• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Pelit Epic Games - 10 € etukuponki

Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
358
Tuote: Epicin 10 € etukuponki 14.99 € ja sen ylittävästä ostoksesta on täällä taas

Kauppa: Epic Games Store
Voimassa: 27.1. - 27.2.
Linkki:
Tarkista kupongin voimassaolo täällä Epic Games Store | Download & Play PC Games, Mods, DLC & More – Epic Games
Aktivoi tarjoussähköposti (jonka voi poistaa päältä mutta kuponki säilyy) täällä: Epic Games

Kommentti tarjouksesta: Koskee 14.99 € tai kalliimpaa kertaostosta (yksittäinen peli tai useampi). Epicillä on alennusmyynti 10.2. asti ja kuponkia voi käyttää alennettuihin tuotteisiin
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 622
Semmoinen huomio, ettei toimi DLC-ostoihin (itse ihmettelin tovin miksi en saa Civ 6 lisäreitä alennuksella...)
Ompa harmi, ite nuo aikanaan ostin just alennuskupongeilla, toki tuo uusin kokoelma jäi keräämättä ku hintaa oli silloin vähän liikaa muutamalle wonderille ja kansalle.
 

Jomppeli

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
541
Ompa harmi, ite nuo aikanaan ostin just alennuskupongeilla, toki tuo uusin kokoelma jäi keräämättä ku hintaa oli silloin vähän liikaa muutamalle wonderille ja kansalle.
Kyllä, ärsyttävää tämmöinen rajoitus kupongissa. Onneksi Gathering Storm, Rise and Fall ja 6 pikku DLC:n packin sai hankittua ostamalla Platinum Edition (tuli siis peruspeli tuossa mukana, jolloin se meni vähän hukkaan) ja n. euron pelin tilaukseen lisäämällä, jolloin 10 euron alennus toimii. New Frontier olisi vielä kiva saada, mutta ei ole minulle 20 euron arvoinen. Kympin siihen olisi vielä voinut sijoittaa.
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
470
Jokohan sitä nyt kehtaisi sitten ostaa Kyberpunkin, hintaa jäisi 19,99€
Itsellä lähti tähän hintaan. Mietin tämän ja RDR2 välillä, minkä olen jo kertaalleen pelaillut läpi. Katsotaan nyt mikä on oma mielipide tästä roskistulipalosta.

Kiitos tarjouksesta!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 834
Viestejä
4 205 819
Jäsenet
70 990
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom