Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Nom

homo debilis obēsus
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Hyvä kun et tiedä mitä sovittu ja tulet kommentoimaan.
Erikseen olin maininnut että en todellakaan tarkoita mitään aamu 6:00.

Nähtävästi rautalangasta ensikerralla.

Kaupat kuulemma sovittu kun maksutiedot on annetta --> näitä ei ollut annettu eikä toinen osapuoli kysynyt ennenkuin noudolla kaupat oli jo tehty.

Negatiivinen palaute on ok, jos pysyy totuudessa. Tässä ei niin tapahtunut, mutta en käytä aikaa enempää, näin naurettavan kitisemisen vuoksi.
Olisi ostaja sitten tarjonnut hintapyynnin eikä jää odottamaan saanko noudon vai en.

Sopimus oli jos en saa noutoa aamulla, huom aamun aikana, ei aamuun mennessä.
Yleisesti katsottuna kello 09.00 on jo aamupäivä. Minusta kaupat on sovittu silloin kun kysytään sovittuna ajankohtana toimitusosoitetta ja tapaa, jolla maksaa sen sovitun kaupan ja sovitun hinnan. Jos tämä tuntuu naurettavalta kitisemiseltä, voi sosiaalisissa taidoissa olla kehitettävää.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
200
Tuplat.
Odotelleen moderaattoria sitten selvittämään jos ei osata lukea tai näin pienestä asiasta menee koko maailma sekaisin. On joillain pienet ongelmat elämässä. Hyvää päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
200
Yleisesti katsottuna kello 09.00 on jo aamupäivä. Minusta kaupat on sovittu silloin kun kysytään sovittuna ajankohtana toimitusosoitetta ja tapaa, jolla maksaa sen sovitun kaupan ja sovitun hinnan. Jos tämä tuntuu naurettavalta kitisemiseltä, voi sosiaalisissa taidoissa olla kehitettävää.
Sinun mielipide ja moderaattorin ohjeistus eroavat toisistaan.
Uskon ennemmin moderaattoria kuin sinua ja mitä sinä "oletat".

ERIKSEEN MAINITSIN ETTEN TARKOITA HETI AAMUSTA.

ERIKSEEN MAINITSIN ETTÄ MYYN VAIN JOS NOUTAJAA EI AAMUN AIKANA TULE.

Sitten itketään kun myyn sille noutajalle aamun aikana.
Itse en ainakaan täällä ole 24/7 linjoilla ja laske minuuttena.

Jos tämä on ollut sääntöjen vastaista, moderaattorit varmasti ohjeistavat minua jatkon osalta.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 527
@Juha Kokkonen tai muu ylläpidosta voisi varmaan käydä nuo @Arve ja @J.Lappi palautteet läpi. Siellä nyt esim. Arvella näyttää olevan minuutin sisällä laitettu positiivinen sekä negatiivinen ostopalaute samalla tekstityksellä.
Samalla voi sitten poistaa minulta myös negatiivisen palautteen kun en ole edes täällä mitään myynyt.
 
Liittynyt
01.12.2018
Viestejä
151
ERIKSEEN MAINITSIN ETTEN TARKOITA HETI AAMUSTA.

ERIKSEEN MAINITSIN ETTÄ MYYN VAIN JOS NOUTAJAA EI AAMUN AIKANA TULE.

Sitten itketään kun myyn sille noutajalle aamun aikana.
Itse en ainakaan täällä ole 24/7 linjoilla ja laske minuuttena.

Jos tämä on ollut sääntöjen vastaista, moderaattorit varmasti ohjeistavat minua jatkon osalta.
Samat selitykset jatkuu aamusta. Erikseen sovittiin, että merkitset myydyksi minulle ja tehdään kaupat jos ei tule aamun aikana noutoa. Tässä oli pallo ihan sulla itselläsi, kuinka pitkä tuo aamun käsite on. Sen jälkeen, kun merkitsit myydyksi ja laitoit minulle viestiä, niin on turha itkeä, jos tulee noutotarjous jälkeenpäin. No toki et itkeny, vaan myit ohi. Mitä maksutietoja muuten odotat minun kysyvän, kun annoin numeroni ja pyysin maksupyyntöä mobilepayhin?
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Et sä voi lätkiä noita palautteita ihan kenelle sattuu sen perusteella että tämän ketjun viestit ei ole sinun mieleen. Jotain rajaa nyt tähän touhuun.
Kun ei ole mitään järkevää sanottavaa niin teot sitten puhukoot puolestaan. :tup: Valitettavasti näin..
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
200
Et sä voi lätkiä noita palautteita ihan kenelle sattuu sen perusteella että tämän ketjun viestit ei ole sinun mieleen. Jotain rajaa nyt tähän touhuun.
Mutta sinä voit huudella ihan mitä tahansa vaikka se ei ole totuutta nähnytkään.

Kuten tämä toinen osapuoli väittää että ollaan sovittu jotain aivan muuta kuin on sovittu.

Jonka jälkeen jaksatta, tietämättä faktoja, huudella ketjussa VAIKKA sinä, kuten sanoit esim. Et ole myynyt mitään.

Kiva marttakerho missä totuudella ja tapahtumilla ei ole väliä, vaan sillä kuka valittaa ja valehtelee?

Ei muuta kuin onnea. lol.
En ihmettele että moderaattoreilla hermo palaa, kun tällaista jaksatte jauhaa sivutolkulla. Huh huh.

Laitetaan koko kerho ignoreen (edit heti parani foorumin viihtyisyys:) ) kun itsellä ei mielenkiintoa näihin lasten leikkeihin, mitkä vain rasittavat ylläpidon työtä aivan turhaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.03.2019
Viestejä
1 216
Sen verran backuppia annettava Arve:lle että J.Lappi kyllä harrastaa aika passiivisagressiivista yksityisviesteilyä. Antaa täällä hieman eri kuvan toiminnastaan.

E:korjattu typoja
Toistan itseäni mutta Lappi antaa täällä eri kuvan omasta toiminnastaan kuin totuus on kulisseissa.

Modet vois nämä yv:t tutkia että mikä on se oikea totuus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 039
Toistan itseäni mutta Lappi antaa täällä eri kuvan omasta toiminnastaan kuin totuus on kulisseissa.

Modet vois nämä yv:t tutkia että mikä on se oikea totuus.
Modet eivät YV:itä käsittääkseni näe, ellet niitä erikseen raportoi. Itse antaisin vähemmälläkin näytöllä eräälle käyttäjälle potkun takamukselle ja lähtöpassit, mutta en ole moderaattori. Tämä sotku kannattaa kuitenkin jonkun tulla siivoamaan.. @Sampsa @Juha Kokkonen @Rantakemisti
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
240
Kirjoittelen nyt tännekkin saman minkä muroon.

Tuli ”ostettua” toissaviikolla tori.fi:stä myyjältä näytönohjain. Sain kuvia nimellä ja päivämäärällä varustettuna joten kaikki vaikutti olevan ok. Laitoin rahat hänen tilille koska aioimme tehdä kaupat postin kautta. (hänelle kelpasi myös nouto)

Myyjä laittoi aktiivisesti viestiä ja laittoi kuvan vielä paketista ennen kun oli "viemässä" pakettia postiin.

Nyt hän ei ole vastannut mihinkään viesteihin ja tori.fi:ssä näkyy että hän käy viestit silti lukemassa.

Outoa on että OmaPosti appiin on ilmestynyt hänen nimellään joku lähetys mutta siinäkin lukee vain että: "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan."

Rikosilmoituksen olen tehnyt jo asiasta ja odottelen jatkotoimia.

En tiedä saako täällä julkaista mitään nimiä niin en viitsinyt laitella tähän mitään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 039
Outoa on että OmaPosti appiin on ilmestynyt hänen nimellään joku lähetys mutta siinäkin lukee vain että: "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan."
Näin käy, kun maksaa postimaksun, mutta ei vielä vie pakettia postiin/pakettiautomaattiin.
Best case: paketti on vaan viivästynyt.
Worst case: pakettia ei ole aikomustakaan laittaa sinne postiin..

