Tuote: EVGA GeForce GTX 1070 Ti SC GAMING
Hinta: 90 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): täältä muutma kuukausi sitten.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Uuden veroinen. En ole huomannut, että olisi tahnat huonot tms. Lämmöt samoiisa kuin arvosteluissa.
Itsellä ollut käyttössä vain pelaamiseen alle 100 h. Mukana toisen näyttiksen hyvä laatikko. Toimivuustakuu. Nyt kiinni koneessa. Toinen näyttis on, niin irroitan heti kun myyty. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen. Cpilwineä en ainakaan ole huomannut. Vakiona vähän pöhisee maksimi tehoilla, mutta vakio tuuletinkäyrä säädetty 70 °C. Joten vara säätää hiljaisemmaksi.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kotka
Toimitustapa: nouto/posti/toiveesi
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto (OP) käteinen.
Kuvia kun jaksan laittaa.
Hinta: 90 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): täältä muutma kuukausi sitten.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Uuden veroinen. En ole huomannut, että olisi tahnat huonot tms. Lämmöt samoiisa kuin arvosteluissa.
Itsellä ollut käyttössä vain pelaamiseen alle 100 h. Mukana toisen näyttiksen hyvä laatikko. Toimivuustakuu. Nyt kiinni koneessa. Toinen näyttis on, niin irroitan heti kun myyty. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen. Cpilwineä en ainakaan ole huomannut. Vakiona vähän pöhisee maksimi tehoilla, mutta vakio tuuletinkäyrä säädetty 70 °C. Joten vara säätää hiljaisemmaksi.
EVGA GeForce GTX 1070 Ti SC GAMING, 08G-P4-5671-KR, 8GB GDDR5, ACX 3.0 & Black Edition
Take on today's most challenging, graphics-intensive games without missing a beat. The EVGA GeForce GTX 1070 Ti delivers the incredible speed and power of NVIDIA Pascal - the most advanced gaming GPU architecture ever created. This is the ultimate gaming platform. Overclock your EVGA GeForce GTX...
www.evga.com
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kotka
Toimitustapa: nouto/posti/toiveesi
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto (OP) käteinen.
Kuvia kun jaksan laittaa.