Epäilen koneellani useita PUP:tä.

Liittynyt
13.01.2020
Viestejä
7
Saako adwaren poistettua asentamalla Windows uudelleen ja saako Windowsin asentaa kiintolevylle, missä on jo tiedostoja, kun en haluaisi välttämättä poistaa niitä tiedostoja saatikaan ostaa uutta kovaleyä. Minulla on muistaakseni netistä löytämälläni koodilla aktivoitu windows ja olen kuullut että adwaren poisto crackatyltä windowsilta olisi haitallista,koska se saattaa katsoa windowsia itseään adwareksi. En ole uskaltanut edes ladata koko adwcleaneria kun olen tuon kuullut. Jos asentaisin windowsin uudelleen, en aktivoisi sitä koska lisenssi hukkui vanhalta koneelta.

Epäilen koneellani pup:tä koska melkein kaikissa peleissä mitä pelaan on suht paljon fps droppeja ja pingi nousee vähänväliä.

En tosiaan kauheasti asiasta tiedä, kuten viisaammat koneen käyttäjät huomaavatkin.
 
Liittynyt
13.01.2020
Viestejä
7
Mitäs jos aloittaisit sillä, että lataat jonkun virustorjuntaohjelman?

Kuten, vaikka Avastin kotisivuilta. Se on ilmainen, eikä sotke Windowsia.

Tuolla saat selvyyden siihen, mitä matoja sinulla mahdollisesti koneessasi on, jos on.

Avast | Lataa ilmainen virustorjunta & VPN | 100% ilmainen ja helppo
Minulla on MalwareBytes asennettuna eikä se löydä mitään epäilyttävää. Voisin silti kokeilla sitä avastia. Edit:Avast ei löytänyt uhkia. En tiedä mikä sitten aiheuttaisi minun fps dropit... Kavereillani ei ainakaan esiinny samanlaisia ongelmia vaikka heillä onkin huonommat koneet kuin minulla

Minun koneen specsit:

Ryzen 5 2600
16 gb ddr4 2666mhz
Asus GTX 1060 6gb

Jos haluu viel jotai tarkempia tietoja koneesta ni kysykää. :)
 
Viimeksi muokattu:

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 649
Pingiin vaikuttaa jo suoraan internet yhteyden laatu. Jos se on huono, niin pingi voi pomppia kuin jojo jo siitä syystä. Ja fps dropin saa sopivissa olosuhteissa aikaan melkein millä tahansa softalla joka tekee jotain pelaamisen aikana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 943
Saako adwaren poistettua asentamalla Windows uudelleen ja saako Windowsin asentaa kiintolevylle, missä on jo tiedostoja, kun en haluaisi välttämättä poistaa niitä tiedostoja saatikaan ostaa uutta kovaleyä. Minulla on muistaakseni netistä löytämälläni koodilla aktivoitu windows ja olen kuullut että adwaren poisto crackatyltä windowsilta olisi haitallista,koska se saattaa katsoa windowsia itseään adwareksi.
Adwaren saa poistettua uudelleen asentamalla käyttöjärjestelmän, se tosin poistaa kaiken vanhan tiedon asennettavalta levyosiolta.
Toiseksi suosittelen ostamaan oikean Windows lisenssiin, niin ei tarvitse pelätä cräkätyn käyttöjärjestelmän aktivoinnin katoamista.
 
Liittynyt
13.01.2020
Viestejä
7
Adwaren saa poistettua uudelleen asentamalla käyttöjärjestelmän, se tosin poistaa kaiken vanhan tiedon asennettavalta levyosiolta.
Toiseksi suosittelen ostamaan oikean Windows lisenssiin, niin ei tarvitse pelätä cräkätyn käyttöjärjestelmän aktivoinnin katoamista.
Kiitos. Täytyy kyllä aito ostaa piakkoin. En vain jaksanut silloin sitä aktivointi watermarkkia ja ei silloin ollut rahaa aitoon windowsiin. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Jos et näe mainoksia, niin ei koneella silloin mainoshaittaohjelmia (adware) ole.

Jotain muita haittaohjelmia voisi periaatteessa olla, mutta pelien ongelmat johtuvat todennäköisemmin jostain muusta.
 

Rockbear

Make ATK Great Again
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
284
Saako adwaren poistettua asentamalla Windows uudelleen ja saako Windowsin asentaa kiintolevylle, missä on jo tiedostoja, kun en haluaisi välttämättä poistaa niitä tiedostoja saatikaan ostaa uutta kovaleyä. Minulla on muistaakseni netistä löytämälläni koodilla aktivoitu windows ja olen kuullut että adwaren poisto crackatyltä windowsilta olisi haitallista,koska se saattaa katsoa windowsia itseään adwareksi. En ole uskaltanut edes ladata koko adwcleaneria kun olen tuon kuullut. Jos asentaisin windowsin uudelleen, en aktivoisi sitä koska lisenssi hukkui vanhalta koneelta.

Epäilen koneellani pup:tä koska melkein kaikissa peleissä mitä pelaan on suht paljon fps droppeja ja pingi nousee vähänväliä.

En tosiaan kauheasti asiasta tiedä, kuten viisaammat koneen käyttäjät huomaavatkin.
Tota yksi juttu noita PUP tiedostoista, osa on semmoisia joidenkin ohjelmien mukana tuomia. Ne on tarpeellisia ohjelman toiminnan kannalta, että kannattaa googlettaa mitä poistaa koneesta. No siis echelon on yksi, joka analysoi kokoajan dataa, mutta se ei liity PUP tiedostoihin. Echolon = echelon, näitä on monia eri seuranta järjestelmiä, en ole itse jaksanut asiasta välittää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 943
Tota yksi juttu noita PUP tiedostoista, osa on semmoisia joidenkin ohjelmien mukana tuomia. Ne on tarpeellisia ohjelman toiminnan kannalta, että kannattaa googlettaa mitä poistaa koneesta. No siis echelon on yksi, joka analysoi kokoajan dataa, mutta se ei liity PUP tiedostoihin. Echolon = echelon, näitä on monia eri seuranta järjestelmiä, en ole itse jaksanut asiasta välittää.
Haluaisin tietää missä normaali käyttäjä tarvitsee noita vakoilu-ja turvallisuuspalvelujen (Echolon = echelon) ohjelmia tai yleensä ohjelmaa, joka noita sisältää.

Ei ole olemassa yhtään sellaista PUP ohjelmaa, joka on käyttäjän kannalta tarpeellinen ja jos ohjelmasta sellainen löytyy, se ei palvele käyttäjän etua.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 791
Viestejä
4 192 185
Jäsenet
70 788
Uusin jäsen
Bäri

Hinta.fi

Ylös Bottom