Etsitään mobiili ja web käyttöliittymän tekijää.

Liittynyt
29.09.2022
Viestejä
3
Olen aloittamassa yritystä ideani pohjalle. Idea on saanut hyvää palautetta ja selkeä kysyntä löytyy tuotteelle. Ongelma on siinä että itsellä ei ole minkäänlaista osaamista kyseisistä aiheista (muuta kuin käyttö) :D

Minulla on selkeä visio siitä mobiilisovelluksen haluan mutta toki olen avoin kuulemaan ideoita.

Luonnollisesti yrityksen alkutaipaleella rahoituksen saaminen on niukkaa joten jos koet että idea sinua kiinnostaa ja osaat kyseiset alat hyvin olen valmis tarjoamaan sinulle siivua yrityksestä palkaksi.

Jos aihe kiinnostaa niin ota yhteys vaikka discordissa niin kerron ideasta lisää! Discord mantuke#4722
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
347
Sovellusta kun lähtee tekemään niin vähintäänkin tulisi olla käytössä markkinoiintiin joku 2000 - 10 000 euroa.
Kokemuksesta voin sanoa että 99,9% keksijöistä on ihan varmoja että käyttäjiä alkaa tulla kunhan vain vähän somessa + foorumilla mainostaa, mutta todellisuudessa niitä ei vain tule.
Aloittaa kannattaa kuitenkin piirtämällä sovelluksen eri näkymät vaikka Sketchillä, Mirolla tai Figmalla.
Lisäksi sitä ennen vaikka google presenttiin että mitä ongelmaa sovellus ratkaisee, miksi kukaan käyttäisi sitä ja mikä on kohdeyleisö...

Aika monta kertaa olen törmännyt siihen että innostus toteutukseen lakkaa siinä vaiheessa kun pitäisi nuo yllä olevat ensimmäiset vaiheet saada kasaan. Eli jos ne saat tehtyä niin olet jo pidemmällä kuin monet muut!
 
Liittynyt
29.09.2022
Viestejä
3
Eli jos ne saat tehtyä niin olet jo pidemmällä kuin monet muut!
Kiitos vastauksesta. Liiketoimintasuunnitelma on tehtynä. prototyyppi sovelluksesta on myös kovaa vauhtia valmistautumassa ja brändäys sovellukselle myös tilattu. Tämä ei ole mikään yhden yön päähän pistos vaan selkeä suunnitelma ja wireframing sovellukselle on tehty.
Prototyyppi on lähinnä demo jota voin esitellä idean selittämisen tueksi. Toimivaa sovellusta tarvitsen jotta yritykseni voi lähteä testaamaan sovellusta käytännössä ja sitä kuinka paljon sille löytyy käyttöä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 351
Viestejä
4 158 097
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom