Tuote: F-Secure TOTAL lisenssejä
Tarjoushinta: -50% alennusta
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 4.9.2022 asti
Linkki: F-Secure TOTAL
Tarjoushinta: -50% alennusta
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 4.9.2022 asti
Linkki: F-Secure TOTAL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä niitä silloin 90-luvulla ja 2000-luvun alussa oli syytä käyttää, mutta ei niinkään enää nykypäivänä, kun Windowsissa on ihan pätevä suojaus ilmankin (olettaen ettei käyttäjä vetele 24/7 admin-tunnareilla jne).En ole ikinä ostanut virussuojaa ja käyttänyt 1993-vuodesta lähtien PC:tä.
Ei tarvetta ole tähänkään päivään mennessä ilmennyt.
Kaiketi sellaisia on joilla ylimääräistä tuhlattavaksi.
Tälläiset ovat "kouluttamattomien veroja".
En ole ikinä ostanut virussuojaa ja käyttänyt 1993-vuodesta lähtien PC:tä.
Ei tarvetta ole tähänkään päivään mennessä ilmennyt.
Kaiketi sellaisia on joilla ylimääräistä tuhlattavaksi.
Tälläiset ovat "kouluttamattomien veroja".
Joskus olis mukava nähdä näitä kommentteja laukovien ilmeet, kun ujutetaan koneelle Magniber tai joku muu yhtä kettumainen haitake, voi siinä änkyttää sen jälkeen että "tein itse, säästin, kyllä se ompi jämpti näin"
Magniber vs. Defender.
Iloisesti humahtaa läpi, vaikka on viikon vanha näyte.
Olen ollut Defenderiin hyvin tyytyväinen, ex-avastkäyttäjä täällä.Defender tunnistaa kyllä nykyään myös Magniberin. Tuossa videossa oli valituksen aiheena se, ettei Defender ollut päivittynyt videon tekijän mielestä tarpeeksi nopeasti tunnistamaan sitä ja ihan oli toki oikeassakin, sillä joskus noissa yksittäisten virusten tunnistuksissa on tarpeettoman pitkä viive, vaikka pääsääntöisesti se päivittyykin hyvin rivakkaasti.
Mulle ainakin riitti, että ovat blokanneet torrentit, eli selaavat läpi liikenteesi. (noh ehkei ihan noin selkeesti, mutta jostain tietävät mitä paketeissa on sisällä)Tuossa TOTAL-paketissa on myös F-Securen Freedome VPN-palvelu, joka on ihan ok, jos kokee sellaiselle tarvetta.
Mulle ainakin riitti, että ovat blokanneet torrentit, eli selaavat läpi liikenteesi. (noh ehkei ihan noin selkeesti, mutta jostain tietävät mitä paketeissa on sisällä)
Eivät ole blokanneet
Näköjään on joku lista alueista joita ei voi käyttää jos on torrentti päällä.
Joskus olis mukava nähdä näitä kommentteja laukovien ilmeet, kun ujutetaan koneelle Magniber tai joku muu yhtä kettumainen haitake, voi siinä änkyttää sen jälkeen että "tein itse, säästin, kyllä se ompi jämpti näin"
Magniber vs. Defender.
Iloisesti humahtaa läpi, vaikka on viikon vanha näyte.
E. Näytti olevan 1000 :s viesti täällä.
Sen vuoksi tarjoukset nimenomaan ovat nykyään omissa ketjuissaan, että niissä voi keskustella tarjouksen tuotteesta sotkematta muita tarjouksia.En tiedä miten nämä väännöt tietoturvaohjelmistojen tarpeellisuudesta liittyvät tähän tarjoukseen