Olisi se kyllä outoa, ettei jotain veisi, kun on postimaksutkin maksellut..
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 196
Omalla kokemuksella seurantaan tulee 'lähetys rekisteröity" melkeinpä heti ku vie automaattiin tai postiin ennakkomaksetun lähetyksen.
 
Liittynyt
03.01.2018
Viestejä
333
Omalla kokemuksella seurantaan tulee 'lähetys rekisteröity" melkeinpä heti ku vie automaattiin tai postiin ennakkomaksetun lähetyksen.
Rekisteröityy se heti jos vie sen tiskille ja myyjä skannaa samointein, mutta jos tunkee siihen luukkuun mistä käsittelevät myöhemmin niin voi viedä vuorokaudenkin ennen kuin rekisteröityy. Riippuu toki lukuisista eri seikoista miten vauhdilla tapahtuu. Mulla oli joskus pieni paketti jäänyt siihen kuilun väliin niin ettei henkilökunta sitä ollut huomannut eikä kukaan ollut omalla lootallaan sitä eteenpäin tunkenut, jolloin vei pari päivää.
 

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 282
Omalla kokemuksella seurantaan tulee 'lähetys rekisteröity" melkeinpä heti ku vie automaattiin tai postiin ennakkomaksetun lähetyksen.
Automaattiin viedessä ei useasti rekisteröidy. Hyvin monesti rekisteröityy vasta lajittelu keskuksessa, pari kertaa tullut vasta perille saapuessa ensimäinen merkintä paketilla. En oikein tiedä miten tuo toimii kun tuntuu olenva hyvin randomia samankin automaatin kanssa. Itse vien yleensä asiamiespostin tiskille että saa kuitin ja heti merkinnän niin on varma "todiste" että paketti viety.
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
172
Oli pakko tulla sanomaan vielä tuohon J.Lappi keissiin sen verran että kyseinen henkilö on täällä aiemmin tunnettu Apukuski nikistään joka myöskin bannattu. Samat tuotteet löytyy murosta myynnistä iGod2U nikillä. Aikoinaan katselin että ihan samalla tekstillä myy ja kysyin häneltä niin oli sama
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Oli pakko tulla sanomaan vielä tuohon J.Lappi keissiin sen verran että kyseinen henkilö on täällä aiemmin tunnettu Apukuski nikistään joka myöskin bannattu. Samat tuotteet löytyy murosta myynnistä iGod2U nikillä. Aikoinaan katselin että ihan samalla tekstillä myy ja kysyin häneltä niin oli sama
Ihme hommaa jos näin todella on. :D Ei pelkkä perseily riitä vaan pitää vielä tulla useammalla käyttäjällä eväämään bännejä ja jatkamaan touhuttamista.
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
172
Ihme hommaa jos näin todella on. :D Ei pelkkä perseily riitä vaan pitää vielä tulla useammalla käyttäjällä eväämään bännejä ja jatkamaan touhuttamista.
Ja tuo J.Lappi täsmää myös mobilepay kuitissa olevaan nimeen jonka maksoin apukuskille. Eli 99.99% voin sanoa että sama on + murossa ja täällä sama ps4 ollut myynnissa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 039
Jaa, itsellä oli Apukuskista pelkästään positiivisia kokemuksia. Myin kohtuuhalvalla vanhat rojut pois ja hän tuli samana iltana hakemaan. Eipä ole minun asiani, myykö hän niitä kalliimmalla eteenpäin. Ja hänellä oli hyvin kärkkäitä mielipiteitä joistain asioista, mutta senkin ymmärtää. Kannattaa kuitenkin vähän rennommin ottaa asiat, niin ei tule banneja tai turhaa stressiä..

"Myin toiselle, kun se oli helpompaa ja en vaan jaksanut vastailla viesteihisi, sori." olisi tuonut negatiivisen kauppiaspalautteen ja ehkä huomautuksen , mutta kaupanteko voisi jatkua. Nyt riehuminen toi bannit.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
513
3800X Ostin Facebook Marketplacen kautta. Oli oikein 5800X tai 3800X jompikumpi myynnissä.
Rahat meni, myyjään ei saa yhteyttä J.K. Facebook profiili oli tehty jo 2009 ja keskustelussa ei heti suostunut hintaehdotukseeni + lupasi mukaan vielä tahnaakin mitä olisi jäänyt Noctuan asennuksen jäljiltä.

Osuuspankin tilille <ilmeisesti ei saa tilinumeroa ilmoittaa?> maksoin ja rikosilmoitus tehty.
Yhden sentin Siirto annettuun puhelinnumeroon antoi eri sukunimen, JK nimikirjaimet edelleen ja heti sen jälkeen poistui Siirto siitä numerosta käytöstä.
Nimellä löytyi että taitaa olla muitakin höynäyttänyt. Ja paljon.
Melkein 20v piti nettiostoksia tehdä, kun sattui ensimmäinen.
Tästä tuli tänään kysymykset poliisilta, epäilty kuulusteltu ja asia etenee syytäjälle.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
18
Ostin käyttäjältä @tommikommi näytön viime viikon keskiviikkona (3.2.). Maksoin näytön ja sain screenshotin, josta näkyi, että myyjä on ostanut postituksen minulle. @tommikommi sanoi postittavansa paketin viimeistään perjantaina (5.2.). Sain myös sähköpostitse näytön takuukuitin. Postin seurannan mukaan paketti ei ole postille saapunut, myyjä ei vastaa yv:hen eikä sähköpostiin.

Edit: Tämä asia on selvitetty meidän välillä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
804
Ostin käyttäjältä @tommikommi näytön viime viikon keskiviikkona (3.2.). Maksoin näytön ja sain screenshotin, josta näkyi, että myyjä on ostanut postituksen minulle. @tommikommi sanoi postittavansa paketin viimeistään perjantaina (5.2.). Sain myös sähköpostitse näytön takuukuitin. Postin seurannan mukaan paketti ei ole postille saapunut, myyjä ei vastaa yv:hen eikä sähköpostiin. Takuukuitissa olevaa puhelinnumeroa on googletuksen perusteella käytetty Tori-huijauksiin.
Tarkista onko paketti lähtenyt liikkeelle omapostissa, jos ei ole niin tee rikosilmoitus petoksesta.
 
Liittynyt
21.12.2017
Viestejä
835
Käyttäjä @Aapos huijasi minulta rahat komponenttikauppojen yhteydessä. Olin myös yhteydessä toiseen käyttäjään jolta oli kanssa huijannut. Rikosilmoitus tehty
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 426
Ostin käyttäjältä @tommikommi näytön viime viikon keskiviikkona (3.2.). Maksoin näytön ja sain screenshotin, josta näkyi, että myyjä on ostanut postituksen minulle. @tommikommi sanoi postittavansa paketin viimeistään perjantaina (5.2.). Sain myös sähköpostitse näytön takuukuitin. Postin seurannan mukaan paketti ei ole postille saapunut, myyjä ei vastaa yv:hen eikä sähköpostiin. Takuukuitissa olevaa puhelinnumeroa on googletuksen perusteella käytetty Tori-huijauksiin.
Käyttäjä @mokkasiili on samaan aikaan onnistuneesti näyttänyt myös kaupat näytöstä tehneen @tommikommi kanssa, kannattaa ehkä olla yhteydessä jos vain yksi näyttö ollut myynnissä?
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
18
Taisi olla kyseisellä myyjällä kaksi eri näyttöä myynnissä. Kauppiaspalautteen perusteella ilmeisesti kuitenkin ainakin jotkut kaupat on saatu maaliin ihan onnistuneesti. Elättelen sen vuoksi vielä toivoa, että tästä selviäisi ilman rikosilmoitusta. Toki teen rikosilmoituksen, mikäli myyjästä ei ala kuulua.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
718
Taisi olla kyseisellä myyjällä kaksi eri näyttöä myynnissä. Kauppiaspalautteen perusteella ilmeisesti kuitenkin ainakin jotkut kaupat on saatu maaliin ihan onnistuneesti. Elättelen sen vuoksi vielä toivoa, että tästä selviäisi ilman rikosilmoitusta. Toki teen rikosilmoituksen, mikäli myyjästä ei ala kuulua.
Tee rikosilmoitus heti.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 196
Rikosilmoitus on nyt tehty. Laitoin vielä sähköpostia myyjälle, mutta taitaa olla turha toivo, että näkisin rahojani.
Kyl se viel mahdollista on, jos poliisi saa suostuteltua kuulusteluiden yhteydessä. Jos on ihan uus pieni tekijä, niin saattaa sinuakin suostutella olla pyytämättä rangaistusta, jos maksaa rahat. Jos on hitosti asioita vireillä, niin turha toivo -> käräjille menee eli ulosoton kautta sit..
 
Viimeksi muokattu:

BABYGOD

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
144
Tuntuu että porukka on hätäseen tekee johtopäätöksiä jos pakettia ei kuulu syystä tai toisesta heti (päiviin). Toki se tuo epäilyksiä kyllä, mutta jos on positiivisia palautteita niin odottelisin kyl viikon tai kaksi.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
18
Tuntuu että porukka on hätäseen tekee johtopäätöksiä jos pakettia ei kuulu syystä tai toisesta heti (päiviin). Toki se tuo epäilyksiä kyllä, mutta jos on positiivisia palautteita niin odottelisin kyl viikon tai kaksi.
On ihan ymmärrettävää, jos postitus syystä tai toisesta viivästyy. Sen sijaan hälytyskelloja soittaa se, että asiasta ei ilmoita mitään, ei vastaa useampaan sähköpostiin eikä palstan yksityisviestiin. Lisäksi myyjän lähettämästä takuukuitissa on puhelinnumero, jonka googlaamalla löytää väitteitä Tori-huijauksista.
Onko kyseinen HLÖ ollut paikalla silti vaikka ei ole lukenut viestejä?
Foorumilla on ollut paikalla viimeksi tämän viikon maanantaina, eli kolme päivää sen jälkeen, kun paketti oli määrä postittaa. Uusimpia viestejä ei ole käynyt lukemassa.

Edit: Tämä asia on selvitetty meidän välillä
 
Viimeksi muokattu:

BABYGOD

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
144
On ihan ymmärrettävää, jos postitus syystä tai toisesta viivästyy. Sen sijaan hälytyskelloja soittaa se, että asiasta ei ilmoita mitään, ei vastaa useampaan sähköpostiin eikä palstan yksityisviestiin. Lisäksi myyjän lähettämästä takuukuitissa on puhelinnumero, jonka googlaamalla löytää väitteitä Tori-huijauksista.

Foorumilla on ollut paikalla viimeksi tämän viikon maanantaina, eli kolme päivää sen jälkeen, kun paketti oli määrä postittaa. Uusimpia viestejä ei ole käynyt lukemassa.
Okei, no sit on aika outoa toimintaa. Toivotaan että käy hyvin näytön onnistunut saapuminen tai rahat takaisin !
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Joskus sillon kun anthem julkaisiin joku pelle(en muista enää nikkiä) kusetti multa 30e. Noh tänään sitte tuli odotettu syyttämättä jättämis päätös :) Poliisin mukaan ko. herralla oli muitakin vastaavia keissejä!
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Joskus sillon kun anthem julkaisiin joku pelle(en muista enää nikkiä) kusetti multa 30e. Noh tänään sitte tuli odotettu syyttämättä jättämis päätös :) Poliisin mukaan ko. herralla oli muitakin vastaavia keissejä!
Siis muitakin huijannut eikä syytetä? Mitä helvettiä
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 196
Joskus sillon kun anthem julkaisiin joku pelle(en muista enää nikkiä) kusetti multa 30e. Noh tänään sitte tuli odotettu syyttämättä jättämis päätös :) Poliisin mukaan ko. herralla oli muitakin vastaavia keissejä!
Mitä siinä oli perusteluna? Miten tossa on mennyt ees noin kauan... Liekö käynyt niin, että katsottu että ehtii vanheta (lievä petos, 2v)? Itsellä tuli aikoinaan kans sama, ku tein 80 euron kaupat näytöstä. "Vähäinen arvo" tms..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Mitä siinä oli perusteluna? Miten tossa on mennyt ees noin kauan... Liekö käynyt niin, että katsottu että ehtii vanheta (lievä petos, 2v)? Itsellä tuli aikoinaan kans sama, ku tein 80 euron kaupat näytöstä. "Vähäinen arvo" tms..
Nimenomaan tuo lievä!
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
18
@tommikommi ja minä olemme selvittäneet epäselvyydet kaupassamme. Sain uskottavan selityksen postituksen viivästymiselle ja rahani takaisin, joten asia on minun puolelta loppuun käsitelty. Olen ollut yhteydessä poliisiin rikosilmoituksen poisvetämisestä. Lisäksi esitän julkisen pahoitteluni liian hätäisistä johtopäätöksistä.

Voinko poistaa tai muokata itse antamaani kauppiaspalautetta?
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
@tommikommi ja minä olemme selvittäneet epäselvyydet kaupassamme. Sain uskottavan selityksen postituksen viivästymiselle ja rahani takaisin, joten asia on minun puolelta loppuun käsitelty. Olen ollut yhteydessä poliisiin rikosilmoituksen poisvetämisestä. Lisäksi esitän julkisen pahoitteluni liian hätäisistä johtopäätöksistä.

Voinko poistaa tai muokata itse antamaani kauppiaspalautetta?
Laita jollekin ylläpidosta yksityisviestiä tai tägää tänne ketjuun niin pitäisi saada palautteita poistettua/muokattua. :thumbsup:
 
Liittynyt
09.01.2020
Viestejä
343
Erikoisia vaihtokaupan tekiöitä täällä näyttiksistä. Ensin pyytää välirahaa x ja kun siihen suostuu ei kuulu kaverista mitään yli viikkoon sitten kun kuuluu niin nostaa pyyntiään no siihenkin suostuin no kappas kunnkysyin että onko kaupat nyt sovittu lukkoon niin ei kun mä mietin vielä tuota välirahaa. EI NÄIN
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 039
Erikoisia vaihtokaupan tekiöitä täällä näyttiksistä. Ensin pyytää välirahaa x ja kun siihen suostuu ei kuulu kaverista mitään yli viikkoon sitten kun kuuluu niin nostaa pyyntiään no siihenkin suostuin no kappas kunnkysyin että onko kaupat nyt sovittu lukkoon niin ei kun mä mietin vielä tuota välirahaa. EI NÄIN
Tässä on minun mielestäni ihan aiheellista antaa negatiivinen kauppiaspalaute. Tarjoukset ovat sitovia.

Nyt ryökäle - jota et suostunut nimeämään - pääsee tästä kuin koira veräjästä, kun teki nämä tarjoukset YV:nä. Pistä nyt edes nimimerkki tänne, niin voidaan paheksua.. YV-tarjousten pitäisi olla mielestäni ihan yhtä sitovia kuin ketjuun laitettujen tarjousten ja tämä ei ole hyvää kaupantekotapaa tämä.
 
Liittynyt
09.01.2020
Viestejä
343
Tässä on minun mielestäni ihan aiheellista antaa negatiivinen kauppiaspalaute. Tarjoukset ovat sitovia.

Nyt ryökäle - jota et suostunut nimeämään - pääsee tästä kuin koira veräjästä, kun teki nämä tarjoukset YV:nä. Pistä nyt edes nimimerkki tänne, niin voidaan paheksua.. YV-tarjousten pitäisi olla mielestäni ihan yhtä sitovia kuin ketjuun laitettujen tarjousten ja tämä ei ole hyvää kaupantekotapaa tämä.
Kyllä ko henkilö tulee palautteen saamaan
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 474
Viestejä
4 192 348
Jäsenet
70 744
Uusin jäsen
Rroy

Hinta.fi

Ylös Bottom