- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 179
Ajattelin aloittaa keskustelun Espoon slummiutumisesta ja valumisesta kakkosluokan kaupungiksi. Asuntojen hinnat laskevat kuin laskettelija mäkeäalas ja turvallisuustilanne liikehuoneistoissa, kouluissa ja kaduilla on muuttunut merkittävästi. Aika mielipuoli saa olla että tällä hetkellä suostuu ostamaan asunnon Espoosta.
Tärkeimpiä kysymyksiä on kai että mistä Espoon ja espoolaisten epätoivottomuus johtuu ja miten siihen voitaisiin vaikuttaa? Ongelma on toisaalta että Espoon kuntatalous on aivan retuperällä, myös tähän pitäisi pystyä vaikuttamaan.
Tärkeimpiä kysymyksiä on kai että mistä Espoon ja espoolaisten epätoivottomuus johtuu ja miten siihen voitaisiin vaikuttaa? Ongelma on toisaalta että Espoon kuntatalous on aivan retuperällä, myös tähän pitäisi pystyä vaikuttamaan.