F1 2026 - Kanadan GP

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yak
  • Aloitettu Aloitettu
En muuten tiennyt että Caddy voittanut Saksassa nyt 2v putkeen vuoden luxus auto tittelin.
 
Vaikka on kisoja paljon jäljellä, niin alkaa vaatimaan Antonellilta jo vähän epäonneakin mestaruustaistelussa. Vakuuttavaa jälkeä tekee, vaikka välillä vähän lipsuu.
 
Vaikka on kisoja paljon jäljellä, niin alkaa vaatimaan Antonellilta jo vähän epäonneakin mestaruustaistelussa. Vakuuttavaa jälkeä tekee, vaikka välillä vähän lipsuu.
Niin.. muutama kisa vituiks ja russelilta onnistuminen, se on siinä
 
Wanhan hyvän ajan kisat! Aika moni auto hajoaa, aikamoiset aika-erot, ja vollotusta miten ennen oli paremmin. Uutta vain se että puolet porukasta saa jostain rankkua.

Kiinnostavaa oli se miten mersu oppinut lähtemään, McLaren ja Mersu hajoaa, Redbull kulkee ja harmilisinta oli miten aloittelijamaista ajoa näimme Hadjarilta. Siltä meni kyllä aika monta sympatiapistettä. Onkohan "kaikkien kaveri" Max opastanut: Siis siun pitää olla kuspiä, niin minäkin teen!"
 
Wanhan hyvän ajan kisat! Aika moni auto hajoaa, aikamoiset aika-erot, ja vollotusta miten ennen oli paremmin. Uutta vain se että puolet porukasta saa jostain rankkua.

Kiinnostavaa oli se miten mersu oppinut lähtemään, McLaren ja Mersu hajoaa, Redbull kulkee ja harmilisinta oli miten aloittelijamaista ajoa näimme Hadjarilta. Siltä meni kyllä aika monta sympatiapistettä. Onkohan "kaikkien kaveri" Max opastanut: Siis siun pitää olla kuspiä, niin minäkin teen!"
"Max = kusipää" -meemi alkaa olla nykyään jo aika väljähtänyt. Neljä mestaruutta lienee karistanut kovimmat menestyspaineet selästä ja vielä kun tietää, että tälläkään kaudella siitä mestaruudesta tuskin kisataan niin voi ajella sen mitä ajelee ja chillata loppuajan. Eilen taas podiumilla oikein huokui kusipäisyys kun leveä hymy huulilla toisen vanhan kehäketun ja mestarin kanssa kylvetti seuraavaa sukupolvea samppanjassa!

Screenshot 2026-05-25 120919.png
Screenshot 2026-05-25 121045.png
Screenshot 2026-05-25 121401.png
Screenshot 2026-05-25 121233.png
 
No joo, silloin hymyillään kun kulkee, ja muina aikoina osoitetaan olevan vuoden kypsyydessä Kimiä vanhempi, tai nuorempi. Voisi sanoa niinkin että ne 47 lausuntoa "mä lopetan jossei säännöt ja autot muutu tai mä ala pärjämään!" väljähdy koskaan, ne on aina tuoreita.
 
Maxilla on varaa liekittää FIA:aa isoilla sanoilla koska media kuuntelee, Maxilla kun ei ole 4-kertaisena Mestarina mitään hävittävää. Iso rahakas nimi lähtee menee jossei kuskeja kuunnella, Max nyt ei yksin ole siis tätä mieltä kauden säännöistä. Itse pidän tästä asenteesta, uskaltaa olla äänessä tämän hetkisistä mm. "Nitro Boost" -napeista. Jotkut saattaa toki olla tämän kanssa eri mieltä, ei mua haittaa yhtään. Mielipiteitä pitää olla, tyytyväisyys on kehityksen jarru..
 
Ehäk gridin vähiten kiinnostava kuski. Miksi poimit juuri hänet tähän kommenttiin? Odotitko häneltä jotain muuta? Onko hän oikeastan koskaan onnistunut erityisen hyvin?
Mieleltäni kanadalaisena olen tietystikin kiinnostunut kanadalaisen kuljettajan otteista. Sijoitus oli aika odotetun kaltainen mutta en olisi arvannut ihan neljää kierrosta kärjestä jäävän. Mun havaintojen mukaan ei ole juuri koskaan onnistunut kovinkaan hyvin ja itse pidänkin Lancea yhtenä gridin heikoimmista kuljettajista.

Yritän kuitenkin tarkastella hänen suorituksiaan avoimin mielin ja positiivisuuden kautta, koska etenkin meillä Kanadassa moni tuntuu pitävän miestä ihan maailmanluokan huippukuskina, esim. vaikkapa Hamiltonin veroisena.
 
Ehäk gridin vähiten kiinnostava kuski. Miksi poimit juuri hänet tähän kommenttiin? Odotitko häneltä jotain muuta? Onko hän oikeastan koskaan onnistunut erityisen hyvin?
Stroll on ollut koko uransa aliarvostettu. On totta, että heikkoja suorituksia on mahtunut uralle paljon, mutta niin on myös muutamia onnistumisia. Keskimäärin on ajanut ihan ok. Vähän kädenlämpöinen profiili. Iskän rahat on se joka saa useimmat kateudesta kiehumaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 359
Viestejä
5 248 690
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom