Etsinnässä 80/90-luvun matematiikkapeli

Liittynyt
21.09.2023
Viestejä
3
80/90-luvulla löytyi jokseenkin joka kodista ja koulusta sellainen oranssi kotelo, missä oli valkoisia laattoja sisällä. Laatan toisella puolella oli numero ja toisella puolella kuvio. Erillisestä vihkosta tehtiin matematiikkatehtäviä ja tehtävien tulosten mukaan laatat ladottiin tuohon oranssiin koteloon numeron mukaaan. Lopuksi kotelo suljettiin, käännettiin ympäri ja kuvapuolelle muodostui joku kuvio.

Olen yrittänyt löytää tätä valtavaa innovaatiota uusiokäyttöön omalle 8-vuotiaalle juniorille, mutta en tiedä oikein millä sanoilla sitä etsiä. Onko kenelläkään muistikuvaa pelin nimestä, jos niitä löytäisi Torista käytettynä tai vaikka uusiopainoksena?
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 890
Muistan hämärästi. En tiedä mikä pelin nimi on, mutta tuo on todennäköisesti vielä vanhempaa perua kuin 80-luku.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
133
Muistan kanssa tollaisen, ja veikkaisin että se on 70 luvulta. Mulla oli naperona tollainen, ja napero olin seiskytluvun lopulla.
 
Liittynyt
21.09.2023
Viestejä
3
No nyt se sitten löytyi kuitenkin ihan omin voimin. Kyseessä oli siis Luko niminen laitos. Näkyy löytyvän niin ehtana retroversiona kuin uustuotantonakin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 314
Viestejä
4 232 569
Jäsenet
71 189
Uusin jäsen
Tombula44

Hinta.fi

Ylös Bottom