Kiitos palautteesta ja ehdotuksista
Kotelolla oli mulla kriteriinä, että pitää olla ikkuna sekä, että kotelo ei saa olla liian iso. Muija vaati, että siinä täytyy olla optinen asema. Toki olisin voinut ulkoisen hankkia.. Katselin ja lueskelin vaihtoehtoja, mutta em kriteereillä ja budjetilla ei oikein muuta koppaa löytynyt eli päädyin siihen.
Itse kasaukseen...
Heti aloittaessani kasaamisen huomasin, että tilaa kopassa on huomattavasti vähemmän kuin olin kuvitellut. Jouduin esim irroittamaan virtalähteen kotelon pohjalta, jotta sain parit piuhat emon takaa virtalähteen vieressä oleviin emon liittimiin.
Isompia ongelmia ei tullut muuten kunnes aloin sovittelemaan nestejäähyn jäähdytintä koppaan ja hetken mallailtuani jouduin toteamaan, että jäähy ei millään mahdu kotelon kattoon johon sen olin suunnitellut... (Otti emolevyn jäähdytys-siiliin kiinni)
Epätoivo nousi hetkeksi kunnes otin googlen käyttöön ja huomasin, että jäähyn saisi mahdollisesti kotelon eteen kiinni. Eli kopan etupaneelin tuulettimet irti ja uudelleen mallailemaan. Ainut keino minkä keksin kiinnittää jäähy oli niin, että jäähyn tuulettimet jäivät kopan etupaneelin pellin ulkopuolelle ja jäähdytysrivasto jäi kopan sisäpuolelle. Eli nyt tuulettimien ja rivaston välissä on reunoilla ohkainen pelti. Tuskinpa sillä kovin merkittävää eroa on lämpöihin.
Muuten kaikki meni kuin hyvinä vanhoina aikoina.