.EXE tiedoston siirto D: asemalta C:asemalle?

Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 753
Miten saan tämän tehtyä? Älkää sanoko että pitää suoraan sinne asentaa? Olen siis järjestelmän valvoja, ja kaikki muut tiedostot on c:asemalla?

forz.jpeg
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 264
Mitähän tässä nyt oikein yritetään tehdä? Miksi olet siirtämässä jonkin pelin käynnistystiedostoa toiselle asemalle? Miten/mistä peli on asennettu? Jos olet vain kylmästi siirtämässä koko pelin hakemistoa muualle, niin voipi olla ongelmia luvassa.

Riippuen mistä peli on asennettu, niin asentaminen uudestaan voi onnistua nopeasti hyödyntämällä vanhaa asennusta, mutta näillä tiedoilla aikas hakuammuntaa tällä hetkellä auttaminen.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 753
Mitähän tässä nyt oikein yritetään tehdä? Miksi olet siirtämässä jonkin pelin käynnistystiedostoa toiselle asemalle? Miten/mistä peli on asennettu? Jos olet vain kylmästi siirtämässä koko pelin hakemistoa muualle, niin voipi olla ongelmia luvassa.

Riippuen mistä peli on asennettu, niin asentaminen uudestaan voi onnistua nopeasti hyödyntämällä vanhaa asennusta, mutta näillä tiedoilla aikas hakuammuntaa tällä hetkellä auttaminen.
asensin D:asemalle Xbox sovelluksen kautta, ja lisäosan suostuu asentaa vaan c:asemalla, ja mielestäni ne pitää olla samalla asemalla? oli jo toinen kerta kun latasin ton, kun koitin sykronoinnin saada toimimaan, mutta ei.

edit: en kysyisi jos ei olisi ongelmia.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 264
asensin D:asemalle Xbox sovelluksen kautta, ja lisäosan suostuu asentaa vaan c:asemalla, ja mielestäni ne pitää olla samalla asemalla? oli jo toinen kerta kun latasin ton, kun koitin sykronoinnin saada toimimaan, mutta ei.
Epäilen että tuossa kaivat vain verta nenästä kun yrität kylmästi manuaalisesti siirtää Xbox sovelluksen peliä, Windows tykkää laittaa noihin kaikennäköisiä suojauksia, mikä lienee juurikin tuon ilmoituksen syy. Eikö Xbox sovellus tue pelin siirtämistä?

There should be an option to move games when you go to Settings > Apps > Apps & features. You then will select the game and select move to which drive you want. Important note: make sure to be logged in as administrator when trying to move.

Oletko varma, että D: asemalla on tarpeeksi tilaa asentaa, jos kerta vain C: asemalle suostuu asentamaan lisäosan? Ei mitään hajua itse pelistä taikka sen vaatimuksista...
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 753
Epäilen että tuossa kaivat vain verta nenästä kun yrität kylmästi siirtää Xbox sovelluksen peliä, Windows tykkää laittaa noihin kaikennäköisiä suojauksia, mikä lienee juurikin tuon ilmoituksen syy. Eikö Xbox sovellus tue pelin siirtämistä? (en käytä, ei tietoa)

Oletko varma, että D: asemalla on tarpeeksi tilaa asentaa, jos kerta vain C: asemalle suostuu asentamaan? Ei mitään hajua itse pelistä taikka sen vaatimuksista...
D: asemalle asensin juuri tilan takia pelin, kun tuo vie 130gt tilaa. Xbox sovellus ei antanut rallilaajennukselle muuta mahdollista asemaa asentaa kuin c:asema. Ja D: asemalla muutkin pelit.

Tila ei ole loppumassa.
Näyttökuva 2023-09-21 014909.png
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 264
Olen lukenut, että tuo Xbox sovellus on melkoisen surkea ja siksi en ole itse halunnut koskea siihen.

Kai kokeilit, vaikka olet asentanut ne eri asemille, että toimiiko se kuitenkin oikein?
Ja tsekkaa toi ohje, miten pitäisi pystyä siirtämään pelin itse Xbox sovelluksella, jos sille on edes tarvetta....
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 753
Olen lukenut, että tuo Xbox sovellus on melkoisen surkea ja siksi en ole itse halunnut koskea siihen.

Kai kokeilit, vaikka olet asentanut ne eri asemille, että toimiiko se kuitenkin oikein?
Ja tsekkaa toi ohje, miten pitäisi pystyä siirtämään pelin itse Xbox sovelluksella, jos sille on edes tarvetta....
Kyllä, useampaan otteeseen, ja pilvisynkronointi ei toimi, mulla tiedot tallessa eri kansiossa koneella, mutta mistään en tiedä miten saisin pelin palaamaan samaan kohtaan mihin jäi, ennen kuin windowsin asensin uusiksi. v*tuttaa vaan jos vajaa 600h pelituntia mennyt hukkaan ja tuesta käskettiin poistamaan se wgs tiedosto, missä tallennukset, mutta ei toiminut, joten palautin sen tiedoston, enkä tiedä miten saan ne ladattua itse peliin/ mistä kansiosta peli löytäisi ne ettei junnaa tuossa että yritetään synkronoida. Oon 3 päivää tän kanssa tapellut. Tuesta vaan neuvotaan tekemään samat asiat aina uudestaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 268
Viestejä
4 231 375
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom