• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Eufy-cam bf

Tuote: kameroita wifi, 4g valvonta
Tarjoushinta:169
Normaalihinta:279
Kauppa:eufycam.com
Voimassa:
Linkki:Best Black Friday Security Camera Deals You Can't Miss

itse ostin :

Kommentti tarjouksesta: Akku, 4G, ja wifi, kääntyy ja tilttaa. ainoa miinus on että toimituskulut tulee 19.

Sikäli kiinnostaisi, kun ainakin Puolassa (Reddit-keskustelun mukaan) menee läpi talven kuulemma pelkällä paneelilla. Ja tuon SD-korttipaikan takia, ei olisi nettiin tarkoitus edes laittaa.

Mutta sitten tuo jotenkin epämääräinen mainonta "Black Friday Blind Box is Coming! Deals Up to 54%!" ja laskuri perässä yhdeksällä päivällä. Siis meinaako tuo, että silloin varsinaiset tarjoukset päättyy vai alkaa, ilmeisesti kuitenkin päättyy? Toki se n. -50% ja 140€ alkaisi olla sopivissa hinnoissa, tuo 169€+19€ vielä aika turhan kallis varmaan itselle.

Mutta sitten tuo jotenkin epämääräinen mainonta "Black Friday Blind Box is Coming! Deals Up to 54%!" ja laskuri perässä yhdeksällä päivällä. Siis meinaako tuo, että silloin varsinaiset tarjoukset päättyy vai alkaa, ilmeisesti kuitenkin päättyy? Toki se n. -50% ja 140€ alkaisi olla sopivissa hinnoissa, tuo 169€+19€ vielä aika turhan kallis varmaan itselle.
Sivuilla oli tarjousten aikajana, liitekuva

IMG_20241123_194749.jpg

Halpishelpposetti ollut itsellä eli Homebase ja 3kpl 2C kameroita ja oon ollut tyytyväinen, helppo asennus ja käyttö, olin positiivisesti yllättynyt kuinka paljon sain vastinetta rahalle

En osaa ottaa tuon akkukestoon kantaa, mutta mulla käytössä reolinkin go Ranger pt riistakamera, niin siitä 6000mah akku kuolee talvipakkasessa muutamassa päivässä, eikä sen mukana tullut paneeli jaksa sitä enää marraskuussa ladata. Eli käytännössä 4kk se tarvii ulkoisesta akusta virran.

Juu en haaveile 6w paneelilla talvikelissä, puolipimeässä ladata. Laitan 20w paneelin+ lisä-akun, katsotaan sitten miten mökillä käy.

Itselläni tämä setti alla ja on positiivinen kokemus. Yksi kameroista saa aika paljon aurinkoa, käytännössä kevät-syksy akku pysyy 100% ja nyt talvella alkanut tippumaan. Katotaan jaksaako koko talven omalla paneelilla, saatan ehkä kerran joutua lataamaan talven aikana, mutta katsotaan.
Toinen kameroista ei saa suoraa aurinkovaloa, mutta ostin amazon.de:stä 15€ 6w aurinkopaneelin kaveriksi ja sillä jaksaa aika hyvin koska 3metrin USB-C kaapeli mahdollistaa hyvän sijoittamisen aurinkopaneelille. Mutta jaksaako tämäkään talvea, tuskin, mutta saas nähdä.

Anyway, jos ehkä 1x talven aikana pitää ladata vuoden aikana, niin on kyllä hyvä suoritus. Ja siis pelkällä akulla, ilman että saa ollenkaan aurinkoa, jaksaa 1-2kk aika tiheää liikennettä (30-60 tallennusta per päivä). Jos ei olisi tiheä liikenne, menisi varmaan 3-4kk tai enemmänkin.

1732393955997.png

Eufyllä (Eufycam 2) tuli vaan aivan suunnattoman paljon tapahtumia mitä ei ollut kuvattu ollenkaan. Luokkaa auto ajaa pihassa, ihmisiä nousee sieltä pois, pyörii pihassa ja poistuu hetken kuluttua.
Ei väliä kuinka paljon sääteli toleranssia. Aina jäi väliin ne oikeasti kiinnostavat tapahtumat, tai sitten kuvasi vain tapahtuman lopun.

