Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
312
Juu odotellaan hetki. Niihin palautteisiin minäkin koitin uskoa ja sen vuoksi maksoin vaikka jotenkin pieni etiäinen oli tästä lopputuloksesta. Myyjä itse lupasi laittaa heti maanantaina paketin matkaan,henkilökohtaisesti koitan vastaavassa tilanteessa laittaa koodin samantien kun maksu tullut ja netissä teen tuon postin lähetyslippusen..
Toivotaan että myyjä ottaa yhteyttä!
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
804
Juu odotellaan hetki. Niihin palautteisiin minäkin koitin uskoa ja sen vuoksi maksoin vaikka jotenkin pieni etiäinen oli tästä lopputuloksesta. Myyjä itse lupasi laittaa heti maanantaina paketin matkaan,henkilökohtaisesti koitan vastaavassa tilanteessa laittaa koodin samantien kun maksu tullut ja netissä teen tuon postin lähetyslippusen..
Toivotaan että myyjä ottaa yhteyttä!
Omapostista näkee kaikki omat saapuvat/lähtevät lähetykset. Ei tarvitse lähetellä/pyydellä lähetystunnuksia toiselta osapuolelta :tup:
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
312
Ja piti oikein tarkistaa omat viestit eli tosiaankin lauantaina tein kaupat en sunnuntaina.
Toisaalta nykyaikana kun rahat heilahtaa heti myyjälle ja postipalveluja on tarjolla jokapuolella ei siihen lähettämiseen välttämättä arkipäivää vaadita joten sen puolesta asioita on turha vedättää.
Mitä tuohon seurantakoodiin tulee niin sovittiin että laittaa sen tulemaan ja sen verran oon vanhanaikainen että se mikä sovitaan se myös pidetään!
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 811
Jos kirjeenä tulossa prossu, niin siinä muuten kestää nykypäivänä. Itselle kolahti tänään postilaatikkoon kirje Joensuussa, joka lähetetty 1.9. Oulusta. Ennen tuli yhdessä arkipäivässä, nyt ei viikko riitä. Kiitos Suomen Posti.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Jos kirjeenä tulossa prossu, niin siinä muuten kestää nykypäivänä. Itselle kolahti tänään postilaatikkoon kirje Joensuussa, joka lähetetty 1.9. Oulusta. Ennen tuli yhdessä arkipäivässä, nyt ei viikko riitä. Kiitos Suomen Posti.
Ollut jo suhteellisen pitkään niin, että normi kirjeet ilman sen suurempia ihmeellisyyksiä ovat keskimäärin 3-4 päivässä perillä, ja sitten nämä plus-merkilliset kirjeet siinä odotetussa 2 päivässä. :smoke:
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
312
Jos kirjeenä tulossa prossu, niin siinä muuten kestää nykypäivänä. Itselle kolahti tänään postilaatikkoon kirje Joensuussa, joka lähetetty 1.9. Oulusta. Ennen tuli yhdessä arkipäivässä, nyt ei viikko riitä. Kiitos Suomen Posti.
Jos kirjettä odottelisin niin en kaipailisi seurantakoodia:)
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
312
Kyllä mä kirjeetkin postitan nykyään seurantakoodilla. 1,60e on halpa lisähinta seurannasta.
Miksi pitää vääntää joka asiasta?? Tuleeko tuosta jotenki voittajafiilis?
Jos pyydän lähettämään tai lähetän kirjeessä se on nimenomaan perinteinen ilman seurantaa oleva ja paketti on seurannalla oleva vaikka olis sukkaan kääritty.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Huijariksi tuo varmaan kostautu kun yksityisviestillä löytyi kolmaskin samalla tarinalla eikä oo mitään kuulunu.
 

Samiii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.03.2020
Viestejä
526
Jep,minä teen rikosilmoituksen nyt! Ja nyt se on tehty!
Rikosilmoitus kannattaa tehdä. Mitään et tule saamaan, eikä henkilö itsekään tästä varmaan mitään suurempaa tuomionlisäystä saa.

Viisaus piilee siinä että rikosperustaisen velan ulosottoperuste vanhenee 20-25 vuodessa, mutta itse velka ei vanhene koskaan. Kun henkilö joskus sitten kuolee, niin kaikki hänen kodistaan löytyvä omaisuus kuuluu hänen kuolinpesäänsä, ellei toisin ole todistettu. Pari kymppiä on voinut tähän mennessä kasvaa jo kivasti viivästyskorkoa johonkin sataseen.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
154
aiemmin ei vanhentunut mutta ulosotto ei sitä perinyt.nykyään lakimuutoksen 2015 jälkeen vanhenee 20v ajassa.
 

Samiii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.03.2020
Viestejä
526
Ei se kyllä valitettavasti ihan näin mene. Rikoksella tehty velka vanhenee 20 vuodessa tuomion antopäivästä.
Ulosottoperuste vanhenee 20 vuodessa tällaisessa rikosasiassa. Velkaa ei enää peritä sen jälkeen.

Tämä ei koske kuitenkaan jäämistöä. Perinnönjaossa nämäkin velat otetaan huomioon.
 
Liittynyt
02.04.2019
Viestejä
373
Periaatteessa näin, jonkun pitää vaan olla asiassa aktiivinen. En nyt ihan heti usko että kovin moni edes muistaa sitä parinkympin pääomaa vaikkapa 45 vuoden kuluttua :D
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Täytäntöönpanokelpoisuuden määräajan päättymisen jälkeen saatavaa ei voida velkoa enää millään muullakaan tavalla, vaan saatava on vanhentunut lopullisesti. Saatavaa ei voida periä enää esimerkiksi perintätoimiston toimesta eikä sitä voida enää vanhentumisen jälkeen periä kuolinpesän omaisuudesta.
Nämä uudet pykälät tulivat voimaan 2015.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 263
Nyt on lähteny käyttäjällä @Miro.Simounen käsistä kaupanteko ihan kokonaan. Ostin viikko sitten komponentteja 3700x, kotelo ja 32gb muistikitin. Varmistelin jo ennen maksua, että onhan se kitti 16x2, mutta hän ei vastannut kysymykseeni. Tyhmyyksissäni maksoin, kun oli luotettava myyjä, ja ajattelin, että kyllä hän vastaa, kun kysyin häneltä uudelleen asiaa. Sitten loppui kommunikointi kokonaan, täällä foorumilla sekä Whatsapissa. Hän kuitenkin luki kaikki viestit ja kävi foorumilla ja Whatsapissa jatkuvasti.

Useista viesteistäni (foorumi, Whatsapp) huolimatta hän lähetti 4x8gb kitin, eikä vastaa mihinkään viesteihin. Ei myöskään suostu lähettämään kuitteja, kuitenkin 380e verran 4kk vanhoja tavaroita. Erittäin epärehellistä toimintaa. Nyt vaan haluaisin ne kuitit, että ei tarttisi herran kanssa olla enää missään tekemisissä. Voisitko Miro nyt lähettää ne kuitit minulle, niin saan edes jollekin myytyä nuo sun 4x8gb muistit.

Toimintasi kuittien osalta vaikuttaa siihen, minkälaisen negatiivisen palautteen saat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 832
Oletko AAtte soittanut osien myyjälle? Olen itse häneltä ostanut muutamia kertoja osia ja jos joku homma ei ole mennyt sovitusti, niin aina on hoitanut kuntoon. Toki itsekkin kuitteja joskus odottanut hetken aikaa. Mutta aina ne on tähän saakka tulleet. Eli suosittelen soittamaan hänelle puhelimella, niin eiköhän asia luulisi hoituvan.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 263
Oletko AAtte soittanut osien myyjälle? Olen itse häneltä ostanut muutamia kertoja osia ja jos joku homma ei ole mennyt sovitusti, niin aina on hoitanut kuntoon. Toki itsekkin kuitteja joskus odottanut hetken aikaa. Mutta aina ne on tähän saakka tulleet. Eli suosittelen soittamaan hänelle puhelimella, niin eiköhän asia luulisi hoituvan.
Olen yrittänyt soittaa monta kertaa, ei vastausta tai takaisin soittoa. Nyt tämän kirjoituksen jälkeen olen saanut jo kolme yv:tä häneltä, eli homma hoitunee nyt loppuun.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
332
Rikosilmoitus kannattaa tehdä. Mitään et tule saamaan, eikä henkilö itsekään tästä varmaan mitään suurempaa tuomionlisäystä saa.

Viisaus piilee siinä että rikosperustaisen velan ulosottoperuste vanhenee 20-25 vuodessa, mutta itse velka ei vanhene koskaan. Kun henkilö joskus sitten kuolee, niin kaikki hänen kodistaan löytyvä omaisuus kuuluu hänen kuolinpesäänsä, ellei toisin ole todistettu. Pari kymppiä on voinut tähän mennessä kasvaa jo kivasti viivästyskorkoa johonkin sataseen.
Ulosottoperuste vanhenee 20 vuodessa tällaisessa rikosasiassa. Velkaa ei enää peritä sen jälkeen.

Tämä ei koske kuitenkaan jäämistöä. Perinnönjaossa nämäkin velat otetaan huomioon.
Näissäkin pitää ottaa huomioon eetä kusettaja on todennäköisesti valtiolle velkaa 50k€ korkoineen pelkkiä oikeudenkäyntikuluja. kuka luulee perivänsä mitään ennen voutin pesänselvitystä?

Mutta rikosilmo kahden viikon hiljaisuuden jälkeen kannattaa/pitää tehdä. Poliisikin aktivoituu jos sähköposti on tukossa vain muutaman huijarin tähden
 

Samiii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.03.2020
Viestejä
526
Näissäkin pitää ottaa huomioon eetä kusettaja on todennäköisesti valtiolle velkaa 50k€ korkoineen pelkkiä oikeudenkäyntikuluja. kuka luulee perivänsä mitään ennen voutin pesänselvitystä?

Mutta rikosilmo kahden viikon hiljaisuuden jälkeen kannattaa/pitää tehdä. Poliisikin aktivoituu jos sähköposti on tukossa vain muutaman huijarin tähden
Näille huijareille tuppaa kertymään vanhemmiten tätä ”käyttöomaisuutta” tai käteisvaroja patjojen alle. Verovelat yms. kyllä vanhenee nopeastikin. Rikosperustainen saatava aktivoituu sitten perinnönjaossa taas uudestaan.

Edit: 2015 lakimuutos poisti tämän mahdollisuuden

En siis todellakaan väitä että on todennäköistä saada rahojaan takaisin. Mahdollista se on, mutta aikaa saa varata vuosia.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Torissa kannattaa olla taas vaihteeksi valppaana;
Etelä-pohjanmaalla on joltakin pikavipittäjältä mitä ilmeisemmin rahat lopussa, kun yritetty jo muutamaan kertaan myydä varastetuilla kuvilla kuvitteellista i7 8700K:ta epäilyttävän halvalla, jos koittaa noutoa saada sovituksi niin käy se perinteinen eli yhteydenpito loppuu kuin seinään. :drool:

Edit: Satusedän nimi saatu selville, mutta sääntöjen mukaisesti foorumin silmille tarjoillaan vaan nimikirjaimet T.H.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
2 159
Torissa kannattaa olla taas vaihteeksi valppaana;
Etelä-pohjanmaalla on joltakin pikavipittäjältä mitä ilmeisemmin rahat lopussa, kun yritetty jo muutamaan kertaan myydä varastetuilla kuvilla kuvitteellista i7 8700K:ta epäilyttävän halvalla, jos koittaa noutoa saada sovituksi niin käy se perinteinen eli yhteydenpito loppuu kuin seinään. :drool:
Itse meinasin ostaa postitse kyseisen prossun postitse, mutta sitten ajattelin että on epäilyttävän halpa joten en ostanut, onneksi
Edit: En ole kyllä torista ostanut sitten huhtikuun jälkeen mitään postitse
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Itse meinasin ostaa postitse kyseisen prossun postitse, mutta sitten ajattelin että on epäilyttävän halpa joten en ostanut, onneksi
Tässä kuussa tehty tori-käyttäjä, jolla ei ole edes puhelinnumeroa näkyvissä saati sitten koko nimeä, en lähtisi välttämättä ostamaan postitse ellen saisi mahdollisuutta maksaa, kun tuote testattu toimivaksi. :whistling:
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
312
Yllättävän paljon ollut noita just rekisteröityneitä torissa myymässä nimenomaan kaikkea erittäin kysyttyä kamaa ja numeroa ei tietenkään eikä nouto onnistu. Sais olla sääntö ettei rekisteröinti onnistu ilman numeroa ja prepaid ei kelpaisi ollenkaan.
 
Liittynyt
10.09.2018
Viestejä
121
Yllättävän paljon ollut noita just rekisteröityneitä torissa myymässä nimenomaan kaikkea erittäin kysyttyä kamaa ja numeroa ei tietenkään eikä nouto onnistu. Sais olla sääntö ettei rekisteröinti onnistu ilman numeroa ja prepaid ei kelpaisi ollenkaan.
Ainahan voi pyytää että voisitko tehdä huutonet-tunnuksen ja tehdä vahvan pankkitunnistautumisen siellä.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Yllättävän paljon ollut noita just rekisteröityneitä torissa myymässä nimenomaan kaikkea erittäin kysyttyä kamaa ja numeroa ei tietenkään eikä nouto onnistu. Sais olla sääntö ettei rekisteröinti onnistu ilman numeroa ja prepaid ei kelpaisi ollenkaan.
Kuvapakkokin voisi olla ihan kova sana osaan ilmoja, mutta tässä tapauksessakaan se ei auttaisi, kun kuvat on pöllitty muualta.

Sitäkään en vieläkään oikein ymmärrä, että miksi ihmeessä juuri 8700K? :confused: Mitä nyt huutonetissäkin on nähnyt näitä kallujen ilmoja niin se on aina tämä sama 8700K, ei koiteta esim. i9:llä kusetella tms..
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
312
Omalle kohdalle osuneet huijarit on kyllä auliisti toimittanut kuvat eli ei sekään aina auta.
Mun mielestä mitään huutonet juttuja ei tarvi pyydellä,koska rehellinen ihminen kyllä kertoo numeronsa tai nouto sopii. Ja pääsääntöisesti torin ilmoituksissa on numero ellei ole nimenomaan tarve sitä salata. Huomaa kuinka tämä aika saa liikkeelle kaikenlaiset huijarit. Varuillaan saa olla ja ainakin itse pyrin ostamaan noutoetäisyydeltä entistä enemmän.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Omalle kohdalle osuneet huijarit on kyllä auliisti toimittanut kuvat eli ei sekään aina auta.
Mun mielestä mitään huutonet juttuja ei tarvi pyydellä,koska rehellinen ihminen kyllä kertoo numeronsa tai nouto sopii. Ja pääsääntöisesti torin ilmoituksissa on numero ellei ole nimenomaan tarve sitä salata. Huomaa kuinka tämä aika saa liikkeelle kaikenlaiset huijarit. Varuillaan saa olla ja ainakin itse pyrin ostamaan noutoetäisyydeltä entistä enemmän.
Jos kuvia lähtee erikseen pyytelemään niin kannattaa silloin kysyä nimilapun lisäämistä jossa lukee esim. nimi, päivämäärä, myyntialustan nimi ja ehkä jotain vapaavalintaistakin.

Rehelliselle myyjälle tämähän ei ole juttu eikä mikään, mutta huijareille tämä on yksi syy lisää lopettaa yhteydenpito heti siihen paikkaan, koska pyyntö on tasoa mahdoton.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
312
Kuvapakkokin voisi olla ihan kova sana osaan ilmoja, mutta tässä tapauksessakaan se ei auttaisi, kun kuvat on pöllitty muualta.

Sitäkään en vieläkään oikein ymmärrä, että miksi ihmeessä juuri 8700K? :confused: Mitä nyt huutonetissäkin on nähnyt näitä kallujen ilmoja niin se on aina tämä sama 8700K, ei koiteta esim. i9:llä kusetella tms..
Heh,osaa ne 7700K kusettaa myös:) mikä lie näpistykseksi luettavan raja,kun usein summat ei isoja kuitenkaan ole.vai luottaako ne ettei kukaan alle satasen kopase nokkaan
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Heh,osaa ne 7700K kusettaa myös:) mikä lie näpistykseksi luettavan raja,kun usein summat ei isoja kuitenkaan ole.vai luottaako ne ettei kukaan alle satasen kopase nokkaan
Taitaapi mennä suorilta petoksen puolelle, eihän tässä nyt kuitenkaan olla lähikaupasta mitään muumitikkaria varastamassa vaan silmittömästi kusetellaan ihmisiltä satoja tai jopa tuhansia euroja pois..
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
312
Jos kuvia lähtee erikseen pyytelemään niin kannattaa silloin kysyä nimilapun lisäämistä jossa lukee esim. nimi, päivämäärä, myyntialustan nimi ja ehkä jotain vapaavalintaistakin.

