esim Revolut korttia, jolla kai onnistuu kiertää maksumaa?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
284
Täällä tilattu kans VPN kautta. En tehnyt uutta tunnusta (F1TV) vaan kävin vaihtamassa vanhan tilin maaksi Alankomaat, ja tein tilauksen Android -sovelluksen kautta Google Paylla.
ProtonVPN tarjoaa ilmaisena sijaintina Alankomaat, ja hinnaksi tuli 79,98€.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
260
Täällä tilattu kans VPN kautta. En tehnyt uutta tunnusta vaan kävin vaihtamassa vanhan tilin maaksi Alankomaat, ja tein tilauksen Android -sovelluksen kautta Google Paylla.
ProtonVPN tarjoaa ilmaisena sijaintina Alankomaat, ja hinnaksi tuli 79,98€.
Olin tekemässä samaa mutta Googlen mukaan maan saa vaihdettua takaisin Suomeksi vasta vuoden päästä, eikä se houkuttele.

Edit: mutta menikin läpi niin että Freedome päälle, F1TV app auki, luon tilin omalla google sähköpostilla, antoi intro price 79,98€ ja maksu meni läpi VPN päällä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
435
Nyt tilattu Tsekin kautta hintaan 79,98€. Tsekin oikea hinta kai jotain 40€, mutta tuo 80€ sai nyt kelvata. Eli homma menee näin:

Android puhelin ja Freedome lataukseen ja sieltä Tsekki maaksi.
Sitten F1 Tv Pro appi lataukseen ja Subscribe (hinta näyttää vielä 1100 korunaa tmv)
Sitten kun siirtyy maksamaan niin hinta muuttuu 79,98€ ensimmäiseksi vuodeksi (koska varmaan Play sun muut Suomessa ja en jaksanut edes tehdä uutta käyttäjätiliä). Laita luottokortin tiedot Google Playhin, jos ei jo ole.

Sitten alkaa ongelmat, että maksu ei mene millään läpi. Siihen auttaa että vaihtaa maan taas Suomeksi Freedomessa, tai ottaa ns suojauksen pois päältä.

Eli ei ole iso vaiva jos haluaa muutaman kympin säästää. Toki olisi kelvannut tuo 40€ kuussa, mutta ei jaksanut availla esim Revolut korttia, jolla kai onnistuu kiertää maksumaa?

Olin tekemässä samaa mutta Googlen mukaan maan saa vaihdettua takaisin Suomeksi vasta vuoden päästä, eikä se houkuttele.
Minä en siis muuttanut mitään Google tilin maata, ainostaan tilasin apin sisällä vpn päällä.
 
Liittynyt
27.09.2020
Viestejä
51
Itse seikkailin protonin kanssa ja sain tuon Alankomaiden hinnan. Kuitenkin otin protonin pois päältä ja kirjauduin apilla uudelleen ihan normaalisti ja edelleen antoi tulla 80 euron hinnalla maksettu googlepay.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
284
Olin tekemässä samaa mutta Googlen mukaan maan saa vaihdettua takaisin Suomeksi vasta vuoden päästä, eikä se houkuttele.

Edit: mutta menikin läpi niin että Freedome päälle, F1TV app auki, luon tilin omalla google sähköpostilla, antoi intro price 79,98€ ja maksu meni läpi VPN päällä.
Täsmennyksenä, vaihdoin siis F1TV tunnuksen maan Suomi->Alankomaat, en Google -tilin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
284
Hyvä täsmennys, itse laitoin maaksi Suomi F1 tilille, ja silti meni läpi puolan VPN päällä.
Näyttää siltä että ainoa tilanne missä maa-asetuksella väliä on tilaussivu. Eli kun tilaussivun aukaisee ja näkyville tulee se maa minkä VPN:ssä on kiinni, niin voi olla aika varma että homma skulaa.
Google Pay ja Paypal näyttää olevan ne maksuvaihtoehdot missä ei tarvitse kikkailla korttien kanssa, vaan ihan normi Suomi -kortti käy. Nämä havainnot siis Android -tilauksen näkökulmasta, voi olla että nettiselaimen kautta ei näin suorasukaisesti toimi.

Tietenkin, jos tunnuksella on vanhoja tilauksia niin silloin ei saa tuota -20% alennusta vaan pitää tehdä uusi tunnus.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
700
Mulla on aito Puolan hinta, tosin se vaatii enemmän säätöä:
- Google -tili jossa maana Puola
- Maksukortiksi Google Payhin maarajoittamaton luottokortti (Revolut ainakin kelpasi)
- VPN Puolaan ja sovellus auki
- Uusi rekisteröinti F1 TV -palveluun ja kotimaaksi Puola
- Tilaus sovelluksen kautta ja maksutavaksi Google Pay

EDIT: Otin siis kuukausiveloituksellisen palvelun: F1-lähetykset

Ajatuksella että vaihdan sen kotimaiseen tilaukseen kun saamme "first year"-alennuksen. Kun sitä nyt ei taida tulla, pysyn Puolan kansalaisena. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 964
No ei onnistu, on VPN Romaniaan, uusi tunnus tehtynä missä kotimaa Romania, Suomen hintaa vain tyrkyttää. IPhone apilla siis
 
Liittynyt
14.03.2018
Viestejä
149
Sama homma täällä, koitan herättää henkiin jonkun vanhan Androidin ja koitan sillä

EDIT: Mietin vaan että jos tekee vaikka Puolan tilin niin toimiikohan palvelu Suomalaisen apple ID:n kautta Apple TV:llä katsottuna?
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
700
No ei onnistu, on VPN Romaniaan, uusi tunnus tehtynä missä kotimaa Romania, Suomen hintaa vain tyrkyttää. IPhone apilla siis
Tuo ei riitä. Oleellista on että puhelimen tili on rekisteröity Romaniaan eli käyttäjän maana on Romania. Applen kanssa en onnistunut, Androidilla onnistui.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 964
Tuo ei riitä. Oleellista on että puhelimen tili on rekisteröity Romaniaan eli käyttäjän maana on Romania. Applen kanssa en onnistunut, Androidilla onnistui.
Näyttää se ainakin jollain onnistuneen

Sain oman tilauksen läpi F1TV-appista iPhonella Puolalaisella VPN:llä 65€:lla. Käytin viime vuonna Androidin kuukausittaista subscriptionia jonka olin myös saanut VPN:llä kikkailtua halvemmaksi, nyt tein uuden tilin "uudella sähköpostilla" (Gmailiin sähköposti+f12022@gmail.com) ja tarjosi tätä hintaa.

Se, että mistä tuo hinta sitten loppujenlopuksi muodostui, en osaa sanoa. Puolaanhan pitäisi tarjoushinnan olla tällä hetkellä 40€.

 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
284
No ei onnistu, on VPN Romaniaan, uusi tunnus tehtynä missä kotimaa Romania, Suomen hintaa vain tyrkyttää. IPhone apilla siis
Lukeeko siinä tilaussivun pudotusvalikossa Finland, kun VPN päällä avaat tuon? Jos lukee niin silloin on joku vikana VPN:n kanssa, varmaan vuotaa DNS:n kautta ip:n tai muuta vastaavaa.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 964
Lukeeko siinä tilaussivun pudotusvalikossa Finland, kun VPN päällä avaat tuon? Jos lukee niin silloin on joku vikana VPN:n kanssa, varmaan vuotaa DNS:n kautta ip:n tai muuta vastaavaa.
Jos selaimella menee niin pudotus valikossa on Romania, mutta selaimella ei ole kuin luottokorttilla mahdollista maksaa. Apin kautta ei tuommoista valikkoa näe, mutta hinta on suomen, 109,99/vuosi
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
700
Jos selaimella menee niin pudotus valikossa on Romania, mutta selaimella ei ole kuin luottokorttilla mahdollista maksaa. Apin kautta ei tuommoista valikkoa näe, mutta hinta on suomen, 109,99/vuosi
Tää menee varmaan jo vähän offtopiciksi, mutta selaimella ei onnistu. Androidin apilla onnistuu JOS google play storen käyttäjä on rekisteröity Romaniaan ja maksutapana käyttää Google maksua jossa on luottokortti takana. Tällöin näkyy Romanian hinta. Oleellista tuo Google -tilin maa - se ei saa olla Suomi.

Ja tuo yllä kertomasi esimerkki ei ole sama asia. Tuossa ei ole saatu Puolan hintaa, vaan jokin mystinen alennusprosentti Suomen hintaan. Mulla on ihan veloituskin Puolan Zloteissa ja Puolan perushinta.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 964
Tää menee varmaan jo vähän offtopiciksi, mutta selaimella ei onnistu. Androidin apilla onnistuu JOS google play storen käyttäjä on rekisteröity Romaniaan ja maksutapana käyttää Google maksua jossa on luottokortti takana. Tällöin näkyy Romanian hinta. Oleellista tuo Google -tilin maa - se ei saa olla Suomi.

Ja tuo yllä kertomasi esimerkki ei ole sama asia. Tuossa ei ole saatu Puolan hintaa, vaan jokin mystinen alennusprosentti Suomen hintaan. Mulla on ihan veloituskin Puolan Zloteissa ja Puolan perushinta.
Ei onnistu selaimen kautta, sanon vain että selain näyttää Romaniaa eli vpn toimii
Tässä nyt aika monikin on saanut onnistumaan ilman että on Google tilin maata vaihtanut.

Täsmennyksenä, vaihdoin siis F1TV tunnuksen maan Suomi->Alankomaat, en Google -tilin.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
700
Turha tätä on kai rautalangasta vääntää. Tuo miten noita arvottuja hintoja on saatu (esimerkissäkin mainitaan että hinta oli random, ei Puolan hinta), ei ole sama asia kuin palvelun hankinta toisen maan hinnalla. Todennäköisesti se johtui jostakin bugista joka on nyt korjattu. Mainitsemani tapa on se jolla palvelun voi tilata haluamansa maan valuutassa ja hinnalla.

Mulla on kk-tilaus Puolaan, joka on 27 zlotia (Puolan listahinta kk-tilaukselle).
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 964
Turha tätä on kai rautalangasta vääntää. Tuo miten noita arvottuja hintoja on saatu (esimerkissäkin mainitaan että hinta oli random, ei Puolan hinta), ei ole sama asia kuin palvelun hankinta toisen maan hinnalla. Todennäköisesti se johtui jostakin bugista joka on nyt korjattu. Mainitsemasi tapa on se jolla palvelun voi tilata haluamansa maan valuutassa ja hinnalla.

Mulla on kk-tilaus Puolaan, joka on 27 zlotia (Puolan listahinta kk-tilaukselle).
Miksi nyt jumitat tuossa Puolan tilauksessa, lue topikkia niin ei se ole ainut esimerkki. että on saatu tilaus tehtyä.
Onko sulla nyt joku varma tieto että pitää google tai ip accon ko. maahan? Vai arvailetko vain?
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
700
Lue edelliset viestit. Ilman Google tiliä kohdemaahan, et saa ko. maan oikeata hintaa. Tulee jokin random alennusprosentti. Jos random hinta riittää, sehän on hyvä. Jos haluat Puolan 40e hinnan (tai jonkin muun maan x hinnan) täytyy mennä hankalamman kautta.

Tässä mun alkuperäinen postaus aiheesta. Kk-tilaus kyseessä, Puolan listahinnalla: F1-lähetykset

Ei tarvitse lukittautua Puolaan, toimii myös muiden maiden osalta.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
700
? Tiedän koska olen sen tehnyt. Tsekkaa linkkini, jossa näkyy tilaukseni. En jaksa vääntää, yritin auttaa asiassa. Tuohon on ihan selkeät stepit jos haluat ostaa ko. maan valuutassa ja hinnalla. Jos haluat vielä rautalankaa, laita yksityisviestiä.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
505
Mulla on aito Puolan hinta, tosin se vaatii enemmän säätöä:
Pikkusäätö:
F1 tunnarit puolalaisena
Google Pay aktiiviseksi
Google Payn asetuksista täytyy muuttaa myös puolaan (pay.google.com ja sieltä addresses)
Android-puhelin
Freedome ja se puolalaiselle palvelimelle
Formula 1 appi (ei siis f1tv)
Subscribe (näytti hinnaksi 59,90€ en tiedä miksi F1tv näytti 79,9x€)
Freedome pois päältä (Kun se oli päällä tuli ilmoitus, ettei maassa voi käyttää google payta)
Maksua kohti, jossa hinta oli 171,99pln
Hintaa tuli 35,87€ (ilmeisesti eurolla hyvä kurssi slotya vastaan)
Lataa F1tv appi ja sieltä piti klikata restore purchase.
 
Liittynyt
03.08.2019
Viestejä
252
Pikkusäätö:
F1 tunnarit puolalaisena
Google Pay aktiiviseksi
Google Payn asetuksista täytyy muuttaa myös puolaan (pay.google.com ja sieltä addresses)
Android-puhelin
Freedome ja se puolalaiselle palvelimelle
Formula 1 appi (ei siis f1tv)
Subscribe (näytti hinnaksi 59,90€ en tiedä miksi F1tv näytti 79,9x€)
Freedome pois päältä (Kun se oli päällä tuli ilmoitus, ettei maassa voi käyttää google payta)
Maksua kohti, jossa hinta oli 171,99pln
Hintaa tuli 35,87€ (ilmeisesti eurolla hyvä kurssi slotya vastaan)
Lataa F1tv appi ja sieltä piti klikata restore purchase.
Pitääkö Google Playn tunnuksen maan olla myös puola.
 

mittari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
1 152
Mitä maksaa Elisan
Pikkusäätö:
F1 tunnarit puolalaisena
Google Pay aktiiviseksi
Google Payn asetuksista täytyy muuttaa myös puolaan (pay.google.com ja sieltä addresses)
Android-puhelin
Freedome ja se puolalaiselle palvelimelle
Formula 1 appi (ei siis f1tv)
Subscribe (näytti hinnaksi 59,90€ en tiedä miksi F1tv näytti 79,9x€)
Freedome pois päältä (Kun se oli päällä tuli ilmoitus, ettei maassa voi käyttää google payta)
Maksua kohti, jossa hinta oli 171,99pln
Hintaa tuli 35,87€ (ilmeisesti eurolla hyvä kurssi slotya vastaan)
Lataa F1tv appi ja sieltä piti klikata restore purchase.
tän ajan kun käyttäyis oikeita töitä tehden niin olis äkkiä tienannut sen summan ja voinut ostaa palvelun ilman kikkailua Suomesta :lol:
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
505
Mitä maksaa Elisan


tän ajan kun käyttäyis oikeita töitä tehden niin olis äkkiä tienannut sen summan ja voinut ostaa palvelun ilman kikkailua Suomesta :lol:
Meni noin 15 minuuttia. En saa perinteistä muropalkkaa, niin pitäisi tehdä aika paljon pidempään töitä, että saman summan saa verojen jälkeen lapaseen.

Pitääkö Google Playn tunnuksen maan olla myös puola.
Uskoisin, että vaatii
1646829340150.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.08.2019
Viestejä
252
Pikkusäätö:
F1 tunnarit puolalaisena
Google Pay aktiiviseksi
Google Payn asetuksista täytyy muuttaa myös puolaan (pay.google.com ja sieltä addresses)
Android-puhelin
Freedome ja se puolalaiselle palvelimelle
Formula 1 appi (ei siis f1tv)
Subscribe (näytti hinnaksi 59,90€ en tiedä miksi F1tv näytti 79,9x€)
Freedome pois päältä (Kun se oli päällä tuli ilmoitus, ettei maassa voi käyttää google payta)
Maksua kohti, jossa hinta oli 171,99pln
Hintaa tuli 35,87€ (ilmeisesti eurolla hyvä kurssi slotya vastaan)
Lataa F1tv appi ja sieltä piti klikata restore purchase.
Täällä näyttää vain tuota 59,90. Ei mitään 171,99pln.
 

Liitteet

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
505
Täällä näyttää vain tuota 59,90. Ei mitään 171,99pln.
Niin näytti ja kun meni eteenpäin, niin hinta muuttu slotyihin. Olin valmistautunut maksamaan ton 59,90

En tiedä miksi se meni sillein. Freedome oli päällä ja kun olin menossa maksamaan tuli itku. Otin freedomen pois, niin hinta muuttui slotyyn, kun jatkoin maksuun.

EDIT
Voisko olla tämä, että poistin koko suomiosoitteen:
1646830010769.png
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
700
Onhan sinulla varmasti Google Payssakin osoite Puolassa? Käytin itse Varsovan postinumeroa.

1646830991945.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 209
Kaikkien näiden kikkailujen jälkeen onko varmaa että suorat lähetykset toimivat, eivätkä herjaa tosipaikan tullen? Voiko lähetyksiä seurata eri laitteilla ilman VPN:ää, jos tilaus on tehty VPN:n turvin?

Ehkä odotan vielä kauden alkuun, josko sieltä vielä tarjousta pukkaisi. Ainakin laitoin palautetta Suomen "syrjinnästä" 20% alennuskampajan osalta.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 302
En saa iOS:lla F1TV tai Formula 1 appia kumpaakaan tyrkyttämään mitään muuta kuin 109€ Suomi-hintaa. On kokeiltu VPN:ää niin Kreikkaan (Seed4Me VPN) kuin Varsovaankin (Freedome). Mitäs sitten kokeiltaisiin? Olen yrittänyt olla kirjautumatta mainittuihin appeihin sekä kirjautuneena (toki tunnukset ko. maahan tehneenä).
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
505
En saa iOS:lla F1TV tai Formula 1 appia kumpaakaan tyrkyttämään mitään muuta kuin 109€ Suomi-hintaa. On kokeiltu VPN:ää niin Kreikkaan (Seed4Me VPN) kuin Varsovaankin (Freedome). Mitäs sitten kokeiltaisiin? Olen yrittänyt olla kirjautumatta mainittuihin appeihin sekä kirjautuneena (toki tunnukset ko. maahan tehneenä).
Pystyykö sen maan vaihtamaan ihan manuaalisesti? Olellisinta on kaiketi se, että maksu näyttää tapahtuvan maasta, jonka tilausta olet ostamassa.
 
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
435
En saa iOS:lla F1TV tai Formula 1 appia kumpaakaan tyrkyttämään mitään muuta kuin 109€ Suomi-hintaa. On kokeiltu VPN:ää niin Kreikkaan (Seed4Me VPN) kuin Varsovaankin (Freedome). Mitäs sitten kokeiltaisiin? Olen yrittänyt olla kirjautumatta mainittuihin appeihin sekä kirjautuneena (toki tunnukset ko. maahan tehneenä).
Yritin minäkin aluksi iPadilla, mutta aina oli tuo 109€. Androidilla siis onnistui.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 302
Päätin vain uusia vanhan tilauksen, 65€. Se kuitenkin onnistui edelleen iOS:llä
 
Liittynyt
03.08.2019
Viestejä
252
En saa iOS:lla F1TV tai Formula 1 appia kumpaakaan tyrkyttämään mitään muuta kuin 109€ Suomi-hintaa. On kokeiltu VPN:ää niin Kreikkaan (Seed4Me VPN) kuin Varsovaankin (Freedome). Mitäs sitten kokeiltaisiin? Olen yrittänyt olla kirjautumatta mainittuihin appeihin sekä kirjautuneena (toki tunnukset ko. maahan tehneenä).
Onnistui viimein, se mitä piti itse tehdä oli luoda toinen google tili puhelimeen ja tehdä sille nuo Puolan maksu tiedot, eikä alkuperäiselle missä on muita tilauksia jo olemassa ja korttitiedot saa olla suomeen(ei saanut muutettua google play ssa toiseen "Puola" maksuprifiiliin), tämän jälkeen f1 sovellus kokonaan pois laitteesta ja play kauppaan uudella tilillä "PC:n" selaimella käsin ja sieltä F1 sovellus asennukseen minkä jälkeen se tuli puhelimeen ja Puolan tiedot oli näkyvillä. Kokoajan freedome ja flight mode päällä(wifi).
 

Liitteet

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 819
Toimiiko se netti-elisa viaplay total tilaus android tv:n elisa viihde-appsissakin ts näkyisi siellä vaikka ei muuten olisi viihdettä mitenkään tilannut? Mutta siis toki Elisan asiakas muuten.
 
Liittynyt
03.08.2019
Viestejä
252
Onnistui viimein, se mitä piti itse tehdä oli luoda toinen google tili puhelimeen ja tehdä sille nuo Puolan maksu tiedot, eikä alkuperäiselle missä on muita tilauksia jo olemassa ja korttitiedot saa olla suomeen(ei saanut muutettua google play ssa toiseen "Puola" maksuprifiiliin), tämän jälkeen f1 sovellus kokonaan pois laitteesta ja play kauppaan uudella tilillä "PC:n" selaimella käsin ja sieltä F1 sovellus asennukseen minkä jälkeen se tuli puhelimeen ja Puolan tiedot oli näkyvillä. Kokoajan freedome ja flight mode päällä(wifi).
Google playssa ei siis pysty vaihtamaan toista maksuprofiilia, jos on yksi jo luotu, joten pitää lisätä toinen tili androidiin ja asentaa tämän kautta sovellus käyttäen pc:tä, koska muutoin maksut menee tuon toisen kautta vaikka play kaupassa valittuna eri tili. Ihmeen helposti se lopulta kävi.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
5 225
Kaikkien näiden kikkailujen jälkeen onko varmaa että suorat lähetykset toimivat, eivätkä herjaa tosipaikan tullen? Voiko lähetyksiä seurata eri laitteilla ilman VPN:ää, jos tilaus on tehty VPN:n turvin?

Ehkä odotan vielä kauden alkuun, josko sieltä vielä tarjousta pukkaisi. Ainakin laitoin palautetta Suomen "syrjinnästä" 20% alennuskampajan osalta.
Ei ole varmuutta, odota eka kisa niin eiköhän joku vastaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 656
Viestejä
4 291 451
Jäsenet
71 685
Uusin jäsen
samppa25

Hinta.fi

Ylös Bottom