Minulle on Jimm's laittanut hajonneen virtalähteen (muistaakseni) Antec tilalle Corsairin, nähtävästi omasta pussistaan. Tietenkin sitä edelsi se, että ensin eivät suostuneet korvaamaan. Sitten valitin pitkään asiasta ja parin viikon päästä toin Jimm'sin silloiseen ketjuun, jonka jälkeen asiat kummasti etenivät. Saattoi olla jopa ennen tätä foorumia, muroaikoina.
Toisen kerran koin saaneeni pinnivikaisen emolevyn, lähetin kuvat etukäteen (koska en halunnut maksaa 50€ mafiamaksua), ja sieltä tuli, että en pysty todistamaan, että en itse tehnyt noita, ja eivät korvanneet mitään. Mutta en maksanut sitä maksua, koska muilla oli vastaavia ja he lähettivät ensin sinne - ja kertoivat, että tulee vaan 50€ maksu. Enkä tietenkään siinä vaiheessa pystynyt todistamaan, että sain ehjän emolevyn. Ja tässä on sekin, että prosessori oli korkattu, mutta ei semmoinen ennen ole emoja hajottanut. Eikä sen jälkeen. Se oli ainoa kerta, jonka muistan, kun pinnit oli vääntyneet.
Kolmannella kerralla hajosi Arcticin ~7€ tuuletin ja se vaan itsestään irtosi kehikostaan. En tässäkään voinut todistaa, että sain ehjän tuulettimen alunperin, mutta yllätyksekseni Jimm'sille riitti kuva risasta tuulettimesta, ja sain uuden tilalle. Niillä on vielä 5-10v takuu, niin kovasti ihmettelin, että alle 10€ tuotteen takuu toimi noin hyvin.
Ja nyt muistan vielä yhden RMA:n, kun postin trukki tai vastaava ajoi mun paketin läpi ja jäähy vääntyi pahasti. Tässä olin jo oppinut "kuvaa se paketti", niin sain kerrankin "ennen"-kuvia. Takuupalautus onnistui, mutta halusivat tosiaan sen risan jäähyn takaisin, vaikka kuvista näkyi, että ei sitäkään voinut enää käyttää. Ja samassa paketissa, jossa oli ne reiät. No saivat haluamansa.