F1 2022 - Monacon GP

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yak
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän Valtsu oli osatekijänä nostamassa suomen mestariksi. Olisi tullut pelaamaankin jos ollisi tarvinnut.
 
Ai mikä peilaaminen?
Kun ei tiedetä mitä pitää tehdä seurataan toisen tallin taktiikkaa, jottei toinen talli pääse hyötymään renkaiden vaihdon yhtyeydessä. Tässä, kun RedBull vaihtoi renkaat Ferrari seurasi perässä ja toiset autot jäivät kummastakin tallista radalle. => Perez kiitti ja Leclert kirosi. Koska tehtiin väärään aikaan renkaiden vaihto.
Hyvä näin Perez sain "kuittausta" Verstappenin apupoikana olostaan ed. kisassa.
 
Monacon paskuus yhdellä kuvalla

ADD139BB-AAFA-417F-B911-EC14A98E9120.jpeg
 
Selvisikö missään vaiheessa, mistä Mickin kolariin johtanut pyörähdys johtui? Entäpä Magnussenin keskeytys?
 
Kaikilla, itse mukaan lukien meni ohi se että Albon pidätteli Leclerciä kierroksen -> ei rangaistusta.

 
Kaikilla, itse mukaan lukien meni ohi se että Albon pidätteli Leclerciä kierroksen -> ei rangaistusta.


Mitä tota Leclercin kuvaa katso, nii eipä ny hirveesti hävinnyt. Just ja just ehkä puolen sekan perää pääsi. Kärki oli paljon lähempänä toisiaan lopussa, ku Perezillä renkaat alko loppua. Saa ne kierroksella ohitettavatki kisata, jos ei iha liikkuvia shikaaneja ole.
 
Mitä tota Leclercin kuvaa katso, nii eipä ny hirveesti hävinnyt. Just ja just ehkä puolen sekan perää pääsi. Kärki oli paljon lähempänä toisiaan lopussa, ku Perezillä renkaat alko loppua. Saa ne kierroksella ohitettavatki kisata, jos ei iha liikkuvia shikaaneja ole.

Silti ihme, että selvis ilman rangaistusta. Ainakin jos "If the driver ignores 3 consecutive blue flags, a penalty is issued to the driver." on luottaminen.
Montahan sinistä lippua ignores kierroksen aikana? :D
 
Olis varmaan toiminu paremmin, jos Leclercille olis laitettu suoraan sliksit alle eikä niitä intereitä välissä. Oli kuitenkin suurempi rako Pereziin jne.
 
Olis varmaan toiminu paremmin, jos Leclercille olis laitettu suoraan sliksit alle eikä niitä intereitä välissä. Oli kuitenkin suurempi rako Pereziin jne.

Olin lukevinani jostain että interien valinta oli Leclercin oma päätös.

"Leclercin kisainsinööri Marcos Padros oli ehdottanut hänelle mahdollisuutta vaihtaa vesikelin renkaista suoraan kuivan kelin renkaisiin.
– Välikelin rengas olisi varmasti paljon nopeampi, Leclerc oli vastannut Racefansin mukaan. Keskustelun jälkeen Leclerc kurvasi varikolle ja sai alleen välikelin renkaat."

 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
263 928
Viestejä
4 570 402
Jäsenet
75 332
Uusin jäsen
Wildhoney

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom