Eve Frontier

Liittynyt
17.10.2019
Viestejä
44
Vuodesta 2003 pyörinyt Eve Onlinea saa nyt vierelleen uuden pelin nimeltä Eve Frontier.


Itse olen pelannut aiemmassa testissä ja pelimekaniikat olivat huomattavasti nykyaikaisemmat. NDA sitoo niin en voi sen enempää avata.

Peli on saanut paljon kritiikkiä koska osa toteutuksesta perustuu lohkoketjuihin.

Pelin lohkoketju logiikasta lisätietoja:



Ja myös FAQ:


Jos haluat päästä kokeilemaan voit rekisteröityä tuolta ylhäältä tai sitten (refe linkki) tästä:
 
Toi taikasana tossa tarkoittaa että pelintekijät ei välitä mistään muusta kun voittojen maksimoimisesta yksinkertaisimpien kukkaroiden kustannuksella mahdollisemman vähällä vaivalla.
 
Todellinen taikasana kyllä toi lohkoketju. Vaikka itselläni on haikeita muistoja EvE Onlinen pelaamisesta niin lohkoketju taianomaisesti hävitti kaiken tätä lankaa klikatessani minulla olleen kiinnostuksen ja mielenkiinnon kyseistä uutta projektia kohtaan.
 
Kehoittaisin kyllä käydä kokeilee. Peliä voi pelata monella tapaa.

Pari jo lopettanut ja minä käytiin kokeilemassa miltä peli tuntui edellisessä testissä ja tykättiin kovasti ratkaisuista. Toivat peliin paljon ominaisuuksia mitkä perustuu todelliseen maailmaan.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 826
Viestejä
4 411 053
Jäsenet
73 260
Uusin jäsen
Avaruuslapsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom