Epätavalliset tekemiset

Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
671
Aina välillä tulee vastaan erikoisia tekemisiä mitä voisi itsekin kokeilla. Mielen virkistykseksi on kiva rikkoa totuttuja kaavoja. Tällä tavalla voi avautua hienoja mahdollisuuksia, oppimistilanteita sekä tavata mielenkiintoisia ihmisiä. Näitä aina miettii, että "olisipa aikaa" ja "tätä olisi kiva tehdä jos.." ja sitten kun koittaa hetki jolloin olisi aikaa tai mahdollisuus niin pää lyö tyhjää. Ajattelin, että tähän ketjuun voisi kerätä hieman tavanomaisesta poikkeavia tekemisiä ja tapoja viettää aikaa. Ainoa rajaus voisi ehkä olla, että jätetään tavanomaiset musiikin kuuntelu ja kirjan lukeminen -tyyppiset pois.

Voisin aloittaa esimerkillä, joka jäi mieleeni luettuani aiheesta lehdestä. Jotkut harrastavat enemmänkin vapaaehtoista leffojen taustanäyttelemistä. Kiertävät kuvauksissa mukana roolien ollen luokkaa taustalla hengailevia ihmisiä. Tästä karttuu varmasti mielenkiintoisia muistoja. Itselläni tämä on kategoriassa "tätä voisi joskus kokeilla".

Jottei rima olisi erikoisuudessa liian korkealla niin laitetaan tähän oma esimerkki itselleni tavanomaisesta poikkeavasta mitä joskus tein muutamia kertoja, eli liftaaminen. Olen pari kertaa julkisten käyttämisen sijaan ihan huvikseni liftannut. Kummasti piristää mieltä kun tapaa uusia ihmisiä aidoissa tilanteissa. Lisäksi tulee hyvä mieli kun todistaa konkreettisesti ihmisten aitoa halua auttaa. Tämän vuoksi olen aina pyrkinyt myös itse ottamaan kyytiin liftareita, jos sellaisia on kohdalle osunut.

Toinen mitä tuli kokeltua Saksassa oli sohvasurffaus. Hyvien kokemusten myötä tuli sitten majoitettua pari kertaa surffareita omassakin kodissa.

Minkäslaisia erikoistekemisiä ja aikomuksia sekä kokemuksia muilta löytyy?
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Mjaa.. olen tehnyt muovailuvaha-animaatiota kaitafilmikameralla, tehnyt omakustanne-elämäntapamagazineä, (ei lähtenyt kiitoon, kun silloin ei ollut hipstereitä) ja piirtänyt sarjakuvia. Aikoinaan muutamissa aviiseissa jopa julkaistukin. Niinjoo, olen ollut myös se taustatyyppi televisiosarjassakin. Huono palkkio, pitkät päivät, mutta jos haluaa oman 15 sekuntia ruutuaikaa, niin siitä vaan.

Ainiin, mulla on 35 vuotta vanha moottoripyörä. Siinä vasta epätavallista tekemistä. Ajamista ei sitten olekkaan ;)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 211
Viestejä
4 330 647
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom