Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
asensin D:asemalle Xbox sovelluksen kautta, ja lisäosan suostuu asentaa vaan c:asemalla, ja mielestäni ne pitää olla samalla asemalla? oli jo toinen kerta kun latasin ton, kun koitin sykronoinnin saada toimimaan, mutta ei.Mitähän tässä nyt oikein yritetään tehdä? Miksi olet siirtämässä jonkin pelin käynnistystiedostoa toiselle asemalle? Miten/mistä peli on asennettu? Jos olet vain kylmästi siirtämässä koko pelin hakemistoa muualle, niin voipi olla ongelmia luvassa.
Riippuen mistä peli on asennettu, niin asentaminen uudestaan voi onnistua nopeasti hyödyntämällä vanhaa asennusta, mutta näillä tiedoilla aikas hakuammuntaa tällä hetkellä auttaminen.
Epäilen että tuossa kaivat vain verta nenästä kun yrität kylmästi manuaalisesti siirtää Xbox sovelluksen peliä, Windows tykkää laittaa noihin kaikennäköisiä suojauksia, mikä lienee juurikin tuon ilmoituksen syy. Eikö Xbox sovellus tue pelin siirtämistä?asensin D:asemalle Xbox sovelluksen kautta, ja lisäosan suostuu asentaa vaan c:asemalla, ja mielestäni ne pitää olla samalla asemalla? oli jo toinen kerta kun latasin ton, kun koitin sykronoinnin saada toimimaan, mutta ei.
Epäilen että tuossa kaivat vain verta nenästä kun yrität kylmästi siirtää Xbox sovelluksen peliä, Windows tykkää laittaa noihin kaikennäköisiä suojauksia, mikä lienee juurikin tuon ilmoituksen syy. Eikö Xbox sovellus tue pelin siirtämistä? (en käytä, ei tietoa)
Oletko varma, että D: asemalla on tarpeeksi tilaa asentaa, jos kerta vain C: asemalle suostuu asentamaan? Ei mitään hajua itse pelistä taikka sen vaatimuksista...
Olen lukenut, että tuo Xbox sovellus on melkoisen surkea ja siksi en ole itse halunnut koskea siihen.
Kai kokeilit, vaikka olet asentanut ne eri asemille, että toimiiko se kuitenkin oikein?
Ja tsekkaa toi ohje, miten pitäisi pystyä siirtämään pelin itse Xbox sovelluksella, jos sille on edes tarvetta....