eri selaimen windows työpöytä ilmoitukset?

Liittynyt
01.01.2022
Viestejä
89
jos käyttäisi chrome pohjaista
cc-cleaner selainta, miksi sitä ei näy windows
ilmoituksen saaminen näiltä lähettäjiltä kohdassa (ainakin w10 on)?

Itse selaimessa kyllä muuten asetukset niin että
ilmoitukset saa tulla?
Kokeilemallahan sen tietysti huomaisi myös.

Olen käyttänyt edge-selainta muuten.

Vanhempaa tietokonetta tuo cc-cleaner apuohjelma
tuntuu muuten nopeuttavan niin olen miettinyt
jos selaintakin käyttäisi. (huomasin kun otin pro-version 14 vrk koekäyttöön,
niin poisti windows visual jutun alusta, kone käynnistyi huomattavasti nopeammin)

Eli kysymys: miten windows saako tuota ilmoituksiin
että tulee työpöytä ilmoitukset kuten edge-selaimesta,
jos käyttäisi eri selainta eli esim. cc-cleaner browser?

Mitä mieltä muuten olette cc-cleaner selaimesta?
Itse apuohjelma minusta aika näppärä, hyödyttää uusia ja vanhoja koneita.
Suorituskyvyn lisäys, nopeampi käynnistyminen, ajurit päivittää mikä tätä konetta ainakin tehosti vankasti myös.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 960
jos käyttäisi chrome pohjaista
cc-cleaner selainta, miksi sitä ei näy windows
Mitä selainta tarkoittanet? cc-cleanerr-selaimella, sellaista selainta ei ole, Tarkoittanet saman valmistaja Avast- selainta?

Egde on myös Chrome pohjainen selain.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
604
Mitä mieltä muuten olette cc-cleaner selaimesta?
En näe mitään pointtia. Miksi ihmeessä tuollaista käyttäisi? Kaiken mitä tuo tekee voi tehdä "kolmella isolla", eli Chromella, Edgellä tai Firefoxilla. Jos ei muuten, niin viimeistään pari addonin avustuksella, jolloin sinulla on myös parempi kontrolli asioihin. Lisäksi Avast Software on ostanut Piriformin (firma, minkä laatima softa mm. CCleaner on). Avastin meininki tuntuu nykyään olevan se, että "kaapataan" käyttäjän koko kone haltuun aggressiivisesti tuputetuilla turhakkeilla ja imeskellään itselle mahdollisimman paljon dataa käyttäjästä sen eteenpäin myyntiä varten. Luotto heidän yksityisyyslupauksiinsa on minulla pyöreä nolla.



Itse apuohjelma minusta aika näppärä, hyödyttää uusia ja vanhoja koneita.
Tavallaan. Temppien tyhjäys on "ihan OK" silloin tällöin ajettavaksi kunhan ei vaan sokkona ruksaa ihan kaikkea. Melkeinpä kaikki muu on joko haitallista tai sen voi tehdä WIndowsin omilla työkaluilla.


Suorituskyvyn lisäys, nopeampi käynnistyminen, ajurit päivittää mikä tätä konetta ainakin tehosti vankasti myös.
Ainoa tapa miten CCleaner voi nopeuttaa konetta, on sovellusten ja/tai palveluiden automaattikäynnistysten poisto... minkä voi tehdä Windowsin omilla välineillä.
 
Liittynyt
01.01.2022
Viestejä
89
Saahan cleaner ne ruksit pois ettei se jaa tietoa ja päivitä automaattisesti ym. mutta se hyvä huomata että ne palautuu pian takaisin , jos ottaa esim. koekäyttöön pariksi viikkoa pro-version ja sitten jos maksaa vuodeksi ja ne oli pois päältä, maksun jälkeen taas "päivittynyt" ruksit päälle että älykäs puhdistus, tietojen jako ja mainokset, taas ruksit pois.. En osaa sanoa onko ohjelma haitallinen. Joku pc-cleaner esim. on 36 e /vuosi , paljon kalliimpi ja siinä jo koekäyttö kyselee luottokorttia? Näin ei tee tämä cc-cleaner.
Itse olen ajatellut että uudet koneet ei toki välttämättä tarvitse ja jos muistia ym. tehoa enemmän.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 192
Viestejä
4 325 736
Jäsenet
72 180
Uusin jäsen
skyz

Hinta.fi

Ylös Bottom