Yksi eyfy on kiinni aliexpress aurinkopaneelissa, ja riittää kyllä aikalailla vuoden ympäri pitämään latingissa. Latasin täyteen ennenkuin kytkin paneeliin eikä kyseistä kameraa ole nyt yli vuoteen tarvinnut irroittaa.
Se myös toinen syy vaihtamiselle, vaikka akku kestää sen 3-6kk niin itse ei jaksa heti kaivaa tikkaita esille ja ladata, vaan menee sitten joskus hetki ilman kameravalvontaa, mikä vähän vie pointin :)

Itse siirryin Reolinkin jatkuvasti tallentaviin, vaikka johtoa joutui vähän vetämään. Nyt on vielä ristiin molemmat kamerat.

Eufyn android vs reolink appi:
eufyn appi avaa suoraan kuvatun pätkän, reolink avaa nykyhetken ja siitä pitää itse siirtyä haluamaansa hetkeen. Nopeasti jos tahtoo nähdä mikä on hälyttänyt niin Eufy mukavampi. Reolinkillä taas PC:lle ihan ok sovellus.

Eufyllä (Eufycam 2) tuli vaan aivan suunnattoman paljon tapahtumia mitä ei ollut kuvattu ollenkaan. Luokkaa auto ajaa pihassa, ihmisiä nousee sieltä pois, pyörii pihassa ja poistuu hetken kuluttua.
Ei väliä kuinka paljon sääteli toleranssia. Aina jäi väliin ne oikeasti kiinnostavat tapahtumat, tai sitten kuvasi vain tapahtuman lopun.

Yksi eyfy on kiinni aliexpress aurinkopaneelissa, ja riittää kyllä aikalailla vuoden ympäri pitämään latingissa. Latasin täyteen ennenkuin kytkin paneeliin eikä kyseistä kameraa ole nyt yli vuoteen tarvinnut irroittaa.
Se myös toinen syy vaihtamiselle, vaikka akku kestää sen 3-6kk niin itse ei jaksa heti kaivaa tikkaita esille ja ladata, vaan menee sitten joskus hetki ilman kameravalvontaa, mikä vähän vie pointin :)

Itse siirryin Reolinkin jatkuvasti tallentaviin, vaikka johtoa joutui vähän vetämään. Nyt on vielä ristiin molemmat kamerat.

Eufyn android vs reolink appi:
eufyn appi avaa suoraan kuvatun pätkän, reolink avaa nykyhetken ja siitä pitää itse siirtyä haluamaansa hetkeen. Nopeasti jos tahtoo nähdä mikä on hälyttänyt niin Eufy mukavampi. Reolinkillä taas PC:lle ihan ok sovellus.
Sama asia, eufy 2 camera jättää todella paljon tapahtumia kuvaamatta vaikka kuinka veivaat kameran edessä ja herkkyydet maksimillaan. Mitään logiikkaa kuuvaamatta jättämiselle ei ole löytynyt.

Olen kanssa miettinyt reolinkkiin siirtymistä jossain vaiheessa. Ostin amazonista usb liittimellä olevan aurinkopaneelin ja sen liitin kameraan, en edes muista milloin olen edellisen kerran joutunut lataamaan toista kameraa, varmaan kerran ydin talvella.

Olisi kiva tietää onko nuissa eufyn uudemissa kameroissa samanlaisia tallentamatta jättämis ongelmia.

Itsellä 3 kpl Eufy S330 ja 1 kpl S330 4G.

Nuo S330 ovat olleet nyt reilu 1,5 vuotta. Kertaakaan en ole ladannut eli hyvin toimii talvenkin yli akulla ja integroidulla aurinkopaneelilla.
Tuo S330 4G ollut kaksi kuukautta. Sitä ladannut nyt kerran eli kuluttaisiko 4G enemmän virtaa. Toisaalta tuota kameraa tulee eniten käytettyä/katseltua.

En ole huomannut, että jättäisivät mitään tallentamatta.

Itsellänikin tuntuu hyvin tallentavan. Toki usein tallennus alkaa hieman myöhässä, mutta siihen varmasti pystyy vaikuttamaan liikkeen herkkyys asetuksilla yms vipuilla jos ottaa battery optimointeja pois. Pitää keväällä taas höllentää noita asetuksia kun aurinko alkaa paistamaan enemmän.
Noissahan on nuo "AI" ominaisuudet, eli tallentaako vain ihmisiä, autoja yms, tai ne voi ottaa kokonaan pois että tallentaa kaikki liikkeet, eli sellaisetkin joita "AI" ei tägää tunnistettaviksi.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 301
Jäsenet
74 784
Uusin jäsen
vanahabanjo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom