Evan Blass: Galaxy S10:ssä käytetään "kamerareiällistä" Infinity-O-näyttöä

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 401
Luottovuotaja Evleaksin aka Evan Blassin tuoreen Twitter-päivityksen mukaan seuraavan sukupolven Samsung Galaxy S10 -malli(t) käyttää kamerareiällä varustettu Infinity-O-näyttöpaneelia. Samsung kertoi viime viikolla SDC-tapahtumassa kyseisestä näyttötyypistä.

Blassin tietojen mukaan puhelimessa on myös kolme takakameraa (perus, tele ja superlaajakulma), jo aiemmin huhuttu näytön alle sijoitettu ultraäänisormenjälkitunnistin sekä loogisesti pääteltävissäkin oleva One UI -käyttöliittymä Android Pien päällä.

 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Reikä näytössä?,vielä älyttömämpää kuin joku lovi.
En minä tuosta linkin kuvasta selvää saanut.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
428
Kuulostaa täysin järjettömältä. Toivon että oma Note 8 kestää vielä vuosia, ja että koko lovivillitys menee siinä ajassa ohi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Toinen, sittemmin twiittinsä poistanut vuotaja tarjosi tälläistä kuvaa luurista:

RGo8xxy.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 117
Miksei FPS voi olla First Person Shooter.. Ei saa tehdä uusia akronyymejä vakiintuneista termeistä..
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
854
Varmaan ihan hienon näköinen, hyöty noista parista extra pikselistä kameran ja näytön reunan välissä lienee aika olematon.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 722
Luottovuotaja Evleaksin aka Evan Blassin tuoreen Twitter-päivityksen mukaan seuraavan sukupolven Samsung Galaxy S10 -malli(t) käyttää kamerareiällä varustettu Infinity-O-näyttöpaneelia. Samsung kertoi viime viikolla SDC-tapahtumassa kyseisestä näyttötyypistä.
Samsung esittelee tekniikkaa joka sopisi seuraavaan lippulaivapuhelimeen. Kuinka "vaikeaa" on "vuotaa" että sitä käytetään. :facepalm:

Jotenkin tuntuu että koko vuoto on vain samojen huhujen toistamista.
Niin ja FPS... voi huoh.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 585
Samsung esittelee tekniikkaa joka sopisi seuraavaan lippulaivapuhelimeen. Kuinka "vaikeaa" on "vuotaa" että sitä käytetään. :facepalm:
Ei se olisi vaikeaa jos joku vain "vuotaisi" asian. Se, että Evan Blass vuotaa asian on kuitenkin tyypillisesti oikeaa tietoa eikä "vuotohuhuja", vaikkei toki hänenkään historiansa kai ihan virheistä vapaa ole. Lisäksi huomionarvoista on se, että justiinsa esitellyt tekniikat tulisivat jo Galaxy S10:iin on uutta, paljon todennäköisempinä olisi voinut helposti pitää Note 10:iä tai Galaxy S11:sta
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 401
Samsung esittelee tekniikkaa joka sopisi seuraavaan lippulaivapuhelimeen. Kuinka "vaikeaa" on "vuotaa" että sitä käytetään. :facepalm:

Jotenkin tuntuu että koko vuoto on vain samojen huhujen toistamista.
Niin ja FPS... voi huoh.
Samsung esitteli neljää eri näyttötyyppiä, joten ei ollut tiedossa mikä niistä saattaisi löytyä GS10:stä.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Eipä tuommoinen arviolta reilun millin reikä suurimmassa osassa käyttötarkoituksia juuri näyttöä häiritse. Sen verran reunassakin, ettei vaakatasossakaan tekstityksien luulisi peittyvän. Parempi kuin lovi (jonka äärimmäistapauksen kanssa olen päätynyt elämään pocophonen muodossa)
 
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
437
Itse ymmärrän tuon Infity-O:n sellaiseksi, että päällimmäinen lasi on kauttaaltaan ehjä ja tasainen ja se reikä on vain OLED näyttöpaneelissa. OLED-näyttöpaneelin alla on sitten se turhaakin turhempi lärvikämera (selfie & groupie).

(Ylläpidolle sellainen huomio tästä tummasta teemasta, että oletuksena tarjoaa fontin väriksi mustaa. Kommenttini voi näkyä aikas heikosti valkoisella teemalla).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 585
Itse ymmärrän tuon Infity-O:n sellaiseksi, että päällimmäinen lasi on kauttaaltaan ehjä ja tasainen ja se reikä on vain OLED näyttöpaneelissa. OLED-näyttöpaneelin alla on sitten se turhaakin turhempi lärvikämera (selfie & groupie).

(Ylläpidolle sellainen huomio tästä tummasta teemasta, että oletuksena tarjoaa fontin väriksi mustaa. Kommenttini voi näkyä aikas heikosti valkoisella teemalla).
[ot]Kyllä siellä on nyt joku säätö sinulla pielessä, xenforo pissii tuonne itsekseen tageja ainakin copypastettaessa helposti, oletuksena viestissä ei pitäisi olla fontti- tai väritageja kuten sinun viestissäsi on[/ot]
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
56
Miksei FPS voi olla First Person Shooter.. Ei saa tehdä uusia akronyymejä vakiintuneista termeistä..
Niin, lienee FPS ollut vakiintunut nopeuden määre (feet per second) hyvin ennen tietokoneaikaa. Myös Feminine personal spray, kotoisemmin "deödörantti" tunnettiin FPS-nimellä 60-luvulla.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 441
1000euron puhelin missä näyttöön on tehty tahallisesti reikä.
Miksei voisi tehdä normi näytöllisen puhelimen pystyisin kyllä elämään näytön kanssa jos se on 0,1" pienempi:sfacepalm:
 

maitopurkki

Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Tukijäsen
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 556
1000euron puhelin missä näyttöön on tehty tahallisesti reikä.
Miksei voisi tehdä normi näytöllisen puhelimen pystyisin kyllä elämään näytön kanssa jos se on 0,1" pienempi:sfacepalm:

Oneplus 5t aika lähellä täydellisyyttä etupaneelin suunnittelun suhteen, jos sarkastisesti ajattelee. Kaikki nykypuhelimet voisi ottaa sitä reunaa etupaneeliin ja takakanteen grippiä... Ei tule mitään kun 90% uusista luureista tippuu kädestä tai videoita katsoessa misclickailee. (Tai minä olen nakkisormi, mene ja tiedä.)
 

JiP

Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
173
Tuohan saattaakin olla lopulta aika huomaamaton ratkaisu käytössä, kun on tuolla ihan reunassa eikä suoraan keskellä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Tuohan saattaakin olla lopulta aika huomaamaton ratkaisu käytössä, kun on tuolla ihan reunassa eikä suoraan keskellä.
Phonearenan kysely asiasta. Itse vastasin myös että keskellä. Se näyttää jotenkin kaikista luonnollisemmalta siinä.

PhoneArena.JPG
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
114
Täällä messuilla (electronica) on rei'itettyjä näyttöjä näköjään muultakin valmistajalta kuin sampalta. Varmaan tätäkin ihanuutta alkaa pian luureissa näkymään :beye:

IMG_20181114_160425-01.jpeg
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 401
Täällä messuilla (electronica) on rei'itettyjä näyttöjä näköjään muultakin valmistajalta kuin sampalta. Varmaan tätäkin ihanuutta alkaa pian luureissa näkymään :beye:

Onpas ruma "kehys" tuossa reiän ympärillä.
 

Rondy

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
65
Itse olen ollut jotenkin siinä käsityksessä että vain noihin halvempiin S10 malleihin tulisi Infinity-O, kalliimmissa S10+ malleissa olisi sitten näkymätön etukamera näytön sisällä jota Samsung on kehittänyt näiden uusien sormenjälkilukijoiden tapaan? Vai eikö vielä ehdi näihin?
 
Viimeksi muokattu:

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 441
Voisi tehdä mallin mikä on ilman tuota etukameraa varman menisi kaupaksi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 245
Viestejä
4 192 484
Jäsenet
70 895
Uusin jäsen
olsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom