Luetun ymmärtämisessä haasteita?Jep, Toto ajo voittoon![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luetun ymmärtämisessä haasteita?Jep, Toto ajo voittoon![]()
Ei, vaan ei se ihan noi mene että helppo ajella voittoon kun gridin paras kiesi ja Toto taustalla. Luulen, että sulla on joku muu suosikki gridillä kuin Mersu kuski. Niin on mullakin, mutta kyllä Kimi ajaa myös hyvin.Luetun ymmärtämisessä haasteita?
Räikkösen jälkeen ei ole ollut suosikkikuskia F1:ssä. Koska ei ole helppo ajella mersulla ja Toton suojissa niin eikös sun logiikalla Hamilton ole sitten kaikkien aikojen paras kuski?Ei, vaan ei se ihan noi mene että helppo ajella voittoon kun gridin paras kiesi ja Toto taustalla. Luulen, että sulla on joku muu suosikki gridillä kuin Mersu kuski. Niin on mullakin, mutta kyllä Kimi ajaa myös hyvin.
Tilastollisesti Ham on kaiikien aikojen paras kuski. Kieltämättä. Tosin, hän ei kuulu mun suosikkeihin.Räikkösen jälkeen ei ole ollut suosikkikuskia F1:ssä. Koska ei ole helppo ajella mersulla ja Toton suojissa niin eikös sun logiikalla Hamilton ole sitten kaikkien aikojen paras kuski?
Saihan se Perez lopulta rangaistuksen. Alonso pisteille ja Bottas säilyttää edelleen Cadillacin historian korkeimman sijoituksen.
Onko tullut jotain selitystä miks niin moni sai varikolla rangaistuksia? Miten tallit oli niin kuistilla?![]()
Samalla Hadjar menetti ensimmäisen podiuminsa emotiimissä. Loput saman virheen uhriksi joutuneet ovat vielä tilassa "pending"? Eipä ole kovin tyylikästä tällainen sekoilu.
Niinpä. Eikö ne tiedä omia sääntöjään? Oliko se sääntöjen vastainen vai eikö ollut? Ainakin ihan vaan tuollaisena "perumme rangaistukset" ilmoituksella kuulostaa lähinnä siltä että faktat on samoja kuin ennenkin mutta päättivät reilusti jälkikäteen alkaa fiilistelemään miltä tänään tuntuu. Haiskahtaa korruptiolta.Samalla Hadjar menetti ensimmäisen podiuminsa emotiimissä. Loput saman virheen uhriksi joutuneet ovat vielä tilassa "pending"? Eipä ole kovin tyylikästä tällainen sekoilu.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.