Rehelliselle myyjälle tämähän ei ole juttu eikä mikään, mutta huijareille tämä on yksi syy lisää lopettaa yhteydenpito heti siihen paikkaan, koska pyyntö on tasoa mahdoton.
Yleensä tuossa kohtaa tavarat onkin just myyty:) ja ilmoitus poistettu
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
312
Taitaapi mennä suorilta petoksen puolelle, eihän tässä nyt kuitenkaan olla lähikaupasta mitään muumitikkaria varastamassa vaan silmittömästi kusetellaan ihmisiltä satoja tai jopa tuhansia euroja pois..
Ehkä väärä sanamuoto..olisko lievä petos oikeampi termi..vai onkohan oletuksena vaan ettei kukaan tee rikosilmoitusta aivan pienestä summasta. Onneksi tuo ilmoitus on niin näppärä tehdä netissä että ainakin itse teen sen summasta riippumatta.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Ehkä väärä sanamuoto..olisko lievä petos oikeampi termi..vai onkohan oletuksena vaan ettei kukaan tee rikosilmoitusta aivan pienestä summasta. Onneksi tuo ilmoitus on niin näppärä tehdä netissä että ainakin itse teen sen summasta riippumatta.
Moni kusettaja pistää sen varaan, että häpeän/itsetuomitsemisen tai vastaavan piikkiin jätettäisiin pikkusummista ilmot tekemättä Poliisille, mutta kyllä ilmo aina kannattaa tehdä, oli summa sitten 1€ tai 100€.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Torissa kannattaa olla taas vaihteeksi valppaana;
Etelä-pohjanmaalla on joltakin pikavipittäjältä mitä ilmeisemmin rahat lopussa, kun yritetty jo muutamaan kertaan myydä varastetuilla kuvilla kuvitteellista i7 8700K:ta epäilyttävän halvalla, jos koittaa noutoa saada sovituksi niin käy se perinteinen eli yhteydenpito loppuu kuin seinään. :drool:

Edit: Satusedän nimi saatu selville, mutta sääntöjen mukaisesti foorumin silmille tarjoillaan vaan nimikirjaimet T.H.
En tiedä onko sama kusettaja kyseessä, mutta tämän kaverin ilmoitukset poistettiin ja heti perään ilmestyi melkeimpä samoilla nimikirjaimilla T.K myyntiin intelin vanhempi prossu, paikka vaihtui Etelä-pohjanmaalta Uudellemaalle ja kuvat tälläkin kertaa varastettuja, taitavat olla jopa tältä foorumilta napattuja.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
312
Varokaa nimimerkki "Mila.P" ! otti yhteyttä ostoilmoituksen myötä ja tarjosi etsimääni prossua jonka ostin ja ikävä kyllä maksoin mobilepay:llä, tämän jälkeen aiemmin hyvinkin aktiivinen yhteydenpito katkesi täysin!
Eli sunnuntaina ostin ja olen nyt pyytänyt seurantakoodia joka päivä. Joutuu näköjään ajamaan mänttä-vilppula seudulle hakemaan omansa pois, rikosilmoituksen lupasin tehdä(ilmoitin myyjälle) ja illalla sen teenkin.
Voikohan tähän laittaa henkilön nimen jolle maksu meni?? Kauppaa teki nainen ja maksu meni miehen tilille..
Tähän keissiin liittyen tapahtui ihme ja maksetut rahat palautui mobilepayn välityksellä takaisin mulle ja toiselle henkilölle joka maksoi myös mobilepaylla. Omalta osaltani peruin rikosilmoituksen tänään ja mulle tämä ratkaisu riittää. Eli joltain osin voi olla tyytyväinen,mutta lopetan tämän pikavippi bisneksen:)
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Mullekkin lupaili tänään palautella mutta katsotaan suoriutuuko
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Tässä siis on tapaus, jossa SSD:n ostaja halusi mahd. halvalla ja kirjeenä ilman minkäänlaista seurantaa. Kirje ei tullut perille kolmessa viikossa. Sitten ostaja jätti negatiivisen palautteen ja yritti ehkä sillä kiristää vastausta Juhaliukselta, kun tämä ei vastannut sunnuntaina heti hänen viesteihinsä. Sitten @Juhalius palautti rahat.

17eur palautettu [poistettu] mobilepaylla samaan numeroon mistä maksoikin.
Tähän vaan haluan kommentoida: en olisi palauttanut rahoja. Ei välttämättä tässä tapauksessa, mutta jossain muussa voi olla epärehellinen ostaja, joka vinkuu rahat takaisin, vaikka on saanut tuotteen.
Lisäksi ostaja tässä ilmoitti ottavansa vastuun postin törttöilyistä, mutta kun vastuunkannon aika tuli, lupaukset haihtuivat kuin pieru Saharaan.

En palauttaisi rahoja. Jos tästä tulee toimintatapa, huijarit iskee tällaiseen kiinni ja tilaavat sinulta tuotteita 100% alennuksella.

Ostajaa nyt ei tarvitse tänne kutsua - tai edes nimetä, koska rahojen palauttamista vaan haluan kritisoida. Näytti myös siltä, että hän ei oikeasti ollut saanut tuotetta.
 

juupeliskuupelis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.08.2020
Viestejä
598
Tässä siis on tapaus, jossa SSD:n ostaja halusi mahd. halvalla ja kirjeenä ilman minkäänlaista seurantaa. Kirje ei tullut perille kolmessa viikossa. Sitten ostaja jätti negatiivisen palautteen ja yritti ehkä sillä kiristää vastausta Juhaliukselta, kun tämä ei vastannut sunnuntaina heti hänen viesteihinsä. Sitten @Juhalius palautti rahat.



Tähän vaan haluan kommentoida: en olisi palauttanut rahoja. Ei välttämättä tässä tapauksessa, mutta jossain muussa voi olla epärehellinen ostaja, joka vinkuu rahat takaisin, vaikka on saanut tuotteen.
Lisäksi ostaja tässä ilmoitti ottavansa vastuun postin törttöilyistä, mutta kun vastuunkannon aika tuli, lupaukset haihtuivat kuin pieru Saharaan.

En palauttaisi rahoja. Jos tästä tulee toimintatapa, huijarit iskee tällaiseen kiinni ja tilaavat sinulta tuotteita 100% alennuksella.

Ostajaa nyt ei tarvitse tänne kutsua - tai edes nimetä, koska rahojen palauttamista vaan haluan kritisoida. Näytti myös siltä, että hän ei oikeasti ollut saanut tuotetta.
No mun mielestä siinä kyllä myyjäkin kerjää verta nenästään jos lähettää kirjeellä ilman seurantaa. Oli miten oli, niin se ei ole meidän asia palauttaako joku rahat vai ei. Jokainen tekee omat päätöksensä ja joskus se pikkusumman palauttaminen on helpompaa kuin saada jotain törkyviestejä kuukausikaupalla 17 euron takia. Yleisesti siis puhun, en tästä keissistä suoraan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
No mun mielestä siinä kyllä myyjäkin kerjää verta nenästään jos lähettää kirjeellä ilman seurantaa. Oli miten oli, niin se ei ole meidän asia palauttaako joku rahat vai ei. Jokainen tekee omat päätöksensä ja joskus se pikkusumman palauttaminen on helpompaa kuin saada jotain törkyviestejä kuukausikaupalla 17 euron takia. Yleisesti siis puhun, en tästä keissistä suoraan.
Hienoja miehiä tällaiset ostajat, jotka ei yhtään välitä vastuistaan/sitoumuksistaan, ja lähettää törkyviestejä kuukausikaupalla. Yleisesti siis puhun, en tästä keissistä suoraan.
 

juupeliskuupelis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.08.2020
Viestejä
598
Hienoja miehiä tällaiset ostajat, jotka ei yhtään välitä vastuistaan/sitoumuksistaan, ja lähettää törkyviestejä kuukausikaupalla. Yleisesti siis puhun, en tästä keissistä suoraan.
No ihan yhtä hienoja kuin ne jotka huijaavat 17 euron takia. Netti ja maailma on kusipäitä täynnä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
En ole kyllä ikinä käsittänyt miksi 1,4€:n säästön takia pitää ottaa kirjeellä ilman mitään seurantaa tai vakuutta, että lähetys on edes lähtenyt. Itse en suostu kirjeessä mitään edes lähettämään, vaan mieluummin maksan sen 1,4€ lisää omasta pussista, että saan sen seurannan, jos tuote on jollain kirjeellä välttämättä saatava.
 

juupeliskuupelis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.08.2020
Viestejä
598
En ole kyllä ikinä käsittänyt miksi 1,4€:n säästön takia pitää ottaa kirjeellä ilman mitään seurantaa tai vakuutta, että lähetys on edes lähtenyt. Itse en suostu kirjeessä mitään edes lähettämään, vaan mieluummin maksan sen 1,4€ lisää omasta pussista, että saan sen seurannan, jos tuote on jollain kirjeellä välttämättä saatava.
Kyllähän tolla säästöllä nyt yhden bissen saa kaupasta. Tärkeysjärjestys on oltava.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 413
Viestejä
4 160 305
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom