Morjens! Pitkäaikainen haave omasta pelikoneesta on vihdoin toteutumassa. Olen reilut neljä viikkoa yrittänyt parhaani tutustua täällä teidän viisaampien keskusteluja ja arvioita lukemalla eri komponentteihin ja teknologioihin lähtötasolta nolla.
Luulen yhdistäneeni alla olevassa setissä rajoitteet budjetin, suorituskyvyn ja mieltymyksieni välillä sillä tasolla, että uskallan pyytää teiltä mielipidettä, arviota, kehitysehdotuksia.
Yritin kasata koneen, jolla pääsen riittävään alkuun 1080p-pelaamisella, ja pitää mielessä tulevaisuuden päivitysmahdollisuudet esim. paremmalle näyttikselle, prossulle, muisteille etc.
Ostoskori
Onko tuossa jotain aivan kummallisia valintoja, pahoja epätasapainoja tai todellisia huteja? Kuten sanoin, lähtötasoni komponenttien kanssa on aika olematon.
Tärkeydet itselle:
- budjetti aivan max 1 800 €
- wifi
- valkoinen kotelo
- mukava 1080p pelaaminen, mahdollisuudella nostaa paremmalle resolle
- osat samasta paikasta kasauksella
Luulen yhdistäneeni alla olevassa setissä rajoitteet budjetin, suorituskyvyn ja mieltymyksieni välillä sillä tasolla, että uskallan pyytää teiltä mielipidettä, arviota, kehitysehdotuksia.
Yritin kasata koneen, jolla pääsen riittävään alkuun 1080p-pelaamisella, ja pitää mielessä tulevaisuuden päivitysmahdollisuudet esim. paremmalle näyttikselle, prossulle, muisteille etc.
Ostoskori
Onko tuossa jotain aivan kummallisia valintoja, pahoja epätasapainoja tai todellisia huteja? Kuten sanoin, lähtötasoni komponenttien kanssa on aika olematon.
Tärkeydet itselle:
- budjetti aivan max 1 800 €
- wifi
- valkoinen kotelo
- mukava 1080p pelaaminen, mahdollisuudella nostaa paremmalle resolle
- osat samasta paikasta kasauksella
Viimeksi muokattu: