• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Pelit Europa Universalis IV: Ultimate Bundle -87%

Olen maksanut subscriptionia kun kaikki DLC:t yhdessä ovat olleen varsin iso paukku, mutta tässä on kyllä reiluun 40 euroon sisältöä aika huikea määrä että pitää lopultakin ottaa kataloogiin EU V odotellessa. 1870 tuntia itsellä mittarissa eli ehkä tutorial alkaa olla läpikäyty.

Suosittelen lämpimästi kaikille grand strategyn ystäville. Pelimoottori on vanha mutta ei se menoa haittaa.
 
Steamissä sama starter edition myös vitosella.
Itse suosittelisin steam version hankkimista workshop-modien takia.
 
Olen maksanut subscriptionia kun kaikki DLC:t yhdessä ovat olleen varsin iso paukku, mutta tässä on kyllä reiluun 40 euroon sisältöä aika huikea määrä että pitää lopultakin ottaa kataloogiin EU V odotellessa. 1870 tuntia itsellä mittarissa eli ehkä tutorial alkaa olla läpikäyty.

Suosittelen lämpimästi kaikille grand strategyn ystäville. Pelimoottori on vanha mutta ei se menoa haittaa.

Jos sinulla on aktiivinen EU4 subscription et voi ostaa tätä bundlea.
 
Olen maksanut subscriptionia kun kaikki DLC:t yhdessä ovat olleen varsin iso paukku, mutta tässä on kyllä reiluun 40 euroon sisältöä aika huikea määrä että pitää lopultakin ottaa kataloogiin EU V odotellessa. 1870 tuntia itsellä mittarissa eli ehkä tutorial alkaa olla läpikäyty.

Suosittelen lämpimästi kaikille grand strategyn ystäville. Pelimoottori on vanha mutta ei se menoa haittaa.

Jos sinulla on aktiivinen EU4 subscription et voi ostaa tätä bundlea.
 
Erittäin hyvä nosto. Juuri katselin taaksepäin viimeisten (vielä omistamattomien) lisäosien hintoja, mutta onneksi jätin silloin hankkimatta. Nyt sai edulliseen hintaan paketin täyteen. Nyt vaan täytyy hieman innostaa paria pelikaveria uuden kampanjan aloittamiseksi!
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 374
Viestejä
4 438 564
Jäsenet
73 538
Uusin jäsen
ket0nen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom