Enneunet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 159
Tuli mieleen kun on taas katsottu dokkari 9/11 eli World Trade Center- tuhoista.
Näin siis vuosia ennen kyseistä tapahtumaa painajaisia siitä että lentokoneet putoavat kaupunkiin, metsään jne ja kerroin näistä unista tuolloin puolisolleni ja muille läheisille koska ne olivat niin todellisia ja pelottavia.

Muistan vieläkin ne unet mutta ei niitä voinut yhdistää tuolloin mihinkään. Unet loppuivat kuin seinään 9/11 jälkeen ja sen jälkeen mitään vastaavia unia en ole nähnyt jota olisi voinut yhdistää mihinkään tapahtumaan/katastrofiin.

Mites muilla, onko vastaavia unia ollut jotka liittyneet todellisuuteen tai on oikeasti tapahtunut..?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 949
Riippuu ihan ja tasan siitä miten uni tulkitaan.
Kukaan ei tietääkseni ole vielä mitään onnistunut tarkasti ennalta ennustamaan mutta jälkikäteen ennustaminen onkin sitten jo helpompaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 709
Mitä 911 niin ei ollut uni. Jostain ihmeen syystä olin unohtanut ajastaa yhden ohjelman VHS nauhurille, mutta no proplem. Ruokiksella kotona telkku auki ja videolle ajastusta tekemään. Katoin vaan että joku kerrotalo tulessa so what... Vasta siinä päivän aikana alkoi selvitä. Ironista että olin kodinemyyjä ja tietenkin seinän täydeltä telkkuja päällä paitsi kaikki jollain viihde kanavalla.

Ja joo, isäukko joutui sairaalaan. Kak normal, soitti vasta vasta sitten kun oli pakko eli kännykän akku loppu ja mun piti hakea laturi sen kotoa. Selvis että korona taas ja tila oli sellainen että kotihoito löysi sellaisessa tilassa että viime hetkellä sai ambulanssin kanssa elvytettyä. Tässä oli uni välissä että isä oli jo kuolleen äitipuolen kanssa yhdessä, mikä vähän huolestutti ennenkun sain tiedon mitä oikein tapahtui. Uni oli valitettavan todellinen. Näitä mulle tulee eikä koskaan ollut väärässä. Aikajana voi heittää mutta joo...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 175
Viestejä
4 214 562
Jäsenet
71 011
Uusin jäsen
Alibisyotto

Hinta.fi

Ylös Bottom