Budjetti: 1000-1200€
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin: Ei.
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna: Ei, kasaan itse.
Ylikellotatko prosessoria: En.
Kotelon koko: ATX.
Kotelon väri/ulkomuoto: Ei väliä.
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä: Ei väliä, mutta ei mielellään hirveätä meteliä.
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä: En.
Koneen käyttötarkoitus: 1080p 144hz pelaaminen. CS:GO, Fortnite.
Kuuuluvatko näyttö/näppis/hiiri/etc budjettiin: Ei.
Muuta: Tosiaan olisi tarkoituksena kasata ensimmäinen konepaketti ja olisin avun tarpeessa vielä ennen lopullista tilausta. Alkuperäinen budjetti 1000e, mutta tässä voidaan joustaa 1200e asti mikäli saadaan rahalle vastinetta. Tein itse vähän hahmotelmaa osista, mielipiteitä näistä? Olisiko korvaavia osia, joilla saataisin hinta-laatusuhdetta paremmaksi? Onko pakettiin tarvetta lisätuulettimelle? Onko RTX 2060 näytönohjain optimaalinen tähän pakettiin vai olisiko parannusehdotuksia? Arvostaisin kovasti apuanne.
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin: Ei.
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna: Ei, kasaan itse.
Ylikellotatko prosessoria: En.
Kotelon koko: ATX.
Kotelon väri/ulkomuoto: Ei väliä.
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä: Ei väliä, mutta ei mielellään hirveätä meteliä.
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä: En.
Koneen käyttötarkoitus: 1080p 144hz pelaaminen. CS:GO, Fortnite.
Kuuuluvatko näyttö/näppis/hiiri/etc budjettiin: Ei.
Muuta: Tosiaan olisi tarkoituksena kasata ensimmäinen konepaketti ja olisin avun tarpeessa vielä ennen lopullista tilausta. Alkuperäinen budjetti 1000e, mutta tässä voidaan joustaa 1200e asti mikäli saadaan rahalle vastinetta. Tein itse vähän hahmotelmaa osista, mielipiteitä näistä? Olisiko korvaavia osia, joilla saataisin hinta-laatusuhdetta paremmaksi? Onko pakettiin tarvetta lisätuulettimelle? Onko RTX 2060 näytönohjain optimaalinen tähän pakettiin vai olisiko parannusehdotuksia? Arvostaisin kovasti apuanne.