Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää vatvominen vettelistä kuuluu yleiseen f1 keskusteluun eikä tähän USA gp lankaan.Yllätys mullekin. Olen viimeisten parin vuosikymmenen aikana jo tottunut siihen, että Ferrarilta lähdetään eläkkeelle tai sitten tallin aloitteesta. Vettel olisi jo toinen maailmanmestari kävelemässä itse ulos lyhyen ajan sisällä.
Jännään rakoon on Vettel tosiaan päätynyt.
McLaren on tällähetkellä semmoinen tähtien jäähdyttelypulju, että sieltähän Vettel voisi löytää hyvää liksaa, menestyksestä riippumatta. Ne kuitenkin pystynee maksaan riittäviä summia saadakseen vastaavan (hiipuvan?) tähden talliinsa.
Huomionarvoista on, että Red Bullillahan on ollut juuri päinvastainen taktiikka jo vuosia: tuodaan nuoria kykyjä, jopa riskillä, huipulle ja tehdää tulosta *krhVEThmrTELhm*. Eli RB lienee varmasti pois laskuista. Ja Rellulla tuskin on mahkuja ilman pikaista menestystä maksella isoja rahoja. Ja siihen lisäksi, että jos saavuttaa jonkun kanssa menestystä, niin miksi hankkia toista kallista kuskia kaveriksi?
Totta, on ehkä väärin sanoa Vetteliä vielä laskevaksi tähdeksi! Peilasin lähinnä kuluvan vuoden näkymien perusteella tulevaa, mutta tosiaan ensi vuosi voi muuttaa tillannetta isostikin.Mä en laske vielä Vetteliä hiipuvaksi tähdeksi. Kaveri on kuitenkin vielä suht nuori f1-kuskiksi, Hamilton ja Rosberg ovat pari vuotta vanhempia ja Bottas (vain) pari vuotta nuorempi. Kyllä sillä vielä hyviä kausia tulee. Ensi vuosi on aikaa katsella mihin suuntaan tallit menevät, eikä sen näytöillä ja markkina-arvolla olla neuvotteluissa tallien kanssa alakynnessä.
Oon ihan varma että Vetteli ei oo lähössä Ferrarilta vapaaehtoisesti vielä vuosiin. Se on vaan ajan kysymys milloin Ferrarilla on taas voittaja auto, resursseista se ei jää kiinni. Ja mitä Räikkösen ikään tulee niin en lähtis papattelemaan 37v kaveria, eikös Jagr oo 43 ja pelaa NHL huipulla, lähinnä se on vaan motivaatiosta kiinni.
Hamiltonin ja Rosbergin ero on se että toinen on oikeasti lahjakas ja hyvä kuski, kun toisella on vaan hyvä auto alla.
Jos tää haastattelu on jossain katsomon tai maikkarin sivuilla niin laittakaas linkki, mä en ainakaan löydä.
Vilander hoiti tosi hyvin ferrarin pomon haastattelun , kuinkahan Mustakari olis homman hoitanut jos olis edes päässyt haastattelemaan.
Joo, aika syvältä nykyään tuo, että säästetään mahdollisimman paljon neitseellisiä gummisarjoja kisaan.Ihme säästelymeininkiä toisella ja kolmannella osiolla, kun moni kuski ajoi vain yhden kierroksen osion loppuun. Onko talleissa sitten vain laskettu, että kannattaa säästellä sen sijaan, että yrittäisi parantaa sijoitusta?
Joo, aika syvältä nykyään tuo, että säästetään mahdollisimman paljon neitseellisiä gummisarjoja kisaan.
Toisaalta kyllä tallit tietää about mihin omalla kalustolla päädytään, joten varmaan turha revitellä ylimääräisiä.
Mutta silti säästökisat ei oo ihan sitä F1:stä mitä moni päissään kuvittelee...
JooPäissään(kännissä), Päissään(useampi pää) vai päässään?
Jumalauta jos osuu.Nyt jännätään osuuko Vettel Räikköseen ekassa mutkassa ;D
Näittekö miten Rosbergin auton takaosassa olevista suuttimista tuli savua ennen lämmittelykierrokselle lähtöä?
Aijaijai, mahtaako koneessa olla vikaa!
mistä striimiä?