• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Eufy-cam bf

Tuote: kameroita wifi, 4g valvonta
Tarjoushinta:169
Normaalihinta:279
Kauppa:eufycam.com
Voimassa:
Linkki:Best Black Friday Security Camera Deals You Can't Miss

itse ostin :

Kommentti tarjouksesta: Akku, 4G, ja wifi, kääntyy ja tilttaa. ainoa miinus on että toimituskulut tulee 19.

Sikäli kiinnostaisi, kun ainakin Puolassa (Reddit-keskustelun mukaan) menee läpi talven kuulemma pelkällä paneelilla. Ja tuon SD-korttipaikan takia, ei olisi nettiin tarkoitus edes laittaa.

Mutta sitten tuo jotenkin epämääräinen mainonta "Black Friday Blind Box is Coming! Deals Up to 54%!" ja laskuri perässä yhdeksällä päivällä. Siis meinaako tuo, että silloin varsinaiset tarjoukset päättyy vai alkaa, ilmeisesti kuitenkin päättyy? Toki se n. -50% ja 140€ alkaisi olla sopivissa hinnoissa, tuo 169€+19€ vielä aika turhan kallis varmaan itselle.

Mutta sitten tuo jotenkin epämääräinen mainonta "Black Friday Blind Box is Coming! Deals Up to 54%!" ja laskuri perässä yhdeksällä päivällä. Siis meinaako tuo, että silloin varsinaiset tarjoukset päättyy vai alkaa, ilmeisesti kuitenkin päättyy? Toki se n. -50% ja 140€ alkaisi olla sopivissa hinnoissa, tuo 169€+19€ vielä aika turhan kallis varmaan itselle.
Sivuilla oli tarjousten aikajana, liitekuva

IMG_20241123_194749.jpg

Halpishelpposetti ollut itsellä eli Homebase ja 3kpl 2C kameroita ja oon ollut tyytyväinen, helppo asennus ja käyttö, olin positiivisesti yllättynyt kuinka paljon sain vastinetta rahalle

Statistiikka

Viestiketjuista
259 259
Jäsenet
74 347
Uusin jäsen
Si-Pe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom