• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka EZWIZ RM600 -robottiruohonleikkuri, Telia, 299 €

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tontze
  • Aloitettu Aloitettu
1780552737389.png


Rohkeana ja tyhmänä kokeilen tätä :D
 
1780559075650.png

Tämän kuvan joku laittoi arvostelun liitteeksi leikkuujäljestä niin siihen loppui oma harkinta tästä leikkurista. Mielellään tietty täällä kuulee rohkeilta sitten arvioita
 
Tämän kuvan joku laittoi arvostelun liitteeksi leikkuujäljestä niin siihen loppui oma harkinta tästä leikkurista. Mielellään tietty täällä kuulee rohkeilta sitten arvioita

Onkohan tuossa ajettu kerran paksumpi nurmikko vai jättääkö tuollaisen myös kun on ollut kuukauden käytössä? Eikö halvemmat roboleikkurit ole suunniteltu siihen että ajetaan usein vähän kerrallaan ja lopulta tulee tasaista.

Toivottavasti vehkeen ostajat kirjoittavat tänne kokemuksiaan.
 
Onkohan tuossa ajettu kerran paksumpi nurmikko vai jättääkö tuollaisen myös kun on ollut kuukauden käytössä? Eikö halvemmat roboleikkurit ole suunniteltu siihen että ajetaan usein vähän kerrallaan ja lopulta tulee tasaista.

Toivottavasti vehkeen ostajat kirjoittavat tänne kokemuksiaan.
Eikö kaikki roboleikkurit ole suunniteltu siihen että ajetaan usein? :hmm: Mutta samoilla linjoilla siitä että yksi kuva ei välttämättä kerro koko totuutta, pitkään nurmikkoon kun robo painelee ensimmäistä kertaa ni aika sotkuisen näköinenhän se on ennenkuin alkaa tasottua.
 
Mä voin tehdä jonkun kevyen arvostelun kun saan laitteen pihalle. Mittailin alustavasti pihan kaltevimman kohdan olevan n. 30%, speksit lupailee että tuo pystyy 45% :)
 
1780559075650.png

Tämän kuvan joku laittoi arvostelun liitteeksi leikkuujäljestä niin siihen loppui oma harkinta tästä leikkurista. Mielellään tietty täällä kuulee rohkeilta sitten arvioita
Aika normaalilta näyttää. Itsellä "usean tonnin" Husqvarna ja jos antaa ruohon kasvaa pitkäksi niin tokihan se on hetken läikykäs. Tuossa näyttää tekevän säännöllistä kuviota, satunnaisen sijasta. Ja ottaen huomioon että nämä robot on suunniteltu leikkaamaan periaatteessa koko ajan jotta "sotkuinen" look vältetään. Ja halvemmissa malleissa on usein pieni akku (lataa usein) ja kapea terien leveys/leikkuuala niin ottaa aikansa...
 
Huomiona tuosta valmistajasta että näyttää olevan kiinalaisen valvontajärjestelmiä tekevän Hikvisionin tytäryhtiö. Esim USAn viestintäviranomainen FCC on asettanut rajoituksia Hikvisionin laitteiden maahantuonnille ja myynnille kansallisiin turvallisuussyihin vedoten. Taitaa kiinalaiset olla muita edellä näissä, mutta itseltä jää hyllyyn.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 363
Viestejä
5 248 844
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom